Frank & Fame - Eθνική Τράπεζα: «Απλά και ανθρώπινα» με έναν σκύλο που μιλά!
 
                                    Mια καμπάνια που προβάλλει σύγχρονες ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες και έχει σε κεντρικό ρόλο ένα 
σκύλο με το όνομα Μπούμπης, που όχι μόνο μιλά, αλλά αποτελεί και τη φωνή της λογικής για τον φίλο του 
(άνθρωπο) Τάκη, προφανώς και δεν αποτελεί κάτι σύνηθες. Η Frank & Fame και η Εθνική Τράπεζα το τόλμησαν, 
δικαιώνονται από το αποτέλεσμα και μίλησαν στο adbusiness για τη δουλειά που «απλά και ανθρώπινα» 
κερδίζει τις εντυπώσεις. 
Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς
Frank & Fame
adb: Ποιο ήταν το brief που λάβατε από την Εθνική Τράπεζα για την καμπάνια που «τρέχει»; Ποιο ήταν το επικοινωνιακό ζητούμενο και πώς το προσεγγίσατε;
Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planning Director Frank & Fame: Η ανάγκη της Εθνικής Τράπεζας ήταν να επικοινωνηθεί με άμεσο και κατανοητό τρόπο η σύγχρονη προσέγγισή της σε επίπεδο εξυπηρέτησης: η απλότητα που μπορούν να προσφέρουν τα αναβαθμισμένα ψηφιακά εργαλεία, σε συνδυασμό με τη σταθερά ανθρωποκεντρική της θέση, που αναγνωρίζεται και από το κοινό.
Στην πραγματικότητα, το κοινό σήμερα δεν αναζητά την καινοτομία ως αυτοσκοπό αλλά ως εργαλείο, που κάνει τη ζωή του πιο απλή και τη σχέση του με την τράπεζα πιο αποτελεσματική, πιο άμεση και τελικά πιο ανθρώπινη. Γι’ αυτό και θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια ευέλικτη πλατφόρμα επικοινωνίας που αναδεικνύει το φιλικό πρόσωπο της ψηφιακής εξυπηρέτησης, διαφοροποιημένη από τη συνήθη πρακτική, κατά την οποία η τεχνολογία παρουσιάζεται ως κάτι ψυχρό, πολύπλοκο, αποστασιοποιημένο. Και εγένετο... Τάκης και Μπούμπης.
Μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, που έχει όμως την τεχνολογία στην καρδιά της, τόσο σε επίπεδο περιεχομένου όσο και σε επίπεδο παραγωγής - με την τεχνολογία να μας βοηθά στο να συστήσουμε στο κοινό ένα σκύλο που μιλά.
Χαϊλένα Τραγάκη, Client Service Director Frank & Fame: Η επιλογή των δύο χαρακτήρων μάς έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια επικοινωνιακή γλώσσα που αξιοποιείται σε διαφορετικά touchpoints. Ο Μπούμπης λειτουργεί ως η φωνή της λογικής - αυθόρμητος, έξυπνος, με έντονη προσωπικότητα (κι ας τον λένε Μπούμπη). Μαζί με τον Τάκη, που εκπροσωπεί τον σύγχρονο καταναλωτή και τις πολλαπλές ανάγκες του, αποτυπώνουν τη σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στον πελάτη και την τράπεζα, φέρνοντας κοντά την τεχνολογία και το συναίσθημα. Μέσα από το χιούμορ και τη ζωντανή τους αλληλεπίδραση, η Εθνική Τράπεζα δείχνει ότι η καινοτομία μπορεί να είναι ταυτόχρονα προσιτή, χρήσιμη και ανθρώπινη.

