To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

“Ενός λεπτού σιγή” από την Another Circus

“Ενός λεπτού σιγή” από την Another Circus

Την 1η Φεβρουαρίου συνέβη κάτι που δεν πρέπει να ξανασυμβεί ποτέ. Ένας νέος άνθρωπος έχασε τη ζωή του επειδή ήταν «λάθος» ομάδα.  Ένα γεγονός που άγγιξε όλους μας. 

Στην Another Circus κρίναμε ότι ένα brand όπως η Stoiximan, που στηρίζει εδώ και χρόνια τον ελληνικό αθλητισμό, μπορεί - και οφείλει - να μιλήσει για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που αφορά όχι μόνο την έννοια του φίλαθλου πνεύματος αλλά και τον κίνδυνο του κοινωνικού διαχωρισμού.  

Στόχος μας ήταν η Stoiximan να μιλήσει, όχι να φωνάξει. Γι’ αυτό, η ιδέα μας ήταν να «ακουστεί» το μήνυμα μέσω της σιωπής. Μέσω του «ενός λεπτού σιγή» που τηρούμε για να τιμήσουμε κάποιον που χάθηκε, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα απρόσμενο κενό, κόντρα στην πολυχρωμία και το θόρυβο των διαδοχικών διαφημιστικών μηνυμάτων. Ένα κενό εικόνων, ερεθισμάτων και ακουσμάτων, που θα έκανε τον αναγνώστη/θεατή/ακροατή να σαστίσει, να απορήσει, και γ΄αυτό να δώσει ίσως και μεγαλύτερη προσοχή. Αφαιρώντας τα πάντα... να πούμε τελικά πολύ περισσότερα. 

Με στόχο να «ακουστεί» η σιωπή μας σε όλα τα μέσα - Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Έντυπος Τύπος, Social Media, Υπαίθρια Διαφήμιση - δημιουργήσαμε μια καμπάνια 360ᵒ η οποία δεν προσφέρει στον θεατή μια «εύκολη λύση», αλλά του αφήνει χρόνο και χώρο για να σκεφτεί,  μακριά από τη βοή του διαφημιστικού περιβάλλοντος.

Η διαφήμιση, ως μια σύγχρονη και πολύπλευρη μορφή επικοινωνίας, δε χρειάζεται να έχει πάντα εμπορικούς σκοπούς. Σε συγκεκριμένες ευαίσθητες περιπτώσεις μπορεί να βοηθήσει ένα brand να πάρει θέση, αρκεί να το κάνει με απλότητα και διακριτικότητα. Στην Another Circus προσπαθούμε να είμαστε πάντα ανοιχτοί στα ερεθίσματα γύρω μας και να προσαρμόζουμε την επικοινωνία μας σε μια εποχή που αλλάζει διαρκώς. 

Για τη δημιουργία της καμπάνιας συνεργαστήκαμε με τη Rib Eye Production House και την Bounce, οι οποίες και μας βοήθησαν αφιλοκερδώς, κάτι για το οποίο τις ευχαριστούμε πολύ, ενώ ένα ευχαριστώ οφείλουμε και στον ηθοποιό Χρήστο Λούλη που μας πρόσφερε εθελοντικά τη φωνή του, που ήταν και το μοναδικό ηχητικό στοιχείο ολόκληρης της επικοινωνίας.