To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Digital καμπάνια από την Τouchpoint Strategies για την LG OLED CX 48”

Digital καμπάνια από την Τouchpoint Strategies για την LG OLED CX 48”

Η Τouchpoint Strategies, ανέλαβε για λογαριασμό της LG Electronics, την υλοποίηση της digital επικοινωνίας με σκοπό το λανσάρισμα της νέας OLED CX ΤV 48”, στην Ελλάδα.

Μέσα από μια multichannel επικοινωνία και με τη βοήθεια τριών αγαπημένων gamers, η OLED CX 48” παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά με το σύνθημα ‘Παίξε Δυνατά’, καλώντας τους καταναλωτές να ανακαλύψουν την ιδανική επιλογή για ατελείωτο gaming. 

Ο Panos Dent, o W1ndz και ο Giannuba22, απόλαυσαν την OLED CX 48’’ και μοιράστηκαν στα social κανάλια τους τη δική τους gaming εμπειρία, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια impressions μέσα σε μόλις μία εβδομάδα. Η νέα τηλεόραση της LG, ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες όσων αναζητούν μια μεσαίου μεγέθους τηλεόραση που ταιριάζει καλύτερα στο χώρο τους ή μια δεύτερη τηλεόραση με εξαιρετική ποιότητα εικόνας.

Η LG OLED CX 48” βασίζεται στην κληρονομιά που καθιερώθηκε από τις τηλεοράσεις OLED την τελευταία δεκαετία και είναι μια εξαιρετική επιλογή για τους gamers, καθώς συνδυάζει ανώτερη ποιότητα εικόνας με εξαιρετικές δυνατότητες παιχνιδιού. Χάρη στα αυτοφωτιζόμενα pixels, η OLED CX 48 προσφέρει ασυναγώνιστη ποιότητα οθόνης, απόλυτο μαύρο και έντονες αντιθέσεις. Η ανάλυση 4K UHD προσφέρει για πρώτη φορά, αξεπέραστη εμπειρία προβολής στην κατηγορία τηλεοράσεων μεσαίου μεγέθους.