To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επαναλανσάρισμα Dirollo από την Solid Havas

Επαναλανσάρισμα Dirollo από την Solid Havas

H οικογένεια τυριών Dirollo, κάνει δυναμική στροφή το 2019 ταράσσοντας τα νερά, σε στρατηγικό και επικοινωνιακό επίπεδο.

Για το σκοπό αυτό λανσάρει νέα τηλεοπτικά σποτ και ανανεώνει το packaging των συσκευασιών της.

Το ανανεωμένο Dirollo μιλάει πια στην γλώσσα των nutrilovers, μιας νέας κατηγορίας σύγχρονων, δραστήριων ανθρώπων που δεν κάνουν εξαντλητικές δίαιτες για να διατηρήσουν τη σιλουέτα τους, αλλά ενδιαφέρονται για μια ισορροπημένη διατροφή που θα κάνει καλό στον οργανισμό τους και θα τους προσφέρει ευεξία που τόσο έχουν ανάγκη. Οι nutrilovers επενδύουν σε ό,τι είναι ευεργετικό για τον οργανισμό τους και αντιμετωπίζουν την καθημερινή άσκηση σαν στάση ζωής και όχι σαν “αγγαρεία”.

Τα τηλεοπτικά spot, χρησιμοποιούν την ιδέα του split screen για να αποδώσουν με τον καλύτερο τρόπο το διπολικό χαρακτήρα της σειράς τυριών Dirollo. Mε δημιουργικό όχημα μια οθόνη χωρισμένη στη μέση, βλέπουμε από τη μία εμπνευστικές εικόνες και καταστάσεις πoυ αφορούν στη γεύση και την απόλαυση των τυριών Dirollo και από την άλλη αντίστοιχα ωραίες εικόνες και καταστάσεις που αφορούν στην ευεξία.

Με τη φράση κλειδί “βγάλε τα όρια από το μυαλό σου, βάλε το όλο, στη γεύση σου”, που συνοδεύει κάθε τηλεοπτικό σποτ, οι εικόνες ενώνονται αρμονικά και με πρωτοτυπία για να δημιουργήσουν ενδιαφέρον στο θεατή, αναδεικνύοντας παράλληλα με ξεκάθαρο τρόπο τη νέα ταυτότητα της μάρκας: Στις ταινίες μας το Dirollo βγαίνει από τα καθιερωμένα όρια της απλής απόλαυσης, αγκαλιάζει το τυρί στην ολότητά του και ενώνει την γεύση με την ευεξία αβίαστα, ευχάριστα και χωρίς συμβιβασμούς.

Η παραγωγή των τηλεοπτικών spot έγινε από την ΦΙΛΜΙΚΗ για λογαριασμό της Solid Havas και βρίσκεται ήδη στον “αέρα” από 27 Φεβρουαρίου με την corporate ταινία….για αρχή. 

Ταυτόχρονα με τα νέα τηλεοπτικά σποτ, οι συσκευασίες Dirollo αλλάζουν όψη και εμφανίζονται στους πάγκους και τα ψυγεία των s/m πιο μοντέρνες και “φρέσκιες” από ποτέ, ενώ υπηρετούν στο ακέραιο και με συνέπεια τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της μάρκας. Με εικαστικά που κυριαρχεί το «φυσικό» ξύλο και διαφορετικές χρωματικές αποχρώσεις ανά κωδικό, με προτάσεις σερβιρίσματος για κάθε στιγμή, οι νέες συσκευασίες Dirollo είναι πιο φιλικές, πιο μοντέρνες και οικείες στον καταναλωτή.

___________________________________________________________________________________

TAGS: Solid Havas