To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Frank & Fame – ΑΜΣΤΕΛ: Άφησαν την ψυχή τους να ξεχειλίσει (ξανά)

Frank & Fame – ΑΜΣΤΕΛ: Άφησαν την ψυχή τους να ξεχειλίσει (ξανά)

Το εμβληματικό «Ζεϊμπέκικο» του Διονύση Σαββόπουλου «ντύνει» τα τελευταία τρία χρόνια τις καμπάνιες της ΑΜΣΤΕΛ και πλέον ήρθε η ώρα να υπάρξει μια νέα μοναδική διασκευή και εκτέλεση που προχωρούν το κομμάτι ακόμη πιο μπροστά. Οι άνθρωποι της Frank & Fame μας μίλησαν για το «Ζεϊμπέκικο ΙΙ» και τον τρόπο που η διαχρονική δύναμη της μουσικής μπορεί να ενώσει γενιές, φωνές και συναισθήματα κάτω από έναν κοινό σκοπό.




Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς




adb
: Πώς προέκυψε η ιδέα για το «Ζειμπέκικο ΙΙ»; Πώς συνδέεται με την αρχική καμπάνια και ποιος ήταν ο στόχος σε επίπεδο επικοινωνίας;




Κώστας Τσιτσικλής, Creative Director, Frank & Fame:
Η σκέψη για το «Ζεϊμπέκικο ΙΙ» υπήρξε από τη στιγμή που αποφασίστηκε η νέα καμπάνια της ΑΜΣΤΕΛ «Άσε την ψυχή σου να ξεχειλίσει», να συνοδεύεται από το «Ζεϊμπέκικο» του Διονύση Σαββόπουλου, πριν από σχεδόν τρία χρόνια. Ύστερα, ήρθε ο κόσμος, ο οποίος κάθε χρονιά, με κάθε διαφορετική διασκευή, ζητούσε ολόκληρο το τραγούδι στα comments των Social Media, που ουσιαστικά επιβεβαίωνε την αρχική μας σκέψη. Όταν λοιπόν επί τρία χρόνια χτίζουμε ένα μήνυμα, το «Άσε την ψυχή σου να ξεχειλίσει», που η ανάγνωσή του είναι προσωπική και περιλαμβάνει κάτι διαφορετικό για τον καθένα, έρχεται η ώρα που αναδεικνύεται ένα κοινό σημείο τομής για όλους: η μουσική. Και ξαφνικά, όλα τα κομμάτια του puzzle ενώνονται από μόνα τους, στρατηγικά και δημιουργικά. Έτσι, λοιπόν, βγήκαμε από τα «κλασικά» format της διαφήμισης και δημιουργήσαμε περιεχόμενο, με τη διασκευή του τραγουδιού και την παραγωγή του music video. Όχι μόνο για να συνδεθούμε ουσιαστικά με τη μουσική μέσω εμπειριών, αλλά και για να στηρίξουμε μαζί νέους μουσικούς οι οποίοι, με το δικό τους έργο, θα κάνουν πάντα την ψυχή μας να ξεχειλίζει.




adb
: Σε ποια insights αλλά και σε ποια χαρακτηριστικά του brand βασιστήκατε για να καταλήξετε στο concept; Πού εστιάσατε και με ποιο στόχο;



Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planning Director, Frank & Fame: Στη δουλειά μας σήμερα δεν υφίσταται μία αυστηρή γραμμική λογική συμβατικής «διαφήμισης». Με βάση λοιπόν ένα solid brand essence που έχει αποτυπωθεί στη φράση «Άσε την ψυχή σου να ξεχειλίσει», ένα διαχρονικό τραγούδι που συνοδεύει τις καμπάνιες ΑΜΣΤΕΛ εδώ και χρόνια, αλλά και τη σταθερή επένδυση του brand στη μουσική, συναποφασίσαμε να περάσουμε από τη διαφήμιση στο περιεχόμενο και από τη θεωρία στην πράξη. Η ΑΜΣΤΕΛ «άκουσε» το κοινό που ζήτησε τη διασκευή, που αναγνωρίζει την απελευθερωτική αξία της μουσικής, που αναζητά συναισθηματική απόδραση μέσω αυτής. Με τη διασκευή του εμβληματικού «Ζεϊμπέκικου», η ΑΜΣΤΕΛ έδωσε χώρο στους μουσικούς τού σήμερα για να δημιουργήσουν μια εμπειρία που κάνει την ψυχή μας να ξεχειλίσει και ένωσε κοινό, δημιουργούς και brand σε μια προσπάθεια στήριξης των μουσικών τού αύριο, των φοιτητών Τμημάτων Μουσικών Σπουδών. Έτσι, όχι μόνο οδηγήθηκε το κοινό στο amstelmusic.gr για να στηρίξει ενεργά την προσπάθεια, αλλά γίνεται πράξη η πρόθεση της ΑΜΣΤΕΛ να επενδύσει στον «κοινό τόπο» που μιλάει στην ψυχή μας: τη μουσική.