adb: Πώς προέκυψε, λοιπόν, η ιδέα του διδύμου Τάκη και Μπούμπη και τι ρόλο καλείται να παίξει στην επικοινωνία της τράπεζας με το κοινό της;
Γιάννης Βασιλόπουλος, Group Creative Director Frank & Fame: Οι ψηφιακές υπηρεσίες της Εθνικής Τράπεζας έπρεπε να επικοινωνηθούν με έναν τρόπο που να υποστηρίζει το ίδιο το μήνυμα της καμπάνιας. Δηλαδή «απλό και ανθρώπινο», με πνεύμα οικείο, καθημερινό και κατανοητό! Το φορμάτ δύο καλών φίλων που συζητούν για αληθινές συνθήκες στις οποίες ως απάντηση έρχεται η Εθνική, ήταν μια προφανής και δοκιμασμένη αλλά «βαρετή» επιλογή. Για να αυξήσουμε το ενδιαφέρον και το entertaining value που απαιτείται για να τραβήξεις την προσοχή σε μια κουβέντα γύρω από τραπεζικά θέματα, αποφασίσαμε ο ένας από τους δύο φίλους να είναι ο Μπούμπης. Ένας αναπάντεχος συνομιλητής που, με αφετηρία το παράπονό του για το -αταίριαστο με την όψη του- όνομα, αποτελεί τον sidekick του Τάκη σε μια σειρά γρήγορων χιουμοριστικών ιστοριών, που εξελίσσονται σαν μικρά επεισόδια ενός διαφημιστικού τραπεζικού sitcom.
adb: Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε στην παραγωγή της καμπάνιας;
Γιάννης Βασιλόπουλος: Για να πάρει ο Μπούμπης όχι μόνο σάρκα και οστά, αλλά και χαρακτήρα και ομιλία, βουτήξαμε καλοκαιριάτικα με το κεφάλι στα αχαρτογράφητα αλλά συναρπαστικά νερά του Α.Ι.
Μαζί με την Picky Productions, τους 3Deers και τον σκηνοθέτη Ευθύμη Kosemund – Σανίδη, περάσαμε ατελείωτες ώρες, έτσι ώστε ο Μπούμπης να υπάρχει «ρεαλιστικά» στους ρεαλιστικούς χώρους και να αποκτήσει υποκριτικές ποιότητες. Ο ομιλών σκύλος δεν έφτανε απλά να μιλάει -με τον καραπραγματικό Τάκη- αλλά μέσα από την εκφραστικότητα και την κινησιολογία του σώματός του να μας πείθει ότι νιώθει και το ύφος των λεγομένων του. Το extra challenge ήταν να μπορέσει να δαμαστεί η αχαλίνωτη δημιουργική ενέργεια που φέρνουν τα A.I. εργαλεία μέσα σε ένα πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο ζητουμένων. Δεν ήταν τόσο εύκολο. Δεν ήταν δύσκολο. Ήταν πρωτόγνωρο και σαν εργαλείο μάς άνοιξε νέους παραγωγικούς ορίζοντες.

Εθνική Τράπεζα
adb: Το νέο κύμα επικοινωνίας δίνει έμφαση στις ψηφιακές δυνατότητες της Εθνικής Τράπεζας. Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλατε να προβάλετε και πώς θεωρείτε πως αποτυπώνεται στην καμπάνια;
Κωνσταντίνος Μουμούρης, Brand & CX Director Εθνική Τράπεζα: Σήμερα, οι ψηφιακές υπηρεσίες στις τράπεζες είναι δεδομένες - όλοι περιμένουν γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση από το κινητό ή τον υπολογιστή τους. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η ικανότητά μας να ανταποκρινόμαστε πραγματικά στις ανάγκες όλων με τρόπο απλό, κατανοητό και φιλικό σε όλους.
Στην Εθνική Τράπεζα η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός αλλά εργαλείο για να κάνουμε τη ζωή του κάθε πελάτη πιο απλή, βελτιώνοντας την εμπειρία του. Οι συνεχείς επενδύσεις σε καινοτόμες ψηφιακές λύσεις -από το ανανεωμένο mobile banking μέχρι τις υπηρεσίες videobanking- αποδεικνύουν τη σταθερή τεχνολογική πρόοδο της τράπεζας και τη δέσμευσή μας για σύγχρονες, ασφαλείς και προσιτές υπηρεσίες για όλους.
Μέσα από το χιούμορ και τον διάλογο του Τάκη με τον Μπούμπη, δείχνουμε με φιλικό τρόπο πώς οι ψηφιακές υπηρεσίες μας καλύπτουν από τις πιο απλές καθημερινές συναλλαγές μέχρι τις πιο σύνθετες, με τη βοήθεια των ανθρώπων μας.
