Ένας γίγαντας για τη Vodafone
O Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer της JWT Athens, και η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights της Vodafone, μας εξηγούν πώς γεννήθηκε ο «Giga» και πώς ένας φιλικός γίγαντας αναδεικνύει τα νέα συνδυαστικά προγράμματα για όλη την οικογένεια.
Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
adb: Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλετε να περάσετε με την καμπάνια για τα νέα συνδυαστικά προγράμματα Vodafone Giga Family; Τι θέλατε να αναδείξετε και πώς προσεγγίσατε το ζητούμενο;
Λάζαρος Ευμορφίας: Το όνομα «Giga» σε ένα οικογενειακό πρόγραμμα απαιτούσε για αρχή μια σωστή διαχείριση. Οι Giga παροχές του δεν θα έπρεπε να αντιμάχονται τον ποιοτικό χρόνο που περνά η οικογένεια μαζί, ενώ ο προσδιορισμός Giga δεν θα έπρεπε να συνδυαστεί αποκλειστικά με Gigabyte. Ως Giga θα έπρεπε να σηματοδοτηθεί η συνολική εμπειρία που προσφέρουν τα συνδυαστικά αυτά προγράμματα, σε όλη την οικογένεια. Μια εμπειρία γιγάντια, συναρπαστική αλλά βαθύτατα συναισθηματική. Η επικοινωνία της εμπειρίας Giga, με άλλα λόγια, θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρη ως τα προϊοντικά της οφέλη, χωρίς να στερείται συναισθήματος ή της απαραίτητης «μαγείας». Και ήταν ένας Γίγαντας τελικά που τα έκανε όλα αυτά εικόνα.
adb: Ποιες προκλήσεις «έκρυβε» η καμπάνια, τόσο σε επίπεδο γυρισμάτων αλλά κυρίως post-production; Ποιοι υπογράφουν το animation;
Λάζαρος Ευμορφίας: Ένας 3D χαρακτήρας αποτελεί πρόκληση, τόσο για το σχεδιαστή όσο και για την ομάδα που του χάρισε κίνηση και ζωή σε κάθε ένα από τα καρέ της ταινίας. Στόχος όσων εργάστηκαν σε αυτή την ιδιαίτερα απαιτητική παραγωγή ήταν η αρμονική συνύπαρξη ρεαλιστικών και μη στοιχείων, σε ένα άρτια δεμένο, φυσικό αποτέλεσμα. Ήταν μια όμορφη και δημιουργική διαδικασία και φέρει την υπογραφή της Magikon και της Faust.
adb: Ο «χαρακτήρας» Giga πώς προέκυψε; Έχει εφαρμογές και σε άλλες πτυχές της προβολής των προγραμμάτων;
Λάζαρος Ευμορφίας: Το προφίλ του έπρεπε να συνδυάζει πολλά χαρακτηριστικά, πέραν του εντυπωσιακού μεγέθους του. Νέος αλλά Γίγαντας, γνώστης της τεχνολογίας αλλά φιλικός και οικείος, γλυκός αλλά με έξυπνο βλέμμα. Στο πρόσωπο και το στυλ του Giga, νιώσαμε όλοι ότι βρήκαμε τον τέλειο συμπρωταγωνιστή δίπλα στον μικρό αφηγητή της ταινίας και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας, αλλά κι έναν δυναμικό ήρωα με αμέτρητες εφαρμογές σε digital και BTL υλικά.
adb: Πέρα από το τηλεοπτικό σποτ ποιες άλλες εκτελέσεις και σε ποιες πλατφόρμες περιλαμβάνει η καμπάνια;
Λάζαρος Ευμορφίας: Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα. Ειδικότερα στο on line περιβάλλον, εκμεταλλευτήκαμε στο μέγιστο δυνατό το μέγεθος του ήρωά μας, προκειμένου να δημιουργήσουμε disruptive υλικά, που θα τραβήξουν το ενδιαφέρον των viewers, αλλά και θα τους κάνουν να αλληλοεπιδράσουν με αυτά και να οδηγηθούν στο landing page της καμπάνιας, ώστε να ενημερωθούν για τα νέα συνδυαστικά προγράμματα Vodafone Giga Family.