adb
: Ποιες προκλήσεις έκρυβε σε επίπεδο παραγωγής το εγχείρημα; Ποσό απαιτητικό ήταν, ειδικά όσον αφορά τη μουσική;




Ιωάννα Χαμοπούλου, Senior Account Supervisor, Frank & Fame: Η παραγωγή τόσο της μουσικής διασκευής όσο και του video clip, ήταν ένα δύσκολο εγχείρημα για όλους, καθώς έπρεπε να δείξουμε σεβασμό στη μεγάλη αξία του θρυλικού τραγουδιού «Ζεϊμπέκικο» του Διονύση Σαββόπουλου και να παρουσιαστεί στο κοινό ένα ισάξιο αποτέλεσμα. Οι τρεις καλλιτέχνες -Διονύσης Σαββόπουλος, Μαρίνα Σάττι και Μικρός Κλέφτης- έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και μαζί με τη θρυλική φωνή της Σωτηρίας Μπέλλου κατάφεραν να αποδώσουν ένα εμβληματικό τραγούδι στα σημερινά μουσικά δεδομένα, παντρεύοντας διαφορετικά είδη μουσικής. Καθόλου εύκολο εγχείρημα!

Αντίστοιχα, η παραγωγή του Video Clip ήταν μοναδική εμπειρία για εμάς, καθώς είχαμε την ευκαιρία να παραστούμε και να συμμετάσχουμε σε ένα γύρισμα που ξεφεύγει από τα κλασικά των τηλεοπτικών καμπανιών. Σε ένα απόλυτα urban περιβάλλον, σε μια αυθεντική γειτονιά, ο μοναδικός Τζώρτζης Γρηγοράκης, που είχαμε την τιμή να σκηνοθετήσει το Video Clip, κατάφερε να παντρέψει την παράδοση βάζοντας τη δική του μοντέρνα πινελιά. Η παραγωγή του music video πραγματοποιήθηκε από τη Filmiki, τον ήχο επιμελήθηκε η Rabbeats, ενώ το management της διασκευής έγινε από τη Seed Point. Και το αποτέλεσμα είναι αυτό που όλοι είδαμε!


adb
: Σε ποιες πλατφόρμες έχει «τρέξει» η καμπάνια που έχετε επιμεληθεί;


Ιωάννα Χαμοπούλου:
Το Video Clip μπορεί κανείς να το δει μέσα στο amstelmusic.gr και στο youtube κανάλι της ΑΜΣΤΕΛ. Η ενέργεια, με την βοήθεια και την υποστήριξη των πολύ σημαντικών συνεργατών μας, την Dentsu στο κομμάτι της διαχείρισης media και της Valuecom, στην διαχείριση του PR, συνολικά υποστηρίχθηκε από τηλεοπτικό σποτ, social media, ραδιόφωνο και PR. Αλλάζοντας το εμβληματικό λογότυπο της ΑΜΣΤΕΛ σε branded QR code, καλέσαμε τον κόσμο να σκανάρει, να μπει στο amstelmusic.gr και κάνοντας download το Ζεϊμπέκικο ΙΙ να γίνει ο καθένας μέρος της προσπάθειας για τη στήριξη νέων μουσικών.



adb
: Τι οδήγησε στην απόφαση της στήριξης νέων μουσικών μέσα από αυτό το concept;