Γιατί πέρα από κάθε ψηφιακή λύση υπάρχει πάντα ένας άνθρωπος της Εθνικής, έτοιμος να βοηθήσει. Έτσι, η τράπεζα γίνεται ακόμα πιο άμεση, χωρίς να χάνει την αξιοπιστία της με την ασφάλεια που προσφέρει.
adb: Το concept «απλά και ανθρώπινα» ακούγεται στον διάλογο του Τάκη με τον Μπούμπη και έχει κεντρικό ρόλο στην επικοινωνία σας. Ποια φιλοσοφία απηχεί;
Βασίλης Τσούγιας, Brand Strategist Εθνική Τράπεζα: Το «απλά και ανθρώπινα» αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία μας ότι η τεχνολογία έχει πραγματική αξία μόνο όταν είναι προσιτή και κατανοητή από τον πελάτη. Δεν αρκεί να προσφέρουμε ψηφιακές λύσεις - αυτές πρέπει να βασίζονται σε ανθρώπους που ξέρουν και νοιάζονται, επαγγελματίες που είναι πάντα εκεί για να στηρίξουν. Αυτή η προσέγγιση είναι κομμάτι της ταυτότητας της Εθνικής μας Τράπεζας και παραμένει σταθερή, ανεξαρτήτως τεχνολογικών αλλαγών. Για τον λόγο αυτό και η εμπιστοσύνη των πελατών μας διαρκώς και ενισχύεται.

adb: Πώς εντάσσεται η καμπάνια που συζητάμε στη γενικότερη επικοινωνιακή στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας και πώς συμβάλλει στη συνολική εικόνα της σήμερα; Απευθύνεται περισσότερο στο νεανικό κοινό;
Χρήστος Παπαποστόλου, Brand Communications & Experience Manager Εθνική Τράπεζα: Η καμπάνια αποτυπώνει έμπρακτα τη φιλοσοφία πίσω από την υπογραφή μας «Η Τράπεζα Σήμερα». Η Εθνική Τράπεζα βρίσκεται δίπλα σε κάθε πελάτη, με σύγχρονες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα, εξελίσσεται σε έναν σύγχρονο οργανισμό με ισχυρό ψηφιακό αποτύπωμα, χωρίς να χάνει την ανθρώπινη διάστασή της.
Παρά τον χιουμοριστικό και ανάλαφρο τόνο ο οποίος πράγματι αγγίζει ιδιαίτερα το νεανικό κοινό, το μήνυμα απευθύνεται σε όλους όσοι θέλουν μια τράπεζα που τους καταλαβαίνει, τους διευκολύνει και υποστηρίζει σε κάθε ανάγκη. Οι υπηρεσίες και οι δυνατότητες τις οποίες αναδεικνύει η καμπάνια, απαντούν σε ανάγκες ενός πολύ διευρυμένου ηλικιακά κοινού.
Συντελεστές:
• Εθνική Τράπεζα:
Βασικοί Συντελεστές:
Χαρά Νταλέκου: General Manager Marketing & Communications
Κωνσταντίνος Μουμούρης: Brand & CX Director
Χρήστος Παπαποστόλου: Brand Communications & Experience Manager
Βασίλης Τσούγιας: Brand Strategist
Ζέφη Σπυριδάκου: Brand Team Member
Βανέσσα Γιαννάτου: Research & CX Manager
Νίκη Πολυχρονάκη: Digital Presence & Communications Manager
Λαμπρινή Τσουκαλά: Media Manager
• Frank & Fame:
Θανάσης Παπαθανασίου: Creative Chairman
Σάκης Μελισσάρης: General Manager
Νόρα Μαλαμίδου: Strategic Planning Director
Πάνος Μουζακίτης: Head Creative Director
Γιάννης Βασιλόπουλος: Group Creative Director
Μαριέτα Λιάζου: Associate Creative Director
Σταύρος Αγοράκης: Copywriter
Έλενα Μπατερεάνου: Junior Art Director
Χαϊλένα Τραγάκη: Client Service Director
Μάγκυ Λάτους: Account Supervisor
• Picky Production:
Βέτα Χατζηϊωάννου: Executive Producer
Ευθύμης Kosemund Σανίδης: Σκηνοθέτης
Evan Μαραγκουδάκης: Διευθυντής Φωτογραφίας
Στέλιος Λικουρέσης: Line Producer
• Hybrid AI (VFX & CGI):
3deers
• Post Production (Composition & Mastering):
Kent Films
• Sound design & mix & music:
Rabbeats
Συνέβαλαν επίσης οι:
McCann Worldgroup
• Media Amplification:
Wavemaker
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς
Frank & Fame
adb: Ποιο ήταν το brief που λάβατε από την Εθνική Τράπεζα για την καμπάνια που «τρέχει»; Ποιο ήταν το επικοινωνιακό ζητούμενο και πώς το προσεγγίσατε;
Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planning Director Frank & Fame: Η ανάγκη της Εθνικής Τράπεζας ήταν να επικοινωνηθεί με άμεσο και κατανοητό τρόπο η σύγχρονη προσέγγισή της σε επίπεδο εξυπηρέτησης: η απλότητα που μπορούν να προσφέρουν τα αναβαθμισμένα ψηφιακά εργαλεία, σε συνδυασμό με τη σταθερά ανθρωποκεντρική της θέση, που αναγνωρίζεται και από το κοινό.
