To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

CU Kalokairistes: Η νέα επικοινωνία του CU από τη McVictor & Hamilton

CU Kalokairistes: Η νέα επικοινωνία του CU από τη McVictor & Hamilton


adb
: Ποια είναι η νέα πρόταση που λανσάρει το
CU στην αγορά της καρτοκινητής;


Μάτα Κρίκη,
Marketing Tribe Lead: Το CU, ακούγοντας πάντα την ανάγκη των συνδρομητών του για περισσότερα data και λίγο ακόμη καλοκαίρι, σχεδίασε το CU Kalokairistes! Η νέα πρόταση του CU  προσφέρει απεριόριστα Data και, για πρώτη φορά, προσφορές με όφελος έως 300€, που θα απογειώσουν το καλοκαίρι σου! Κάθε συνδρομητής CU ξεκλειδώνει μοναδικές προσφορέςγια να σχεδιάσει το ταξίδι του με 1+1 εισιτήρια στην Blue Star Ferries, αλλά και 20€ έκπτωση στη SKY express, όπως επίσης και 20% έκπτωση στα Sneaker 10 και Cosmos Sport για το καλοκαιρινό του outfit! Επιπλέον, έχει ό,τι χρειάζεσαι με προσφορές για την παραλία, όπως έκπτωση 5€ στα Sephora, 7€ στις εκδόσεις Ψυχογιός, αλλά και 4€ στο efood και 3€ στα Coffee Island και στα θερινά CINEMAX για όποιον προτιμά το καλοκαίρι στη πόλη! Κι όλα αυτά ενεργοποιώντας το CU Kalokairistes μέσα από το My CU App ή σε ένα κατάστημα Vodafone!



adb: Πως αυτή η πρόταση αναδεικνύεται μέσα από την νέα επικοινωνία του CU;

Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Comms, Media & Insights : Το καλοκαίρι δεν είναι μόνο εποχή. Είναι συναίσθημα, τρόπος σκέψης, στάση ζωής. Είναι ελευθερία, ξενοιασιά, το να μπορείς να αφήνεσαι, το να είσαι ο εαυτός σου. Όποιο κι αν είναι το καλοκαίρι σου, το νέοι πακέτο CU Kalokairistes είναι εδώ, με απεριόριστα data και μοναδικές προσφορές για να το ζήσεις στο max.




adb: Ποιο είναι το βασικό μήνυμα της επικοινωνίας;

Λυδία Παπαντωνοπούλου, Senior Brand Manager: Το μήνυμα της επικοινωνίας βασίστηκε στο καλοκαίρι, που για τους νέους δεν είναι μόνο μια εποχή αλλά τρόπος ζωής, κομμάτι του εαυτού τους. Το μήνυμα έρχεται στη ζωή με την ιδέα των «Καλοκαιριστών», μιας φυλής ατόμων που μετρά τα χρόνια με καλοκαίρια και δε λέει ποτέ καλό χειμώνα@






adb: Πως εξυπηρετείται η καμπάνια;


Λευτέρης Αντωνόπουλος, Youth & Mass segments Manager: Η καμπάνια ξετυλίγεται και απλώνεται σε όλα τα μέρη που ζουν, αράζουν, σκρολάρουν και διασκεδάζουν οι Kalokairistes. Η καμπάνια είναι SUMMER 1 st και ζει τόσο στον online όσο και στον offline κόσμο. Το σύνθημα έναρξης του party των «Καλοκαιριστών» δίνεται σε όλα τα social media (Instagram, Tik Tok, Facebook, Youtube) του CU όπως και στην τηλεόραση, συστήνοντας την αγαπημένη πια σε όλους μας φυλή των «Καλοκαιριστών»!

Η καμπάνια μας απλώνεται όμως και εκεί έξω, στον πραγματικό κόσμο, τόσο με outdoor placement σε όλη την πόλη όσο και με physical activations που θα λάβουν χώρα μέχρι και τέλη Σεπτεμβρίου σε πολλές πόλεις της Ελλάδας. Από την καμπάνια μας δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι ambassadors των «Καλοκαιριστών»: οι content creator που θα διασπείρουν το καλοκαιρινό μήνυμα του σε όλους τους Kalokairistes! Και όλα αυτά είναι μόνο η αρχή γιατί οι Kalokairistes είναι παντού και πάντα όπως και η καμπάνια μας.

adb: Ποιες είναι οι αξίες και τα βασικά χαρακτηριστικά του brand CU και πως αποτυπώνονται στη νέα καμπάνια;


