To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Frank & Fame και ΕRGO: Ιστορίες και έργα που εμπνέουν

Frank & Fame και ΕRGO:  Ιστορίες και έργα που εμπνέουν

Τις λεπτομέρειες για την καμπάνια «Ένα  Έργο, μια ιστορία», μια purpose - led campaign με αληθινά παραδείγματα από την καθημερινή ζωή, που εμπνέουν, μας δίνουν η Ρομίνα Νάνου, Account Director, η  Άρτεμις Παπασκαρλάτου, Creative Director της Frank & Fame, και ο Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Στρατηγικού Μάρκετινγκ της ERGO.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ


adb: Η καμπάνια «Ένα  Έργο, μια ιστορία» αποτελεί εξέλιξη της corporate καμπάνιας της ERGO Ασφαλιστικής, αλλά παράλληλα σηματοδοτεί και την είσοδό της σε μια νέα εποχή. Ποια ήταν ακριβώς τα επικοινωνιακά ζητούμενα, ποιο μήνυμα θέλατε να περάσετε και σε ποια insights βασιστήκατε;

Ρομίνα Νάνου: Το 2017, η ERGO Ασφαλιστική, μέσα από την corporate καμπάνια «Ανθρώπων  Έργα», η οποία δραματοποιούσε το έργο καθημερινών ανθρώπων, επικοινώνησε το μήνυμα «όποιο και αν είναι το έργο σου, έχει αξία και έργο μας είναι να το διατηρήσουμε σταθερό». Το ζητούμενο για το 2018 ήταν να στηρίξουμε και να εξελίξουμε την εν λόγω επικοινωνία. Να προβάλουμε τον ανθρώπινο χαρακτήρα της εταιρείας και να δυναμώσουμε το brand promise. Γι’ αυτόν το λόγο προτείναμε μια purpose - led campaign, μέσω της οποίας θα «ζωντανεύαμε» την corporate επικοινωνία, περνώντας από τα διαφημιστικά παραδείγματα σε αληθινά, εμπνευστικά παραδείγματα από την καθημερινή ζωή. Σε έναν κόσμο γεμάτο από ρηχά και επιφανειακά μηνύματα, εστιάσαμε στην ανάγκη του κοινού για ουσιαστική έμπνευση και αισιοδοξία. Δημιουργήσαμε μία σειρά 12 πεντάλεπτων τηλεοπτικών εκπομπών/ντοκιμαντέρ, που παρουσιάζει αξιόλογο έργο καθημερινών αλλά ξεχωριστών ανθρώπων, τους οποίους η ERGO τιμά και επιβραβεύει.

adb: Πώς προέκυψε η ιδέα των καθημερινών αλλά ξεχωριστών ανθρώπων;

Άρτεμις Παπασκαρλάτου: Η ERGO, με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, δημιουργεί ένα πλαίσιο ασφάλειας για εκείνους που καθημερινά στηρίζουν τον εαυτό τους, την οικογένειά τους, τους φίλους και το περιβάλλον τους, προσπαθώντας για μια καλύτερη ζωή. Θελήσαμε να δείξουμε σε αυτούς τους ανθρώπους ότι ακόμη και στις συνθήκες μιας εξελισσόμενης κρίσης, μπορούμε στ’ αλήθεια να δημιουργήσουμε μια καλύτερη πραγματικότητα, ο καθένας για τον εαυτό του και για την κοινωνία που ζει.

Διαλέξαμε, λοιπόν, να προβάλουμε και να επιβραβεύσουμε πρόσωπα με τα οποία όλοι μας μπορούμε να ταυτιστούμε. Καθημερινούς ανθρώπους, που αποφάσισαν κάποια στιγμή στη ζωή τους να κάνουν τα πράγματα διαφορετικά και να προσφέρουν ένα πολύ σημαντικό έργο. Δεν είναι ήρωες, υπεράνθρωποι, παράτολμοι ακτιβιστές κ.λπ. Είναι άνθρωποι όπως όλοι μας, που όμως δεν μένουν στις δεδομένες δυσκολίες, στη συνήθεια, στο «ωχ αδερφέ» και δίνουν στην κοινωνία έργο που έχει νόημα να το γνωρίσουμε όλοι και -γιατί όχι;- να το μιμηθούμε.

