To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επικοινωνώντας «καθαρά και έξυπνα»

Επικοινωνώντας «καθαρά και έξυπνα»

Με μια καμπάνια που ήδη έχει κερδίσει τις εντυπώσεις, εγκαινιάστηκε η συνεργασία της Volton με την Tribe. Οι άνθρωποι των δύο εταιρειών την παρουσιάζουν αναλυτικά στο adbusiness. 

Volton: «Θέλαμε να ξανασυστηθούμε ως brand»

Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλατε να περάσετε με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Volton; Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην Tribe;

Πρωταρχική ανάγκη μας ήταν να ξανασυστηθούμε ως brand μέσα σε μια αγορά που αλλάζει. Να δημιουργήσουμε, δηλαδή, μια καινούργια τοποθέτηση μέσα από σύγχρονο τρόπο σκέψης και λειτουργίας, σύγχρονες πρακτικές και λύσεις προς το καταναλωτικό κοινό, που δημιουργούν προστιθέμενη αξία. Αυτό ακριβώς ζητήσαμε να εκφραστεί από την Tribe, τόσο σε επίπεδο επικοινωνιακής στρατηγικής όσο και δημιουργικού. 

Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της Volton; Ποιες οι αξίες του brand και πώς αντικατοπτρίζονται στη νέα καμπάνια;

Στη Volton βλέπουμε τα πράγματα μέσα από μια σύγχρονη ματιά και λογική, κι αυτό μας δίνει το δυναμισμό να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες και προϊόντα που απαντούν σε αυτό που χρειάζεται ο πελάτης. Σε μια αγορά που εξελίσσεται συνεχώς είμαστε μια εταιρεία που έχει την ευελιξία να βρίσκεται συνεχώς εκεί που είναι ο πελάτης και οι ανάγκες του και να απαντάμε με την απλότητα και τη διαφάνεια, που δημιουργούν όχι μόνο οικειότητα αλλά και μια ισχυρότερη σχέση με τον κόσμο.

Ποιες εκτελέσεις και ποιες πλατφόρμες περιλαμβάνει η νέα καμπάνια;

Η καμπάνια «τρέχει» με μηνύματα στην τηλεόραση, βρίσκεται στο διαδίκτυο, στο ραδιόφωνο και στα social media. Θέλουμε να είμαστε όπου είναι το κοινό μας, και μέσα από διαφορετικά touchpoints να εκφράζουμε τη φιλοσοφία της Volton με έξυπνα μηνύματα, που προτρέπουν τον καταναλωτή να επισκεφτεί το site της εταιρείας ή να τηλεφωνήσει στο τηλεφωνικό μας κέντρο, προκειμένου να ενημερωθεί περαιτέρω. 

Αποτέλεσε πρόκληση η υιοθέτηση μιας διαφορετικής γλώσσας επικοινωνίας σε σχέση με όσα συνηθίζονται στην αγορά ενέργειας;

Η υιοθέτηση της συγκεκριμένης επικοινωνίας εξυπηρετεί τους στόχους μας για διαφοροποίηση και αναγνωρισιμότητα, ενώ αποτελεί ένα ευέλικτο εργαλείο για να παράγεις άμεσα και εύκολα πολλά μηνύματα, έτσι ώστε να ακολουθείς τις ανάγκες του καταναλωτή, αλλά και να «απαντάς» γρήγορα σε αυτά που συμβαίνουν στην αγορά. 

Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής;

Είναι ακόμα νωρίς, καθώς η καμπάνια τώρα «ξεδιπλώνεται» με περισσότερα μηνύματα και μορφές, αλλά μέχρι στιγμής η αντίδραση είναι κάτι παραπάνω από θετική.

Τribe: «Απαραίτητη μια διαφορετική γλώσσα»

«Καθαρά και έξυπνα». Πώς προέκυψε το βασικό μήνυμα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Volton; Πώς οδηγηθήκατε σε αυτό;

Είναι το μήνυμα που εκφράζει μια συνολική φιλοσοφία που εκπέμπει η Volton, η οποία υπάρχει στον τρόπο που λειτουργεί ως εταιρεία, στον τρόπο που σχεδιάζει τα προγράμματα που προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό, στον τρόπο που επικοινωνεί με τον κόσμο. Σε μια κατηγορία που λόγω της φύσης της είναι δύσκολο να δημιουργήσεις σύνδεση με τον κόσμο και που οι φωνές και τα μηνύματα είναι πολλά και δημιουργούν σύγχυση, είναι απαραίτητη μια διαφορετική «γλώσσα», η οποία όχι μόνο σε ξεχωρίζει από τους άλλους, αλλά συγχρόνως λέει κάτι ουσιαστικό που έχει αξία για κόσμο.