Θαλής Πιτούλης, CEOCreative Chairman, McVictor & Hamilton: Το Vodafone CU εκφράζει τη διάθεση των νέων να εξερευνήσουν περισσότερο, να ανακαλύψουν τη ζωή, να πάνε πέρα από το προφανές και να γίνουν πρωτότυποι αμφισβητώντας τα στερεότυπα. Αυτά αποτυπώνονται με πολλούς τρόπους στη νέα καμπάνια, με τους πρωταγωνιστές μας να ζουν το καλοκαίρι με ένταση και τον δικό τους ανατρεπτικό τρόπο, μετατρέποντας ένα δωμάτιο σε παραλία, μια ταράτσα σε σινεμά, μια μπανιέρα σε σιντριβάνι κ.α. Όλο το περιβάλλον της καμπάνιας, από τις καταστάσεις που βιώνουν οι πρωταγωνιστές, μέχρι τα sets και τα ρούχα που φοράνε, αποτυπώνει τα βασικά χαρακτηριστικά του brand.


adb
: Πως προέκυψε η ιδέα “
Kalokairistes”;

Θαλής Πιτούλης: Το καλοκαίρι ήταν κεντρικό σημείο του brief. Όσο συζητούσαμε γι’ αυτό, τόσο καταλαβαίναμε ότι το καλοκαίρι εκφράζει πολλές από τις αξίες του κοινού μας, δεν είναι απλά μια εποχή γι’ αυτούς. Είναι η ελευθερία, η οποία είναι συνυφασμένη με την ηλικία τους, η τρέλα, η ανεμελιά… Χαρακτηριστικά, δηλαδή, τόσο της εποχής, όσο και της ηλικίας του κοινού μας. Αυτή η διαπίστωση μας οδήγησε να δούμε το καλοκαίρι ως μια ιδεολογία, έναν τρόπο ζωής και σκέψης που εκφράζει απόλυτα το νεανικό κοινό του CU κάνοντάς το κατά κάποιο τρόπο μια ιδιαίτερη ομάδα ανθρώπων, μια φυλή που ονομάσαμε Kalokairistes.


adb: Υπήρξε κάποια πρόκληση στην υλοποίηση της ιδέας;

Θαλής Πιτούλης: Αφού οι Kalokairistes ορίστηκαν, το επόμενο βήμα ήταν να πάμε πιο βαθιά στη σκέψη τους και στις συνήθειές τους. Ποιοι ακριβώς είναι, τι κάνουν, που συχνάζουν, το φοράνε… Και η πρόκληση που αντιμετωπίσαμε ήταν να μην βγει cringe όλο αυτό. Να αναδείξουμε τα χαρακτηριστικά της φυλής Kalokairistes, αλλά χωρίς να τους κάνουμε παράξενους και απρόσιτους. Επίσης, θέλαμε να είναι ξεκάθαρο ότι Kalokairistes μπορεί να είναι όλοι, οπουδήποτε, ανεξάρτητα από το αν θα πάνε διακοπές ή όχι. Γιατί Καλοκαιριστής μπορεί να είσαι παντού και πάντα. Αρκεί να ζεις το καλοκαίρι με την καρδιά σου.

adb: Πως θα περιγράφατε την καμπάνια με μια και μόνο φράση;


Θαλής Πιτούλης
: Το καλοκαίρι δεν είναι εποχή, είναι τρόπος ζωής.








ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ




Vodafone CU

Κάτια Σταθάκη, CBU Director

Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Comms, Media & Insights

Μάτα Κρίκη, Marketing Tribe Lead

Λευτέρης Αντωνόπουλος, Youth & Mass segments Manager

Λυδία Παπαντωνοπούλου, Senior Brand Manager

Αλέξανδρος Κατσούλης, CU Digital Assets Products Owner

Βανέσσα Τριχιά, Loyalty Product Manager

Μαρίνα Χατζηγεωργίου, Youth & Mass Marketing Assistant

Κατερίνα Κόρκακα, Digital & Media Manager

Αντιγόνη Διαμαντή, Strategic Media Planner



McVictor & Hamilton

Θαλής Πιτούλης, CEO – Creative Chairman

Νικολέττα Μαρτιγοπούλου, Client Service Director

Ελίνα Φίλια, Head Creative

Θανάσης Μουχασίρης, Senior Copywriter



Play Productions

Executive Producer: Vangelis Liberopoulos

Producer: Konstantinos Pipergias

Director: Vangelis Liberopoulos

Second Unit Directors: Enigmatic