To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

DDB: Με κοινωνικό μήνυμα η νέα καμπάνια της ΔΕΗ

DDB: Με κοινωνικό μήνυμα η νέα καμπάνια της ΔΕΗ
Στον «αέρα» είναι ήδη η νέα καμμπάνια της ΔΕΗ για το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας του οργανισμού, serviceforall.dei.gr.

Η καμπάνια αποτελεί ένα κοινωνικό μήνυμα για τη συμπερίληψη και απευθύνεται μόνο σε όσους έχουν προβλήματα ακοής.

Το ευρηματικό σποτ παρουσιάζει τον κωφό stand up comedian Πάνο Κατσή να απευθύνεται στη νοηματκή στο κοινό του. Το concept θέλει οι ακούοντες να πρέπει να προσπαθήσουν να καταλάβουν, μπαίνοντας στη θέση των κωφών, μιας και η ταινία δεν έχει υποτίτλους.

Η «έξυπνη» καμπάνια παρουσιάζει το κοινωνικό πρόβλημα της συμπερίληψης, στο οποίο η ΔΕΗ «απαντάει» με τη νέα υπηρεσία Service for all, που απευθύνεται σε άτομα με προβλήματα ακοής, όπου με τη βοήθεια της νέας υπηρεσίας μπορούν να κλείσουν ραντεβού και να πραγματοποιήσουν ακόμα και βιντεοκλήση με ειδικό διερμηνέα.

Τη σκηνοθεσία της ταινίας υπογράφει ο σκηνοθέτης Βασίλης Μπουραντάς, ενώ την παραγωγή επιμελήθηκε η Stefi & Lynx Productions. Το δημιουργικό της ταινίας είναι της DDB Athens και η καμπάνια επικοινωνείται από τηλεόραση και social μέσα.

TAGS: ΔΕΗ