To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διεθνής καμπάνια από τη Lavazza

Διεθνής καμπάνια από τη Lavazza
Η VMLY&R Italy υπογράφει τη νέα παγκόσμια καμπάνια της Lavazza, με στόχο να «ταξιδέψει» το ιταλικό brand καφέ σε όλο τον κόσμο.

Η προβολή της έχει ήδη προγραμματιστεί σε Μεγάλη Βρετανία, Ιρλανδία και Ολλανδία και μέσα στο
2019 αναμένεται να «τρέξει» σε όλες τις βασικές αγορές της Ευρώπης καθώς και στην Αυστραλία. Το δε 2020 αναμένεται να παρουσιαστεί και στις ΗΠΑ.

Η καμπάνια βασίζεται στη νέα στρατηγική πλατφόρμα της Lavazza, που με τίτλο «More Than Italian» θέλει να τοποθετήσει το brand σαν ένα γενικότερο σύστημα καφέ. Στόχος της είναι να παρουσιάσει τη Lavazza σαν ένα brand που μπορεί να προσφέρει σε όλο τον κόσμο ένα τοπικό προϊόν, που χαρακτηρίζεται από τη μοναδική ιταλική ποιότητα και γεύση.

Τη σκηνοθεσία του spot υπογράφει ο Ali Ali, ο οποίος στο GUNN Report 2015 συμπεριλαμβανόταν μεταξύ των 10 κορυφαίων σκηνοθετών διαφημιστικών ταινιών στον κόσμο. Την παραγωγή έχει επιμεληθεί η Movie Magic Int., ενώ τη μουσική έχει δημιουργήσει το διεθνώς καταξιωμένο studio sound production
2WEI Music.
TAGS: Lavazza