Vodafone
adb: Ποιο είναι το USP για τα νέα συνδυαστικά προγράμματα Vodafone Giga Family; Τι νέο φέρνουν στην αγορά και ποιο ήταν το brief που δώσατε στη διαφημιστική για την καμπάνια προβολής τους;
Χάιδω Ηλιοπούλου: Τα νέα συνδυαστικά προγράμματα Vodafone Giga Family ήρθαν να καλύψουν τις ανάγκες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας της σύγχρονης οικογένειας, συνδυάζοντας υπηρεσίες κινητής, σταθερής, Internet και τηλεόρασης. Αποκλειστικό προνόμιό τους, ο διπλασιασμός των GB στο κινητό, όταν συνδυάζεται με σταθερό. Τα μέλη των προγραμμάτων Vodafone Giga Family μοιράζονται τα GB τους ανάλογα με τις ανάγκες τους και απολαμβάνουν την απόλυτη εμπειρία Internet και ψυχαγωγίας, με τις υψηλές ταχύτητες Fiber και το κορυφαίο περιεχόμενο του Vodafone TV, εντός και εκτός σπιτιού. Βασικό ζητούμενο του brief ήταν η καμπάνια λανσαρίσματος να αναδείξει ξεκάθαρα τη συνολική συναρπαστική εμπειρία που βιώνει η οικογένεια με τα νέα αυτά συνδυαστικά προγράμματα, με συναισθηματικό, φιλικό αλλά και διακριτό τρόπο.
adb: Πώς θα λέγατε πως προβάλλονται τόσο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των νέων προγραμμάτων όσο και οι αξίες γενικά του brand Vodafone;
Χάιδω Ηλιοπούλου: H τεχνολογία αποτελεί σήμερα αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης οικογένειας. Τα νέα συνδυαστικά προγράμματα Vodafone Giga Family με τα παραπάνω πλεονεκτήματα δίνουν τη δυνατότητα στα μέλη της οικογένειας να απολαύσουν πιο πλούσιες και πιο συναρπαστικές εμπειρίες μαζί, μέσα και έξω από το σπίτι.
Αυτό ακριβώς επικοινωνείται μέσα από τον κεντρικό ήρωα της καμπάνιας, τον “Giga”, και τη διάδρασή του με όλη την οικογένεια. Είναι μια σύγχρονη και φιλική φιγούρα, που «φέρνει» στην οικογένεια όλα τα πλεονεκτήματα των νέων προγραμμάτων και κάνει την καθημερινότητά τους ακόμη πιο συναρπαστική.
adb: Ποιος θα λέγατε πως είναι ο κοινός άξονας που ενώνει τις επικοινωνιακές ενέργειες και τις διάφορες καμπάνιες της Vodafone; Πού δίνετε ιδιαίτερη σημασία;
Χάιδω Ηλιοπούλου: Οι τεχνολογικές εξελίξεις σήμερα είναι ραγδαίες και συχνά ανατρεπτικές. Στη Vodafone είμαστε αισιόδοξοι για τον θετικό ρόλο που διαδραματίζει η τεχνολογία στη διαμόρφωση ενός συναρπαστικού μέλλοντος για όλους. Βασικός στόχος μας είναι με νέες τεχνολογίες, με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, να υποστηρίζουμε και να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας, προάγοντας μια καλύτερη ζωή σήμερα και στο μέλλον.
Η φιλοσοφία αυτή χαρακτηρίζει και την επικοινωνία μας, που αναδεικνύει τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, με επίκεντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του, αλλά και με αισιοδοξία για ένα μέλλον που συναρπάζει.
adb: Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής για τη νέα καμπάνια;
Χάιδω Ηλιοπούλου: Τα σχόλια που έχουμε λάβει έως τώρα είναι πολύ θετικά. Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει ο «Giga» ήρωας, φυσιογνωμία ιδιαίτερα φιλική και αναγνωρίσιμη από όλες τις ηλικίες. Αυτό έχει βοηθήσει τόσο στο να ξεχωρίσει η καμπάνια στο διαφημιστικό clutter, όσο και στο να κινητοποιηθεί το κοινό να μάθει περισσότερα για τα νέα συνδυαστικά προγράμματα Vodafone Giga Family.