Ιωάννα Χαμοπούλου:
Η απόφαση για τη στήριξη νέων μουσικών ήταν σχετικά εύκολη. Η ΑΜΣΤΕΛ τα τελευταία χρόνια έχει συνδεθεί με τον πυλώνα της μουσικής, τόσο μέσα από το «Ζεϊμπέκικο», όσο και μέσα από τις χορηγίες της σε μεγάλες καλοκαιρινές συναυλίες. Η μουσική είναι πλέον βασικός στρατηγικός πυλώνας του brand. Άρα τώρα ήταν η στιγμή για την ΑΜΣΤΕΛ να συνδεθεί ακόμα πιο ουσιαστικά με τη μουσική και έμπρακτα πλέον να σταθεί δίπλα σε νέους μουσικούς και να τους στηρίξει. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία θα ενισχυθούν οικονομικά τα τμήματα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.






adb
: Μια συνολική τοποθέτηση για την ιδέα, τη συνεργασία με τον Σαββόπουλο και τους καλλιτέχνες αλλά και την ομάδα της ΑΜΣΤΕΛ;





Σάκης Μελισσάρης, General Manager, Frank & Fame: Δεν είναι μια ιδέα, είναι το αποτέλεσμα μιας καλά σχεδιασμένης και δομημένης στρατηγικής που δουλεύουμε τα τελευταία χρόνια και έγινε μια μοναδική καμπάνια για την οποία είμαι πραγματικά περήφανος.

Η μουσική για πολλά χρόνια είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στις καμπάνιες της ΑΜΣΤΕΛ με γνωστά τραγούδια Ελλήνων καλλιτεχνών - ήρθε η στιγμή να στηρίξουμε έμπρακτα την ελληνική μουσική και τους μελλοντικούς καλλιτέχνες και να αφήσουμε και εμείς κάτι στη μουσική σκηνή της Ελλάδας.

Η συνεργασία με τον Διονύση Σαββόπουλο ήταν μια μοναδική εμπειρία για όλους μας, μαζί με τη Μαρίνα Σάττι και τον Μικρό Κλέφτη ενορχήστρωσαν και ερμήνευσαν ένα εμβληματικό τραγούδι που θα μείνει στην ιστορία.

Θέλω να ευχαριστήσω και τους δικούς μας δημιουργούς, τον Κώστα, τον Γιώργο, τη Βερονίκη, τη Νόρα, την Ιωάννα, τη Λαμπρινή, που το σκέφτηκαν, το δημιούργησαν, που άφησαν την ψυχή τους να ξεχειλίσει και βγήκε κάτι μοναδικό στον «αέρα».

Όπως είπε και η Νόρα, η καμπάνια δεν έχει μια γραμμική λογική διαφήμισης, εγώ θα έλεγα ότι είχε έναν γραμμικό σχεδιασμό, για να μπορέσει να υλοποιηθεί ένα τόσο πολύπλοκο project. Ξεκινώντας από την αλλαγή του λογοτύπου της ΑΜΣΤΕΛ στη συσκευασία, τη δημιουργία συλλεκτικών merch υλικών και τη δυνατότητα download του τραγουδιού για καλό σκοπό, η ενορχήστρωση του τραγουδιού, το video clip και άλλες πολλές ενέργειες που ακολουθούν, δείχνουν τον δομημένο και ολοκληρωμένο σχεδιασμό της καμπάνιας.

Εδώ θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα της ΑΜΣΤΕΛ, τον Θανάση Σπυριδώνη Marketing Director, την Αλίκη Βούλγαρη Marketing Manager και την Αποστολία Λισγάρα Senior Brand Manager και να πω ότι όλα ξεκίνησαν από το βήμα που μας έδωσαν να πραγματοποιήσουμε αυτό το project, το οποίο, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, ξεφεύγει από την επικοινωνία μιας τηλεοπτικής καμπάνιας. Με την μεγάλη στήριξη και τη συνεργασία που είχαμε σε κάθε βήμα όλους αυτούς του μήνες, δημιουργήσαμε μαζί έναν νέο τρόπο επικοινωνίας.

Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τον Σωτήρη Λυκουρόπουλο και την εταιρεία Seed Point για την πολύτιμη βοήθειά τους στη μουσική οργάνωση με όλους τους καλλιτέχνες.

Αφήσαμε όλοι μαζί την ψυχή μας να ξεχειλίσει και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε.