To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επικοινωνιακή... \"Συμμαχία για την Ελλάδα\"

Επικοινωνιακή... \"Συμμαχία για την Ελλάδα\"
Επικοινωνιακή... \"Συμμαχία για την Ελλάδα\"

Για πρώτη φορά θεσμικοί φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας, ο ΣΔΕ, η ΕΔΕΕ, η ΕΙΤΗΣΕΕ, η ΕΙΙΡΑ και ο ΣΕΠΤ, συνεργάστηκαν με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Πολιτισμού και δημιούργησαν την κοινωνική καμπάνια «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας», για την ενίσχυση του τουρισμού στο εσωτερικό της χώρας.
Σύμφωνα με τους εμπλεκόμενους φορείς, η συντονισμένη αυτή δράση κρίθηκε επιτακτική για τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού, λόγω της αρνητικής δημοσιότητας που έλαβε η χώρα το τελευταίο διάστημα, έχοντας στόχο την αφύπνιση της ελληνικής κοινωνίας μέσα από ένα δυναμικό κοινωνικό μήνυμα που θα «μιλήσει» στην ψυχή του Έλληνα.
Η επικοινωνιακή καμπάνια έχει προγραμματιστεί για την περίοδο 1 Ιουνίου έως και 31 Δεκεμβρίου, ενώ η πρώτη φάση έχει ήδη ολοκληρωθεί με τηλεοπτικά/ραδιοφωνικά μηνύματα και καταχωρίσεις που περιλαμβάνουν στίχους από ποιήματα γνωστών Ελλήνων ποιητών.
Η δεύτερη φάση αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο. Οι ενέργειες πραγματοποιούνται με μηδενικό για τον ΕΟΤ κόστος και περιλαμβάνουν τηλεοπτικά/ραδιοφωνικά spots και καταχωρίσεις με κεντρικό μήνυμα «Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας».
Στο πλευρό των φορέων τάχθηκαν και οι εταιρείες: Sony, που παραχώρησε δωρεάν τη μουσική, απόσπασμα από το τραγούδι «Για να σε συναντήσω», η Movielab, που έκανε την παραγωγή των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών spots και η Spot JWT που επιμελήθηκε το δημιουργικό της καμπάνιας. Στην παρουσίαση της ενέργειας παραβρέθηκε και ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, αλλά και ο πρόεδρος του ΕΟΤ, Νικόλαος Κανελλόπουλος. Σύμφωνα με τον κ. Γερουλάνο: «Η ενέργεια αυτή έγινε από αγάπη για τον τόπο, με την πεποίθηση ότι όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερα απ’ ό,τι ο καθένας μόνος του».