To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

FCB Gnomi: Νέα digital καμπάνια για το Hemo

FCB Gnomi: Νέα digital καμπάνια για το Hemo
Η νέα σεζόν ξεκινά δυναμικά, χάρη στην ολοκαίνουργια σειρά ταινιών του ροφήματος Hemo στο digital περιβάλλον. Σε μια εποχή που όλοι λίγο-πολύ ψάχνουν τη δύναμή τους, είναι σημαντικό να ξέρεις πού μπορείς να τη βρεις, αλλά να έχεις και τη διάθεση να τη μοιραστείς με τους υπόλοιπους. Εκεί βασίστηκε η ιδέα για τη νέα digital καμπάνια του Hemo, η οποία θέλει να επικοινωνήσει όλες τις αξίες που πρεσβεύει το αγαπημένο ρόφημα μικρών και μεγάλων.

Εμπνευσμένη λοιπόν από το slogan «Η δύναμή σου, το Hemo σου», η FCB Gnomi συστήνει τον Τιμολέοντα, ένα σπιρτόζικο αγόρι γεμάτο ενέργεια και δίψα για μάθηση. Μέσα από μια σειρά από digital ταινίες, ο μικρός μας πρωταγωνιστής ανακαλύπτει πως το μυστικό της δύναμης βρίσκεται στο Hemo και αναλαμβάνει να το διαδώσει με κάθε ευκαιρία. Και μπορεί να είναι μόνο ένας, αλλά είναι Τιμολέων. Το Hemo αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα στην κατηγορία των παιδικών ροφημάτων, καθώς είναι το μοναδικό με βύνη. Μία μόνο κουταλιά σε ένα ποτήρι γάλα δίνει περίπου το 1/3 των απαραίτητων βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων που χρειάζεται καθημερινά ο οργανισμός.

H FCB Gnomi μετράει πολλά χρόνια εμπειρίας στο χώρο της διαφήμισης και συνεχίζει την πετυχημένη συνεργασία της με τη Γιώτης, μέσα από ένα ακόμα project, που υλοποίησε παρέα με τη Feel Me Films, σε παραγωγή Δημήτρη Παπουτσή και σκηνοθεσία Μαρίας Σκόκα
TAGS: FCB