Don’t worry, έχεις τον Γρηγόρη!

H νέα καμπάνια του Γρηγόρη είναι on air, με την επιμέλεια της attp.
Η υπογραφή «Don’t worry, έχεις τον Γρηγόρη!», αξιοποιεί την οικειότητα των καταναλωτών με τη μάρκα, προσφέροντάς τους τη σιγουριά ότι ο Γρηγόρης καλύπτει όλες τις διατροφικές προτιμήσεις τους, αλλά και την ανάγκη τους για αισιοδοξία, θετικά vibes και χαμόγελο.
Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στα digital μέσα και τα social media, ενώ τα τηλεοπτικά σποτ επιμελήθηκε η Parasol, με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Ινδαρέ.


.jpg)


.jpg)