adb: Γιατί επιλέξατε το όχημα των πεντάλεπτων τηλεοπτικών εκπομπών/ντοκιμαντέρ;

Άρτεμις Παπασκαρλάτου: Στόχος μας ήταν να αναδείξουμε την αλήθεια των ανθρώπων και του έργου τους.  Άρα η δημοσιογραφική έρευνα και η αμεσότητα του ντοκιμαντέρ ήταν μονόδρομος. Υπήρχε ένας άξονας για τα γυρίσματα, αλλά οι εικόνες, τα λόγια και τα συναισθήματα των πρωταγωνιστών μας ήταν έκπληξη για όλους μας. Το πεντάλεπτο επαρκεί για να αφηγηθούμε με πληρότητα την ουσία των ιστοριών μας και «χωράει» στο φορτωμένο πρόγραμμα των θεατών στην τηλεόραση ή στο Internet.

adb: Πώς έγινε η επιλογή τόσο των ανθρώπων, των οποίων οι ιστορίες παρουσιάζονται, όσο και των παρουσιαστών των επεισοδίων;

Άρτεμις Παπασκαρλάτου: Το βασικό κριτήριο για την επιλογή των ηρώων μας ήταν βεβαίως το έργο τους. Η ουσία του και η αξία του. Στρατηγικά επιλέξαμε τα διαφορετικά έργα να συνδέονται με τους άξονες της φιλοσοφίας και της δραστηριοποίησης της ERGO. Σημαντικό επίσης ήταν να πάμε σε όλη την Ελλάδα.

Η επιλογή τώρα και η σύμπραξη 12 παρουσιαστών στην ίδια εκπομπή ήταν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και σε κάποιες στιγμές συγκινητική εμπειρία. Εμείς απευθυνθήκαμε σε δημοφιλή πρόσωπα από διαφορετικούς χώρους, με ποιότητα ανάλογη των έργων που θα παρουσιάζαμε. Οι παρουσιαστές μας μάς συγκίνησαν με την ευαισθησία -επαγγελματική και ανθρώπινη- και την τρυφερότητα με την οποία αντιμετώπισαν τις ιστορίες που ανέλαβαν να αφηγηθούν. Καθένας τους είχε την ευκαιρία να επιλέξει και να παρουσιάσει το έργο που τον εμπνέει περισσότερο.

adb: Ποιες προκλήσεις «έκρυβε» η παραγωγή των 12 αυτών μίνι ντοκιμαντέρ σε διάφορα μέρη της Ελλάδας;

Άρτεμις Παπασκαρλάτου: Οι αποστάσεις, ο καιρός, ο συνδυασμός τους, ειδικά σε περιπτώσεις όπως της Κάσου, των Ανωγείων ή της Αλεξανδρούπολης, ήταν μια διαρκής πρόκληση να ξεπερνάμε τις συνθήκες. Εάν σκεφτείτε και το ήδη φορτωμένο πρόγραμμα των παρουσιαστών, καταλαβαίνετε ότι οι εξισώσεις δυσκόλευαν αρκετά. Σε κάθε περίπτωση, μας αποζημίωναν η ιστορία και ο τόπος, η υποδοχή των ανθρώπων και το τελικό αποτέλεσμα, που αποτυπώνει νομίζω την ένταση της προσπάθειας όσων συμμετείχαν σε αυτήν την παραγωγή.

adb: Πώς θα λέγατε πως αντικατοπτρίζονται οι αξίες της ERGO μέσα στην καμπάνια;

Χρήστος Θεοδωρίδης: Στο πλαίσιο του νέου Brand Strategy της εταιρείας μας ξεκινήσαμε ήδη από το 2017 μαζί με τους συνεργάτες μας, την ομάδα από τη Frank & Fame, το σχεδιασμό και την υλοποίηση της εταιρικής διαφημιστικής μας καμπάνιας, με στόχο να ενισχύσουμε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας στην ελληνική αγορά, αλλά και να προβάλουμε στο ευρύ κοινό το νέο πρόσωπο της ERGO και την τοποθέτησή της σε αυτήν την αγορά. Σύμφωνα με αυτήν τη στρατηγική, δέσμευση και όραμα της εταιρείας μας είναι να στηρίζουμε κάθε έργο με αξία, εξασφαλίζοντας την ισορροπία στις ζωές των ασφαλισμένων μας.

