To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Εpica Awards: Nέα καμπάνια από τη VMLY&R

Εpica Awards: Nέα καμπάνια από τη VMLY&R
Η καμπάνια «Open For Entries» των Epica Awards 2022, που δημιουργήθηκε από τη VMLY&R, εστιάζει περισσότερο από ποτέ στην κριτική επιτροπή δημοσιογράφων του διαγωνισμού.

Βασισμένη στο σλόγκαν «Give them something epic to talk about», η καμπάνια χρησιμοποιεί banners και ολοσέλιδες διαφημίσεις που παραπέμπουν κυριολεκτικά σε άρθρα που γράφτηκαν από δημοσιογράφους. Με άλλα λόγια: αν θέλετε οι δημοσιογράφοι να γράφουν για τη δουλειά σας, θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή στα Epica Awards.

Επικεφαλής της καμπάνιας είναι ο Dimitri Guerassimov, CEO και Chief Creative Officer της VMLY&R France, σε συνεργασία με το δημιουργικό δίδυμο Abi Stephenson και Matt Jones στο VMLY&R London. Έχουν αναδειχθεί Faces To Watch το 2021 από το Campaign και έχουν εκπροσωπήσει το Ηνωμένο Βασίλειο στο διαγωνισμό Global Young Lions στις Κάννες.

Ο Mark Tungate, Editorial Director των The Epica Awards, σχολίασε: «Ως ο μοναδικός παγκόσμιος δημιουργικός διαγωνισμός που κρίνεται αποκλειστικά από δημοσιογράφους, υπερβάλλουμε εαυτόν όσον αφορά την κάλυψη από τον Τύπο. Και μόνο δηλώνοντας συμμετοχή στα Epica, προτού καν κερδίσει κανείς κάτι, δείχνει τη δουλειά του σε ένα κοινό με επιρροή. Θέλαμε να εκφράσουμε αυτή την ιδέα και η VMLY&R την απέδωσε με άμεσο και εντυπωσιακό τρόπο».

 Τα βραβεία Epica δέχονται συμμετοχές μέχρι τις 7 Οκτωβρίου και η τελετή θα πραγματοποιηθεί στις 8 Δεκεμβρίου.