DDB: Νέα επικοινωνία για τον Κωτσόβολο

Στη νέα της συνεργασία με τον Κωτσόβολο για το λανσάρισμα του ολιστικού συστήματος χρηματοδότησης, Plan K, η DDB δημιούργησε μια καμπάνια με κεντρικό άξονα το wishful thinking… Που παύει να είναι wishful… Γιατί, τι πιο ιδανικό από το να αποκτάς ό,τι θέλεις και να το πληρώνεις με τον τρόπο που θέλεις και μπορείς;
Μέσα από δύο κεντρικές τηλεοπτικές ταινίες και πολλά επιμέρους σποτ, οι πρωταγωνιστές επιλέγουν μόνοι τους τον τρόπο που πληρώνουν -ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να στερούνται τους υδατάνθρακες για μία εβδομάδα!
Η χιουμοριστική καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση και προσεχώς digital μέσα. Το δημιουργικό υπογράφει η DDB, την παραγωγή η Filmiki και την σκηνοθεσία η Ελένη Μολφέτα. Την μουσική επιμελήθηκε η Bounce.