fourletter: Νέα καμπάνια για την OK! Grocery

Μια νέα επικοινωνιακή καμπάνια για την αλυσίδα mini super market OK! GROCERY δημιούργησε η fourletter, αποδίδοντας μια φρέσκια, αισιόδοξη ματιά στα καθημερινά ψώνια και με στόχο να τοποθετήσει την OK! GROCERY όχι απλώς ως convenience store, αλλά ως μια μικρή, καθημερινή “απόδραση”.
Η καμπάνια “Κάθε Μέρα Κυριακή” στηρίζεται σε ένα απλό insight: στην OK! GROCERY, η καθημερινότητα έχει κάτι από την αίσθηση της Κυριακής - χαλαρή, ανθρώπινη, χωρίς πίεση. Το campaign concept λειτουργεί ως δημιουργικό όχημα για να εκφράσει τη νέα στρατηγική κατεύθυνση του brand με τρόπο άμεσο και συναισθηματικά σχετικό.
Παράλληλα, η OK! GROCERY παρουσιάζει το νέο της tagline - “Ζεις καλύτερα – Κερδίζεις περισσότερα” – το οποίο εκφράζει το συνολικό brand positioning και αποτελεί τη βάση της επικοινωνίας της.
Η fourletter αξιοποίησε το συναίσθημα, τη γειτονιά και τη διακριτική αισθητική για να δημιουργήσει μια καμπάνια που δεν φωνάζει, αλλά μένει. Η επικοινωνία λειτουργεί ως υπενθύμιση ότι τα καθημερινά πράγματα μπορούν να είναι όμορφα.
Το νέο tagline “Ζεις καλύτερα – Κερδίζεις περισσότερα”, διαμορφωμένο από τη fourletter, αποτελεί το νέο positioning statement του brand και συνοψίζει με απλότητα και αλήθεια την υπόσχεση που θέλει να μεταφέρει η OK! GROCERY στους πελάτες της. Δείτε εδώ τη νέα καμπάνια.