Facebook: Success story η καμπάνια Vodafone CU Open
Τον Ιούνιο του 2018, το Vodafone
CU επαναπροσδιορίστηκε μέσα από
την καμπάνια του «Open». H καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία
με τη διαφημιστική εταιρεία JWT
Athens και είχε στόχο της να αυξήσει το brand awareness και να προωθήσει το νέο μήνυμα του Brand στο
νεανικό κοινό.
Η Mindshare επέλεξε στρατηγικά να επικοινωνήσει την καμπάνια μέσω των μέσων κοινωνικής διαδικτύωσης, συμπεριλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, το Facebook και το Instagram, κάνοντας χρήση διαφορετικών επικοινωνιακών οχημάτων, που προσαρμόζονταν ανάλογα με την πρόσβαση των χρηστών στα εν λόγω μέσα, προσφέροντάς τους κάθε φορά μια ξεχωριστή εμπειρία.
Παράλληλα, διεξήχθη και μια Brand Lift έρευνα, τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram, η οποία βοήθησε το Vodafone CU να μετρήσει την επίδραση των συγκεκριμένων διαφημιστικών μηνυμάτων στο κοινό του.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, σε συνδυασμό με τη στρατηγική χρήση των διαφορετικών επικοινωνιακών οχημάτων για την προώθηση της διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και στο Instagram, αποτέλεσαν βασικό κριτήριο επιλογής της καμπάνιας ως case study/success story από το ίδιο το Facebook, το οποίο αποφάσισε να τη συμπεριλάβει στην ειδική ενότητα των διαφημιστικών παραδειγμάτων προς μίμηση παγκοσμίως: https://www. facebook.com/business/success/ vodafone-greece».
Η Mindshare επέλεξε στρατηγικά να επικοινωνήσει την καμπάνια μέσω των μέσων κοινωνικής διαδικτύωσης, συμπεριλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, το Facebook και το Instagram, κάνοντας χρήση διαφορετικών επικοινωνιακών οχημάτων, που προσαρμόζονταν ανάλογα με την πρόσβαση των χρηστών στα εν λόγω μέσα, προσφέροντάς τους κάθε φορά μια ξεχωριστή εμπειρία.
Παράλληλα, διεξήχθη και μια Brand Lift έρευνα, τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram, η οποία βοήθησε το Vodafone CU να μετρήσει την επίδραση των συγκεκριμένων διαφημιστικών μηνυμάτων στο κοινό του.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, σε συνδυασμό με τη στρατηγική χρήση των διαφορετικών επικοινωνιακών οχημάτων για την προώθηση της διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και στο Instagram, αποτέλεσαν βασικό κριτήριο επιλογής της καμπάνιας ως case study/success story από το ίδιο το Facebook, το οποίο αποφάσισε να τη συμπεριλάβει στην ειδική ενότητα των διαφημιστικών παραδειγμάτων προς μίμηση παγκοσμίως: https://www. facebook.com/business/success/ vodafone-greece».