Ακολουθώντας αυτό το σκεπτικό, η καμπάνια που είχε τίτλο «Ανθρώπων  Έργα», παρουσίασε το νέο πρόσωπο και τις αξίες της εταιρείας: μια ήρεμη, σταθερή και ανθρώπινη δύναμη, που καταλαβαίνει και υποστηρίζει.

Αυτή λοιπόν την καμπάνια θέλαμε με κάποιο τρόπο να την εξελίξουμε και να τη «ζωντανέψουμε», κάνοντας πράξη την υπόσχεσή μας και προβάλλοντας ταυτόχρονα το ανθρώπινό μας πρόσωπο.

Έτσι, γεννήθηκε η ιδέα της εκπομπής «Ένα  Έργο, μια ιστορία».

Μέσα από δώδεκα διαφορετικές ιστορίες με θεματολογία την υγεία, την εκπαίδευση, τον πολιτισμό, την παρουσίαση καινοτόμων ιδεών, το περιβάλλον, τον αθλητισμό, τον εθελοντισμό και την αγροτική ανάπτυξη, αναδεικνύονται οι τομείς δραστηριοποίησης της εταιρείας μας καθώς και οι εταιρικές μας αξίες. Οι πρωταγωνιστές καθώς και οι ιστορίες τους αγγίζουν μία ή περισσότερες από τις εταιρικές μας αξίες, καθώς έννοιες όπως η αξιοπιστία, η εγγύτητα, η κατανόηση, η απλότητα, η εμπιστοσύνη και η καινοτομία αντικατοπτρίζονται με συνέπεια μέσα από την αφήγηση και τα ανιδιοτελή έργα απλών καθημερινών συνανθρώπων μας, ταυτίζοντάς τους με τον τρόπο που λειτουργούμε και δραστηριοποιούμαστε ως εταιρεία.

adb: Πέρα από τις πεντάλεπτες τηλεοπτικές εκπομπές/ντοκιμαντέρ, ποιες άλλες υποστηρικτικές ενέργειες και ποιες πλατφόρμες περιελάμβανε η ενέργεια;

Ρομίνα Νάνου: Σε συνεργασία με τη Zenith Media, αξιοποιήσαμε το περιεχόμενο που έχουμε δημιουργήσει σε ποικίλα υποστηρικτικά Μέσα, ώστε να μεγιστοποιήσουμε το exposure της ενέργειας. Πέρα από τις 12 πεντάλεπτες τηλεοπτικές εκπομπές που προβλήθηκαν από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ κάθε Σάββατο μετά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, προχωρήσαμε με την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου πλάνου προώθησης: Υποστήριξη των εκπομπών με 15’’ trailers, που μεταδίδονταν από Πέμπτη έως Παρασκευή στη συχνότητα του ΣΚΑΪ. Ενίσχυση της προβολής με Σταθερό Corporate Τηλεοπτικό στο σποτ του Κεντρικού Δελτίου Ειδήσεων. Παράλληλη προβολή των επεισοδίων στο Cosmote History κάθε Δευτέρα και Παρασκευή, στις 22:00. Στο Ραδιόφωνο είχαμε εξασφαλίσει καθημερινή μετάδοση 30’’ ΡΦ spot ως trailer, ΡΦ αναφορές ανά επεισόδιο (pre & post) στην καθημερινή εκπομπή του κύριου  Άρη Πορτοσάλτε στον SKAI 100.3, ενώ κάθε εβδομάδα advertorials περιέγραφαν το έργο του κάθε πρωταγωνιστή, τοποθετημένα προνομιακά στο ένθετο της Κυριακάτικης Καθημερινής - Κάπα. Σε επίπεδο digital, δημιουργήσαμε ένα tailor made microsite με όλα τα επεισόδια στο skai.gr και με display campaigns σε

skai.gr & kathimerini.gr. Επίσης, Reach Media Display & Native Campaign «έτρεχαν» στα μεγαλύτερα ενημερωτικά sites με παράλληλη προβολή pre roll καμπάνιας στο YouTube.

https://www.ergohellas.gr/pages/company/promotion#show