To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Eurolife FFH: Νέα corporate επικοινωνία από την Tribe

Eurolife FFH: Νέα corporate επικοινωνία από την Tribe

Η Tribe υπογράφει τη νέα corporate καμπάνια της Eurolife FFH που συνεχίζει να χτίζει πάνω στο slogan «τι έχει αξία για σένα;», επιλέγοντας να αναφερθεί σε ένα θέμα που έχει τεράστια αξία για όλους μας: την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας.

Ένα ήσυχο απομακρυσμένο χωριουδάκι. Το αεράκι κουνά τα φύλλα. Μια γιαγιά ρεμβάζει στο παράθυρο. Ένας κύριος διαβάζει μόνος την εφημερίδα του. Τίποτα συνταρακτικό δεν συμβαίνει ώσπου στο πλάνο μπαίνουν τρία μικρά παιδιά… και με τα γέλια και τα ποδήλατά τους κάνουν το χωριό άνω κάτω!

Με σύνθημα «αν ένας τόπος θέλεις να γεμίσει ζωή, πρέπει πρώτα να γεμίσει παιδιά», μια αισιόδοξη καμπάνια μεταφέρει μια ακόμη πιο αισιόδοξη πληροφορία: την αποστολή που έχει αναλάβει η Eurolife FFH σε συνεργασία με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα, σε 10 απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, στηρίζοντας κάθε μέλλουσα μητέρα, αναλαμβάνοντας όλα τα έξοδα μετακινήσεων, εξετάσεων, εγκυμοσύνης και τοκετού και δημιουργώντας νέους Παιδικούς Σταθμούς. 

Η καμπάνια ξεδιπλώνεται μέσα από τηλεοπτικά spots, digital και own media υλικά.