Στην πραγματικότητα, το κοινό σήμερα δεν αναζητά την καινοτομία ως αυτοσκοπό αλλά ως εργαλείο, που κάνει τη ζωή του πιο απλή και τη σχέση του με την τράπεζα πιο αποτελεσματική, πιο άμεση και τελικά πιο ανθρώπινη. Γι’ αυτό και θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια ευέλικτη πλατφόρμα επικοινωνίας που αναδεικνύει το φιλικό πρόσωπο της ψηφιακής εξυπηρέτησης, διαφοροποιημένη από τη συνήθη πρακτική, κατά την οποία η τεχνολογία παρουσιάζεται ως κάτι ψυχρό, πολύπλοκο, αποστασιοποιημένο. Και εγένετο... Τάκης και Μπούμπης.
Μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, που έχει όμως την τεχνολογία στην καρδιά της, τόσο σε επίπεδο περιεχομένου όσο και σε επίπεδο παραγωγής - με την τεχνολογία να μας βοηθά στο να συστήσουμε στο κοινό ένα σκύλο που μιλά.
Χαϊλένα Τραγάκη, Client Service Director Frank & Fame: Η επιλογή των δύο χαρακτήρων μάς έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια επικοινωνιακή γλώσσα που αξιοποιείται σε διαφορετικά touchpoints. Ο Μπούμπης λειτουργεί ως η φωνή της λογικής - αυθόρμητος, έξυπνος, με έντονη προσωπικότητα (κι ας τον λένε Μπούμπη). Μαζί με τον Τάκη, που εκπροσωπεί τον σύγχρονο καταναλωτή και τις πολλαπλές ανάγκες του, αποτυπώνουν τη σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στον πελάτη και την τράπεζα, φέρνοντας κοντά την τεχνολογία και το συναίσθημα. Μέσα από το χιούμορ και τη ζωντανή τους αλληλεπίδραση, η Εθνική Τράπεζα δείχνει ότι η καινοτομία μπορεί να είναι ταυτόχρονα προσιτή, χρήσιμη και ανθρώπινη.

adb: Πώς προέκυψε, λοιπόν, η ιδέα του διδύμου Τάκη και Μπούμπη και τι ρόλο καλείται να παίξει στην επικοινωνία της τράπεζας με το κοινό της;
Γιάννης Βασιλόπουλος, Group Creative Director Frank & Fame: Οι ψηφιακές υπηρεσίες της Εθνικής Τράπεζας έπρεπε να επικοινωνηθούν με έναν τρόπο που να υποστηρίζει το ίδιο το μήνυμα της καμπάνιας. Δηλαδή «απλό και ανθρώπινο», με πνεύμα οικείο, καθημερινό και κατανοητό! Το φορμάτ δύο καλών φίλων που συζητούν για αληθινές συνθήκες στις οποίες ως απάντηση έρχεται η Εθνική, ήταν μια προφανής και δοκιμασμένη αλλά «βαρετή» επιλογή. Για να αυξήσουμε το ενδιαφέρον και το entertaining value που απαιτείται για να τραβήξεις την προσοχή σε μια κουβέντα γύρω από τραπεζικά θέματα, αποφασίσαμε ο ένας από τους δύο φίλους να είναι ο Μπούμπης. Ένας αναπάντεχος συνομιλητής που, με αφετηρία το παράπονό του για το -αταίριαστο με την όψη του- όνομα, αποτελεί τον sidekick του Τάκη σε μια σειρά γρήγορων χιουμοριστικών ιστοριών, που εξελίσσονται σαν μικρά επεισόδια ενός διαφημιστικού τραπεζικού sitcom.
