To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

D-Marin: Νέα καμπάνια ενόψει του Cannes Yachting Festival και στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης

D-Marin: Νέα καμπάνια ενόψει του Cannes Yachting Festival και στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης

Η D-Marin, το δίκτυο premium μαρίνων, στο πλαίσιο του Cannes Yachting Festival, θα παρουσιάσει την ολοκαίνουργια καμπάνια «Feels like yachting should feel». Η καμπάνια παρουσιάζει μια νέα έκφραση της δέσμευσης της D-Marin για τον επαναπροσδιορισμό της premium εμπειρίας σκαφών αναψυχής.

Η καμπάνια «Feels like yachting should feel» αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της D-Marin σχετικά με την υψηλής ποιότητας, προσεγμένη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση χωρίς υπερβολές. Αναδεικνύει τον μοναδικό συνδυασμό ανώτερης φιλοξενίας, καινοτομίας και εγκαταστάσεων παγκόσμιας κλάσης που έχει αναδείξει την D-Marin ως μια κορυφαία και μοναδική επωνυμία στη Μεσόγειο. Σχεδιασμένη για τα κορυφαία σκάφη του κόσμου, αλλά ανοιχτή σε όλους, η καμπάνια αναδεικνύει εμπειρίες στις οποίες όλοι οι επισκέπτες βιώνουν αληθινά την αίσθηση του «ανήκειν», λαμβάνοντας υπόψη κάθε λεπτομέρεια και κάθε πιθανή αλληλεπίδραση.

Με 26 μαρίνες σε 9 χώρες και πάνω από 14.000 ετήσιους πελάτες, η D-Marin έχει εξελιχθεί σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες διαχείρισης μαρίνων στον κόσμο. Ο δείκτης μέτρησης αφοσίωσης πελατών (Net Promoter Scores, NPS) της εταιρείας ο οποίος αγγίζει το 54 - και ο οποίος έχει αυξηθεί κατά 38% τα τελευταία χρόνια - υπογραμμίζει την ικανότητα της D-Marin να υπερβαίνει σταθερά τις προσδοκίες και να προσφέρει εμπειρίες πέντε αστέρων.

Η D-Marin συνεχίζει να αναπτύσσεται, με όλες τις νέες μαρίνες να ενσωματώνονται γρήγορα στο δίκτυο και να εμφανίζουν μεγάλη βελτίωση σε επίπεδο ικανοποίησης πελατών, υποδομών και λειτουργίας. Στις πρόσφατες επενδύσεις περιλαμβάνεται η εκ νέου αναδιαμόρφωση και ανάπτυξη της μαρίνας στα Γουβιά της Κέρκυρας, η προσθήκη 7 ακόμα νέων μαρίνων που διευρύνουν το πρόγραμμα Happy Berth Days, ψηφιακούς αισθητήρες ασφαλείας για σκάφη αναψυχής, παρακολούθηση μέσω της εφαρμογής D-Marin, online κρατήσεις θέσεων ελλιμενισμού, την κυκλοφορία των έξυπνων πυλώνων για αποδοτική και βιώσιμη χρήση ενέργειας και νερού, αλλά και εκτενή έργα εξωραϊσμού για τη βελτίωση της ατμόσφαιρας κάθε μαρίνας. Συνδυαστικά, αυτές οι αναβαθμίσεις προωθούν ακόμα περισσότερο την άνεση, τη βιωσιμότητα και την ανώτερη εμπειρία που απολαμβάνουν οι πελάτες σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της D-Marin, Oliver Dörschuck, δήλωσε:
«Η καμπάνια ''Feels like yachting should feel'' ορίζει αυτό που αντιπροσωπεύει η D-Marin: υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, προσοχή στις λεπτομέρειες και καινοτομίες που ενισχύουν την αίσθηση της ασφάλειας. Καθώς επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας σε νέες περιοχές, είναι η κατάλληλη στιγμή να εκφράσουμε την υπόσχεση της επωνυμίας μας με τρόπο που αντικατοπτρίζει τόσο την κληρονομιά μας όσο και το όραμά μας για το μέλλον της premium εμπειρίας σκαφών αναψυχής».

Η καμπάνια θα αποτελέσει τον κεντρικό πυλώνα της παρουσίας της D-Marin στις φθινοπωρινές εκθέσεις σκαφών, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας να θέσει νέα ορόσημα στην premium εμπειρία σκαφών αναψυχής, αλλά και να διασφαλίσει ότι η εμπειρία κάθε επισκέπτη είναι έτσι όπως θα έπρεπε να είναι μια αληθινή εμπειρία σκαφών αναψυχής.