«Στον αέρα» βρίσκονται ήδη 6 ταινίες. Πώς καταλήξατε στην επιλογή του σπονδυλωτού concept με τις αρκετές ταινίες; Θα υπάρξουν και άλλες εκτελέσεις στο μέλλον;

Θέλοντας να χτίσουμε μια ουσιαστική σχέση με τον καταναλωτή, η καμπάνια σχεδιάστηκε με τη λογική να ακολουθεί τη ζωή του και τις ανάγκες του, μιλώντας του γι΄ αυτά που τον απασχολούν, προσφέροντάς του ξεκάθαρες λύσεις και απαντήσεις και δείχνοντάς του πώς η Volton μπορεί να κάνει ουσιαστική διαφορά γι’ αυτόν κάθε φορά. Μια σπονδυλωτή καμπάνια σού δίνει την ευκολία να το κάνεις αυτό, κάθε φορά που έχεις πραγματικά κάτι να πεις. Στην αρχή, υπήρχε η ανάγκη να μιλήσουμε περισσότερο για τις αξίες της Volton, για τη φιλοσοφία της και τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα, ενώ καθώς εξελίσσεται η καμπάνια, η θεματολογία γίνεται πιο προϊοντική.

Ο κεντρικός χαρακτήρας που δημιουργήθηκε πώς αποτυπώνει κατά τη γνώμη σας το χαρακτήρα του brand της Volton;

Ο συγκεκριμένος χαρακτήρας της καμπάνιας σχεδιάστηκε ώστε να έχει μια προσωπικότητα με ανθρώπινες διαστάσεις, η οποία σε προκαλεί να δημιουργήσεις σχέση μαζί του. Ο απλός και ξεκάθαρος τρόπος όμως με τον οποίο απευθύνεται στον κόσμο και θέτει τα θέματα, έχει μια εξυπνάδα που ξαφνιάζει και δημιουργεί ευχάριστη έκπληξη. Αυτή ακριβώς είναι η εντύπωση που θέλουμε να δημιουργείται στον κόσμο κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με τη Volton. 

Ποια θα λέγατε πως είναι η βασική πρόκληση που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε στο σχεδιασμό και στην παραγωγή της καμπάνιας;

Πρώτα από όλα, το να μπορέσεις να δημιουργήσεις ένα διαφορετικό ύφος επικοινωνίας και μια δική σου δημιουργική γλώσσα, σε μια αγορά με ομοειδή επικοινωνιακά μηνύματα που προέρχονται από πολλές διαφορετικές φωνές που διεκδικούν την προσοχή του κόσμου. Αφού το πετύχεις, η πρόκληση είναι να μείνεις συνεπής σε αυτό το ύφος και να το επιβεβαιώνεις μέσα από κάθε μήνυμα που εκπέμπεις. 

Θεωρείτε πως η αγορά ενέργειας επιτρέπει πιο δημιουργικές εκτελέσεις όσον αφορά την επικοινωνία; Ποιοι «κανόνες» θα λέγατε πως την διέπουν;

Η δημιουργικότητα είναι πάντα ζητούμενο στην επικοινωνία, ανεξάρτητα από κατηγορίες και αγορές. Μέσα από τη δημιουργικότητα μπορείς να «κόψεις δρόμο» προς το μυαλό και την προσοχή του κοινού, μεγιστοποιώντας έτσι σαν αποτέλεσμα το επικοινωνιακό σου κονδύλι. Η αγορά της ενέργειας σε επικοινωνιακό επίπεδο δεν αποτελεί εξαίρεση και οι κανόνες είναι οι ίδιοι που ισχύουν σε κάθε κατηγορία: η ανάγκη να ξεχωρίσεις, να δημιουργήσεις σύνδεση και να χτίσεις σχέση με το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι, να εκπέμψεις μια δική σου γλώσσα και να μένεις πιστός στο brand. 


Συντελεστές


VOLTON

ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Διονύσης Τσίτος

MARKETING EXECUTIVE: Μαρτίνος Τσίνας


TRIBE

PRESIDENT /HEAD OF CREATIVE: Αντώνης Σταυρόπουλος

CEO: Κώστας Ταμπουράκης

EXECUTIVE STRATEGIC PLANNING DIRECTOR: Σοφοκλής Αλεξόπουλος

CREATIVE DIRECTOR: Πέτρος Βουνισέας

SENIOR ART DIRECTOR: Ειρήνη Μακρή

EXECUTIVE DIRECTOR: Αλέξανδρος Γιαννούλης

ACCOUNT SUPERVISOR: Ματ Λιάβας

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: DVS PRODUCTIONS 

TAGS: Tribe