adb: Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε στην παραγωγή της καμπάνιας;
Γιάννης Βασιλόπουλος: Για να πάρει ο Μπούμπης όχι μόνο σάρκα και οστά, αλλά και χαρακτήρα και ομιλία, βουτήξαμε καλοκαιριάτικα με το κεφάλι στα αχαρτογράφητα αλλά συναρπαστικά νερά του Α.Ι.
Μαζί με την Picky Productions, τους 3Deers και τον σκηνοθέτη Ευθύμη Kosemund – Σανίδη, περάσαμε ατελείωτες ώρες, έτσι ώστε ο Μπούμπης να υπάρχει «ρεαλιστικά» στους ρεαλιστικούς χώρους και να αποκτήσει υποκριτικές ποιότητες. Ο ομιλών σκύλος δεν έφτανε απλά να μιλάει -με τον καραπραγματικό Τάκη- αλλά μέσα από την εκφραστικότητα και την κινησιολογία του σώματός του να μας πείθει ότι νιώθει και το ύφος των λεγομένων του. Το extra challenge ήταν να μπορέσει να δαμαστεί η αχαλίνωτη δημιουργική ενέργεια που φέρνουν τα A.I. εργαλεία μέσα σε ένα πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο ζητουμένων. Δεν ήταν τόσο εύκολο. Δεν ήταν δύσκολο. Ήταν πρωτόγνωρο και σαν εργαλείο μάς άνοιξε νέους παραγωγικούς ορίζοντες.

Εθνική Τράπεζα
adb: Το νέο κύμα επικοινωνίας δίνει έμφαση στις ψηφιακές δυνατότητες της Εθνικής Τράπεζας. Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλατε να προβάλετε και πώς θεωρείτε πως αποτυπώνεται στην καμπάνια;
Κωνσταντίνος Μουμούρης, Brand & CX Director Εθνική Τράπεζα: Σήμερα, οι ψηφιακές υπηρεσίες στις τράπεζες είναι δεδομένες - όλοι περιμένουν γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση από το κινητό ή τον υπολογιστή τους. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η ικανότητά μας να ανταποκρινόμαστε πραγματικά στις ανάγκες όλων με τρόπο απλό, κατανοητό και φιλικό σε όλους.
Στην Εθνική Τράπεζα η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός αλλά εργαλείο για να κάνουμε τη ζωή του κάθε πελάτη πιο απλή, βελτιώνοντας την εμπειρία του. Οι συνεχείς επενδύσεις σε καινοτόμες ψηφιακές λύσεις -από το ανανεωμένο mobile banking μέχρι τις υπηρεσίες videobanking- αποδεικνύουν τη σταθερή τεχνολογική πρόοδο της τράπεζας και τη δέσμευσή μας για σύγχρονες, ασφαλείς και προσιτές υπηρεσίες για όλους.
Μέσα από το χιούμορ και τον διάλογο του Τάκη με τον Μπούμπη, δείχνουμε με φιλικό τρόπο πώς οι ψηφιακές υπηρεσίες μας καλύπτουν από τις πιο απλές καθημερινές συναλλαγές μέχρι τις πιο σύνθετες, με τη βοήθεια των ανθρώπων μας.
Γιατί πέρα από κάθε ψηφιακή λύση υπάρχει πάντα ένας άνθρωπος της Εθνικής, έτοιμος να βοηθήσει. Έτσι, η τράπεζα γίνεται ακόμα πιο άμεση, χωρίς να χάνει την αξιοπιστία της με την ασφάλεια που προσφέρει.
