Epica Awards: Ο Sir John Hegarty στην φετινή καμπάνια

Στην φετινή καμπάνια τους, με την υπογραφή της Havas Paris, τα Epica Awards αναδεικνύουν τη κριτική επιτροπή τους- την μοναδική που αποτελείται από δημοσιογράφους, που ασχολούνται με τον χώρο της διαφήμισης. Το εγχείρημα μάλιστα έχουν συνδράμει οι Sir John Hegarty, Vicki Maguire και Marco Venturelli.
Αν δεν είσαι δημοσιογράφος, δεν υπάρχει περίπτωση να προσκληθείς στην κριτική επιτροπή των Epica Awards. Αυτό, όμως, δεν σταματά ορισμένους δημιουργικούς από το να προσπαθήσουν. Πάνω σε αυτή την ιδέα βασίζεται η καμπάνια των Epica Awards που ανακοινώνει την έναρξη της υποβολής συμμετοχών στην φετινή διοργάνωση. Πρόκειται για δημιουργία της Havas Paris και παρουσιάζει τους Sir John Hegarty (Συνιδρυτής και Δημιουργικός Διευθυντής του The Business of Creativity), Vicki Maguire (CCO της Havas London) και Marco Venturelli (CEO και CCO της Publicis Conseil), μεταμφιεσμένους με αδέξιο τρόπο καθώς προσπαθούν να «περάσουν» για δημοσιογράφοι.
Η καμπάνια χρησιμοποιεί χιούμορ για να υπενθυμίσει στους συμμετέχοντες ότι η κριτική επιτροπή των Epica Awards είναι ανεξάρτητη, αντικειμενική και απρόσβλητη από τα politics της διαφημιστικής βιομηχανίας.
Ο Chief Creative Officer της Havas Paris, Stéphane Gaubert, και ο Executive Creative Director, Etienne Renaux, σχολίασαν: «Από την αρχή νιώσαμε ότι πρέπει να παίξουμε με το στοιχείο που μόνο τα Epica Awards διαθέτουν, δηλαδή την κριτική επιτροπή. Έπειτα φανταστήκαμε πώς θα προσπαθούσαν κάποιοι δημιουργικοί να μπουν, για να πουν τη γνώμη τους. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ο Sir John, η Vicki και ο Marco δέχτηκαν να συμμετάσχουν στο παιχνίδι.»
Ο Editorial Director των Epica Awards, Mark Tungate, δήλωσε: «Συνεχώς τονίζουμε ότι η επιτροπή μας είναι ανοιχτή μόνο για δημοσιογράφους, αλλά κάθε χρόνο μας προσεγγίζουν δημιουργικοί που θέλουν να συμμετάσχουν. Ο Stéphane και ο Etienne το αποτύπωσαν αυτό με τρόπο ξεκάθαρο και διασκεδαστικό. Για εμάς, είναι μεγάλη τιμή και χαρά να έχουμε μαζί μας τόσο διάσημα ονόματα από τον χώρο του δημιουργικού».
Οι δημοσιογράφοι που απαρτίζουν την κριτική επιτροπή είναι έμπειροι δημοσιογράφοι που εξειδικεύονται στους τομείς της διαφήμισης, του design, των δημοσίων σχέσεων και του digital, καθώς και σε πιο εξειδικευμένους τομείς όπως η παραγωγή και η φωτογραφία. Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση «έχοντας φυσική επιφυλακτικότητα, εξετάζουν προσεκτικά την προέλευση των καμπανιών και τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στα case studies. Γίνονται προσπάθειες να φιλτραριστούν οι “ghost” καμπάνιες και εκείνες που υπερβάλλουν ως προς την αποτελεσματικότητά τους».
Ακόμη θα πρέπει να αναφερθεί πως η αντικειμενικότητα της επιτροπής ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το γεγονός ότι οι κριτές δεν επιτρέπεται να ψηφίσουν δουλειές από τη χώρα τους.
Σημειώνεται πως το adbusiness, το Business Today και το advertising.gr εκπροσωπούνται στην Κριτική Επιτροπή των Epica Awards από το 2019 από τον αρχισυντάκτη των μέσων της Direction, Δημήτρη Τσουκαλά.
Τα Epica Awards δέχονται συμμετοχές με Early Bird τιμές μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου. Η κανονική περίοδος υποβολών ξεκινά εκείνη την ημερομηνία και διαρκεί έως τις 4 Οκτωβρίου.