To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επτά στις δέκα καμπάνιες αποτυγχάνουν να προσφέρουν ουσιαστικό ROI

Επτά στις δέκα καμπάνιες αποτυγχάνουν να προσφέρουν ουσιαστικό ROI

Το 70% των διαφημιστικών καμπανιών δεν προσφέρουν ουσιαστική απόδοση επένδυσης (ROI) ή με άλλα λόγια προσφέρουν ROI που θέτει υπό αμφισβήτηση την κερδοφορία τους, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε στο Cannes Lions International Festival of Creativity 2022.

Αυτό το εύρημα προέκυψε από μελέτη που εξέτασε 343 καμπάνιες, που αντιστοιχούν σε διαφημιστική δαπάνη 5 δισ. λιρών, στη βάση δεδομένων Advertising Research Community (ARC), μια πηγή μέτρησης της αποτελεσματικότητας που αναπτύχθηκε από την ιδρύτρια της εταιρείας συμβούλων analytics, Magic Numbers με έδρα τη Βρετανία, DrGrace Kite

 Όλες οι καμπάνιες έχουν υποβληθεί σε οικονομετρική ανάλυση για την αξιολόγηση της απόδοσης επένδυσής τους.  Η βάση δεδομένων ARC συνδυάζει επίσης βραβευμένες καμπάνιες που δεν έχουν λάβει τέτοιες μέτρησεις. Συνολικά, επτά στις δέκα από τις καμπάνιες ARC απέδωσαν λιγότερα από 2 λίρες σε έσοδα για κάθε μια λίρα που ξοδεύτηκε.


Αυτό είναι ένα «ανησυχητικό» νούμερο, ανέφερε ο σύμβουλος στην εταιρεία συμβούλων αποτελεσματικότητας marketing, Data2Decisions, Stuart Heppenstall, ο οποίος παρουσίασε και τα ευρήματα.

TAGS: Cannes Lions