To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

DDB Athens: Νέα brand καμπάνια για την McDonald’s ως εργοδότης

DDB Athens: Νέα brand καμπάνια για την McDonald’s ως εργοδότης

Η εικόνα της McDonalds ως εργοδότης βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας brand καμπάνιας, εκφράζοντας τις αξίες και τη φιλοσοφία του brand.

Η McDonalds είναι ένα από τα πιο φιλόξενα και δημοκρατικά brand στον κόσμο. Καθώς διαθέτει παγκόσμια παρουσία, η αποδοχή βρίσκεται στον πυρήνα της δράσης της, όσον αφορά τους ανθρώπους, το φαγητό και την κουλτούρα. Η ραχοκοκαλιά του brand είναι η δέσμευση σε ένα σύνολο βασικών αξιών, που ορίζουν την ταυτότητά του και τον τρόπο που λειτουργούν η επιχείρηση και τα εστιατόρια. Οι αξίες αυτές είναι η Εξυπηρέτηση, η Αποδοχή, η Ακεραιότητα, η Κοινότητα και η Οικογένεια (Serve, Inclusion, Integrity, Community and Family).

Η McDonalds και η Premier Capital Ελλάς (διαχειρίστρια των εστιατορίων McDonald’s στην Ελλάδα) αγκαλιάζουν ανθρώπους κάθε γένους ή φυλής, ηλικίας ή κοινωνικού υπόβαθρου. Περισσότεροι από 1.100 άνθρωποι εκπαιδεύονται και εργάζονται στα 26 εστιατόρια McDonald’s στην Ελλάδα. Πάνω από το 45% των επικεφαλής τμημάτων είναι γυναίκες, 13% προέρχεται από ξένη χώρα, ενώ 62% των εργαζόμενων είναι ηλικίας κάτω των 29 ετών. Όλοι έχουν εξαιρετικές ευκαιρίες εξέλιξης καθώς το 47% των θέσεων στα κεντρικά γραφεία καλύπτονται από εργαζομένους που προέρχονται από τα εστιατόρια.

Η νέα brand καμπάνια παρουσιάζει τις δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης που προσφέρονται στα εστιατόρια McDonalds, ενώ εστιάζει στις αξίες του brand, την αποδοχή και την ακεραιότητα.

Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να γίνουν μέλη της οικογένειας McDonalds.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη DDB Athens και περιλαμβάνει τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.