To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Frank & Fame: Νέα καμπάνια με budget 3 εκατ. ευρώ για την ψήφο των αποδήμων

Frank & Fame: Νέα καμπάνια με budget 3 εκατ. ευρώ για την ψήφο των αποδήμων

Το Υπουργείο Εσωτερικών προσκάλεσε την Frank & Fame να καταθέσει οικονομική προσφορά, μέσω ΕΣΗΔΗΣ, « για την παροχή υπηρεσιών για την πραγματοποίηση υπενθυμιστικής διαφημιστικής καμπάνιας ενημέρωσης των Ελλήνων εκτός Ελληνικής επικράτειας». Μόνο η Frank & Fame προσκλήθηκε καθώς όπως σημειώνεται «αυτή διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία αφού στην ίδια είχε ανατεθεί η προηγούμενη καμπάνια ενημέρωσης των Ελλήνων ψηφοφόρων εκτός Ελληνικής Επικράτειας».


Τα 3 εκατ. του 2021

Υπενθυμίζεται πως η Frank & Fame τον Μάρτιο του 2021 αναδείχθηκε νικήτρια στα δύο spec που πραγματοποίησε το Υπουργείο Εσωτερικών με αντικείμενο την ενη- μέρωση των Ελλήνων πολιτών εκτός συνόρων για τις δυνατότητες άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος στον τόπο κατοικίας τους. Αναλυτικότερα, το πρώτο αφορούσε την «υλοποίηση (δράσεις και υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης) της εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας» και είχε budget 2,7 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Το δεύτερο αφορούσε την «υλοποίηση (επικοινωνιακός σχεδιασμός - παραγωγή επικοινωνιακού και έντυπου υλικού) της εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας», με την αξία της σύμβασης να ανέρχεται σε 297.000 ευρώ


Το νέο κονδύλι των 3 εκατ. για τις φετινές εκλογές

Η νέα καμπάνια αποτελεί επανάληψη εκείνης και θα έχει budget 3 εκατ. ευρώ. Το συγκεκριμένο μάλιστα κονδύλι εγκρίθηκε χθες Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου και από την Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης με την επισήμανση πως αφορά «την εκστρατεία (καμπάνια) ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας, το οποίο συνιστά μέρος του προϋπολογισμού εξόδων του φορέα (σ.σ. Υπουργείο Εσωτερικών)».


Τι θα περιλαμβάνει φέτος η καμπάνια

Στην νέα πρόσκληση προς την Frank & Fame σημειώνεται πως «ενόψει της διενέργειας των βουλευτικών εκλογών εντός του έτους 2023, θα ήταν υποβοηθητική μία ανανέωση της ενημέρωσης που παρέχεται από τη νέα νομοθεσία και η διεξαγωγή μιας νέας σχετικής υπενθυμιστικής διαφημιστικής εκστρατείας για την δυνατότητα που παρέχεται για πρώτη φορά από το Ελληνικό κράτος στους Έλληνες που διαβιούν στο εξωτερικό».

Όπως επίσης σημειώνεται το έργο αφορά στην υλοποίηση εκστρατείας ενημέρωσης, εκτός της ελληνικής επικράτειας, των Ελλήνων εκλογέων που διαμένουν στο εξωτερικό, με στόχο την εγγραφή τους στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους των εκλογέων εκτός επικρατείας, ύστερα και από την έναρξη λειτουργίας της ανάλογης διαδικτυακής πλατφόρμας που δημιουργήθηκε για την εγγραφή αυτή – www.apodimoi.gov.gr.

Η υλοποίηση της ενημερωτικής εκστρατείας προτείνεται να γίνει με βάση νέο επικαιροποιημένο δημιουργικό και επικοινωνιακό υλικό, προκειμένου τα βασικά μηνύματα της επικοινωνίας να είναι εντόνως προτρεπτικά ώστε να ενθαρρυνθεί η προσέλκυση των ελλήνων εκλογέων κατοίκων εξωτερικού, για να υποβάλουν αίτηση για την συμμετοχή τους στις βουλευτικές εκλογές του 2023 από τον τόπο της κατοικίας τους εκτός ελληνικής επικρατείας.

Οι υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης «θα πρέπει κατά ελάχιστη προϋπόθεση να περιλαμβάνουν ως προβολή επικοινωνιακού υλικού» τα εξής:


  • Στρατηγική Επικοινωνίας, παρακολούθηση, αξιολόγηση και προσαρμογές του επικοινωνιακού Προγράμματος Ενημέρωσης και Δράσης
  • Δημιουργία Επικοινωνιακής Ταυτότητας, καμπάνιας και δημιουργικός σχεδιασμός επιμέρους επικοινωνιακών υλικών
  • Αγορά τηλεοπτικού χρόνου σε τηλεοπτικούς σταθμούς που εκπέμπουν νόμιμα στο εξωτερικό και παρακολουθούν οι κάτοικοι εκτός Ελλάδας και δημιουργία των ανάλογων τηλεοπτικών σεναρίων συμπεριλαμβανομένων διαδικτυακών τηλεοπτικών σταθμών
  • Αγορά ραδιοφωνικού χρόνου στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται και οι διαδικτυακοί ραδιοφωνικοί σταθμοί και δημιουργία των ανάλογων ραδιοφωνικών σεναρίων συμπεριλαμβανομένων διαδικτυακών ραδιοφωνικών σταθμών
  • Καταχωρίσεις σε ομογενειακά έντυπα (εφημερίδες και περιοδικά)
  • Εικαστική και οπτικοακουστική αναθεώρηση των επικοινωνιακών υλικών
  • Σχεδιασμός και παραγωγή Internet banners και υλικού διαδικτυακής επικοινωνίας και προβολής επί του διαδικτύου
  • Παρακολούθηση και επαναξιολόγηση σε όλη τη χρονική διάρκεια του επικοινωνιακού προγράμματος ενημέρωσης και ενθάρρυνσης εγγραφής στην διαδυκτιακή πλατφόρμα www.apodimoi.gov.gr.



Σε ποιες χώρες θα εστιάζει

Η ενημερωτική εκστρατεία θα είναι επικεντρωμένη σε περιοχές όπου υπάρχει ισχυρό ελληνικό στοιχείο όπως στην Κύπρο, στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ, τον Καναδά στην Ωκεανία, στη Μέση Ανατολή, στη Λατινική Αμερική, στη Νότια Αφρική, στην Αίγυπτο και στη Νοτιοανατολική Ασία.