To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ευρωπαϊκές καμπάνιες από την Action Global

Ευρωπαϊκές καμπάνιες από την Action Global

Οι ομάδες της Action Global Communications σε Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία, σε συνεργασία με το εξειδικευμένο τμήμα του Ομίλου, Action Public Sector, ολοκλήρωσαν πρόσφατα με επιτυχία τη δεύτερη φάση της καμπάνιας #investEU και την καμπάνια #yourEUright, που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων. 

Για την προώθηση του προγράμματος #investEU, οι ομάδες της Action Global Communications εργάστηκαν από το 2017 με στόχο την επικοινωνία των επενδύσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του αντίκτυπου τους στην καθημερινότητα των ανθρώπων, μέσω της παρουσίασης αληθινών success stories από έργα που έλαβαν ευρωπαϊκή χρηματοδότηση σε κάθε χώρα. Το πανευρωπαϊκό έργο #investEU οδήγησε στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, εκσυγχρόνισε σχολεία και πανεπιστήμια, βελτίωσε τον τομέα της υγείας, κατασκεύασε αποδοτικότερες υποδομές μεταφορών και προσέφερε λύσεις πράσινης ενέργειας και καινοτομία σε όλη την Ευρώπη. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, Οι ομάδες της Action Global Communications σε Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία υλοποίησαν ένα εύρος ενεργειών στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, στοχεύοντας σε συγκεκριμένα κοινά, διασφαλίζοντας την αποδοτική μεταφορά των μηνυμάτων της καμπάνιας. Οι δράσεις επικοινωνίας περιλάμβαναν τη δημιουργία περιεχομένου, δημοσιογραφικά ταξίδια, γραφείο Τύπου, εκδηλώσεις, influencer activations και υπηρεσίες social media 

Για την καμπάνια ‘ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ’ (#YourEUright), οι ομάδες της Action Global Communications ανέλαβαν τη δημιουργία επικοινωνιακής στρατηγικής και την υλοποίηση του προγράμματος σε Ελλάδα και Κύπρο, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2019 έως τις αρχές του 2020. Στόχος της εν λόγω εκστρατείας που υλοποιήθηκε από το διοικητικό τμήμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αρμόδιο για την ευρωπαϊκή πολιτική στους τομείς της δικαιοσύνης και των καταναλωτών (DG JUST), ήταν η ενημέρωση των ευρωπαίων πολιτών για τα βασικά καταναλωτικά τους δικαιώματα, με έμφαση στους νέους, ηλικίας 18-35. Οι ομάδες της Action Global Communications συνεργάστηκαν με τοπικές ενώσεις καταναλωτών σε κάθε χώρα και υλοποίησαν μια σειρά από επικοινωνιακές ενέργειες επιδιώκοντας τη μεγαλύτερη δυνατή ενημέρωση του κοινού. Μεταξύ των δράσεων που υλοποιήθηκαν ήταν η συμμετοχή σε εκθέσεις και εκδηλώσεις, η δημιουργία περιεχομένου σε συνεργασία με influencers, οι υπηρεσίες γραφείου Τύπου και social media.