Fast River: Media First NPC καμπάνια στο Roblox για τα Goody’s Burger House
Τα Goody’s Burger House κάνουν το επόμενο βήμα στη digital επικοινωνία, λανσάροντας την πρώτη NPC (Non-Playable Character) καμπάνια στο Roblox στην ελληνική αγορά, σε συνεργασία με τη Fast River.
Η καμπάνια, που αποτελεί media first για την Ελλάδα, ενσωματώνει ένα εντυπωσιακό branded 3D avatar NPC τοποθετημένο σε δημοφιλή Roblox experiences, προσκαλώντας τους παίκτες να αλληλεπιδράσουν άμεσα με το brand. O NPC εικονικός σερβιτόρος των Goody’s Burger House προκάλεσε χιλιάδες user-initiated interactions σε μορφή διαλόγου, επικοινωνώντας μάλιστα customized offers του brand σε αυτά τα νεανικά κοινά (βλ. Teeny Combo), συμβάλλοντας σε μια μοναδική εμπειρία αλληλεπίδρασης των Roblox users μέσα από το gaming περιβάλλον.
Η ενέργεια αυτή αποτελεί ορόσημο για την ελληνική αγορά, ανοίγοντας έναν νέο δρόμο για τα immersive brand experiences και τη σύνδεση των brand με τη Gen Z σε metaverse και in-game πλαίσια.
«Η καμπάνια των Goody’s Burger House στο Roblox αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς η τεχνολογία, η δημιουργικότητα και data μπορούν να συνδυαστούν για να φέρουν τα brand πιο κοντά στο κοινό τους. Η Fast River επενδύει σταθερά σε καινοτόμες λύσεις, και η δημιουργία του πρώτου ελληνικού branded NPC είναι μόνο η αρχή μιας νέας εποχής διαδραστικής επικοινωνίας, δηλώνει ο Θοδωρής Αβραμίδης, από τη Fast River.
Τέλος, o Γιάννης Δημητρίου, Group Brand Manager των Goody’s Burger House, αναφέρει ότι: «Τα Goody’s Burger House έχουν μάθει να εξελίσσονται μαζί με το κοινό της. Με την καμπάνια στο Roblox, θελήσαμε να μπούμε στον κόσμο των gamers με τρόπο αυθεντικό και engaging, δημιουργώντας ουσιαστική αλληλεπίδραση και εμπειρία γύρω από το brand. Το αποτέλεσμα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, επιβεβαιώνοντας ότι η καινοτομία και το παιχνίδι μπορούν να συνυπάρξουν με επιτυχία.»
Η καμπάνια σημείωσε εντυπωσιακά ποσοστά engagement, με χιλιάδες Roblox users να αλληλεπιδρούν ενεργά με το NPC των Goody’s Burger House, αποδεικνύοντας ότι τα brand μπορούν να «ζωντανέψουν» μέσα στο gaming περιβάλλον με τρόπο φυσικό, διασκεδαστικό και αποδοτικό.