adb: Το concept «απλά και ανθρώπινα» ακούγεται στον διάλογο του Τάκη με τον Μπούμπη και έχει κεντρικό ρόλο στην επικοινωνία σας. Ποια φιλοσοφία απηχεί;
Βασίλης Τσούγιας, Brand Strategist Εθνική Τράπεζα: Το «απλά και ανθρώπινα» αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία μας ότι η τεχνολογία έχει πραγματική αξία μόνο όταν είναι προσιτή και κατανοητή από τον πελάτη. Δεν αρκεί να προσφέρουμε ψηφιακές λύσεις - αυτές πρέπει να βασίζονται σε ανθρώπους που ξέρουν και νοιάζονται, επαγγελματίες που είναι πάντα εκεί για να στηρίξουν. Αυτή η προσέγγιση είναι κομμάτι της ταυτότητας της Εθνικής μας Τράπεζας και παραμένει σταθερή, ανεξαρτήτως τεχνολογικών αλλαγών. Για τον λόγο αυτό και η εμπιστοσύνη των πελατών μας διαρκώς και ενισχύεται.

adb: Πώς εντάσσεται η καμπάνια που συζητάμε στη γενικότερη επικοινωνιακή στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας και πώς συμβάλλει στη συνολική εικόνα της σήμερα; Απευθύνεται περισσότερο στο νεανικό κοινό;
Χρήστος Παπαποστόλου, Brand Communications & Experience Manager Εθνική Τράπεζα: Η καμπάνια αποτυπώνει έμπρακτα τη φιλοσοφία πίσω από την υπογραφή μας «Η Τράπεζα Σήμερα». Η Εθνική Τράπεζα βρίσκεται δίπλα σε κάθε πελάτη, με σύγχρονες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα, εξελίσσεται σε έναν σύγχρονο οργανισμό με ισχυρό ψηφιακό αποτύπωμα, χωρίς να χάνει την ανθρώπινη διάστασή της.
Παρά τον χιουμοριστικό και ανάλαφρο τόνο ο οποίος πράγματι αγγίζει ιδιαίτερα το νεανικό κοινό, το μήνυμα απευθύνεται σε όλους όσοι θέλουν μια τράπεζα που τους καταλαβαίνει, τους διευκολύνει και υποστηρίζει σε κάθε ανάγκη. Οι υπηρεσίες και οι δυνατότητες τις οποίες αναδεικνύει η καμπάνια, απαντούν σε ανάγκες ενός πολύ διευρυμένου ηλικιακά κοινού.
Συντελεστές:
• Εθνική Τράπεζα:
Βασικοί Συντελεστές:
Χαρά Νταλέκου: General Manager Marketing & Communications
Κωνσταντίνος Μουμούρης: Brand & CX Director
Χρήστος Παπαποστόλου: Brand Communications & Experience Manager
Βασίλης Τσούγιας: Brand Strategist
Ζέφη Σπυριδάκου: Brand Team Member
Βανέσσα Γιαννάτου: Research & CX Manager
Νίκη Πολυχρονάκη: Digital Presence & Communications Manager
Λαμπρινή Τσουκαλά: Media Manager
• Frank & Fame:
Θανάσης Παπαθανασίου: Creative Chairman
Σάκης Μελισσάρης: General Manager
Νόρα Μαλαμίδου: Strategic Planning Director
Πάνος Μουζακίτης: Head Creative Director
Γιάννης Βασιλόπουλος: Group Creative Director
Μαριέτα Λιάζου: Associate Creative Director
Σταύρος Αγοράκης: Copywriter
Έλενα Μπατερεάνου: Junior Art Director
Χαϊλένα Τραγάκη: Client Service Director
Μάγκυ Λάτους: Account Supervisor
• Picky Production:
Βέτα Χατζηϊωάννου: Executive Producer
Ευθύμης Kosemund Σανίδης: Σκηνοθέτης
Evan Μαραγκουδάκης: Διευθυντής Φωτογραφίας
Στέλιος Λικουρέσης: Line Producer
• Hybrid AI (VFX & CGI):
3deers
• Post Production (Composition & Mastering):
Kent Films
• Sound design & mix & music:
Rabbeats
Συνέβαλαν επίσης οι:
•  Εθνική Τράπεζα:
Αγγελική Βλαχοστέργιου
Σοφία Βλάχου
Τίνα Γραικούση             
Ιωάννα Δημουλά         
Νικολέτα Λίτη                 
Μάρι Μάντακα
Νίκος Ματθαίος
Βέρα Οικονόμου
Γιώργος Παπαδογιάννης       
Ελεάννα Παραγιουδάκη         
McCann Worldgroup
• Media Amplification:
Wavemaker

