To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Frank & Fame -nrg: Επιλέξαμε να δημιουργήσουμε μια ιστορία και όχι να κάνουμε απλά μια διαφήμιση

Frank & Fame -nrg: Επιλέξαμε να δημιουργήσουμε μια ιστορία και όχι να κάνουμε απλά μια διαφήμιση

Με αφετηρία την παγκόσμια -μάλλον- αλήθεια πως «η μαμά κάθε επαγγελματία είναι πιθανότατα ο καλύτερος διαφημιστής της δουλειάς του», η Frank & Fame και η nrg δημιούργησαν μια επικοινωνιακή πλατφόρμα, στο πλαίσιο της οποίας έχουν «τρέξει» ήδη 7 διαφορετικά σποτ. Οι άνθρωποι των δύο εταιρειών μίλησαν στο adbusiness και μας έδωσαν όλες τις λεπτομέρειες για τη «μαμά του κυρίου που δουλεύει στην nrg»



Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς





adb Ποιο ήταν το brief που πήρατε από την nrg για την καμπάνια που «τρέχει»; Ποια χαρακτηριστικά του brand nrg θέλατε κυρίως να προβάλλετε;  



Νόρα
Μαλαμίδ
oυ, Strategic Planning Director, Frank & Fame: Χάρη στην ομάδα της nrg, πήραμε ένα brief με συγκεκριμένους στόχους, αλλά πολύ δημιουργικό. Πρακτικά, ο στόχος είναι σταθερά η διαφοροποίηση σε μία cluttered και «δυσνόητη» αγορά, καθώς και η ανάδειξη της nrg ως σύγχρονου παρόχου ολοκληρωμένων και αξιόπιστων λύσεων ενέργειας. Πέρα όμως από τα functional μηνύματα που τέθηκαν στο brief, ένας βασικός στόχος ήταν να χτίσουμε συναισθηματική σχέση με το ελληνικό κοινό ως ένα brand με ενσυναίσθηση, ένα leading brand που όμως ζει ανάμεσά μας, μιλάει στο επίπεδο του κοινού και όχι από θέση ισχύος, κάνει τα δύσκολα εύκολα, γιατί μπορεί να κατανοήσει τον καταναλωτή. 

Σε όλο αυτό το ταξίδι είμαστε ευγνώμονες που έχουμε δίπλα μας συνεργάτες οι οποίοι αναγνωρίζουν τη δύναμη του χιούμορ και της δημιουργικότητας ως στοιχεία διαφοροποίησης και αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας.  


 

adb Πώς προέκυψε η ιδέα για τη «μαμά του κυρίου που δουλεύει στην nrg»; Ποιο ήταν το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε με την επικοινωνία της nrg που είναι στον αέρα;  

Νόρα Μαλαμίδoυ: Θέλαμε να διαφοροποιηθούμε και να χτίσουμε συναισθηματικά τη σύνδεσή μας με το ευρύ κοινό, με δεδομένα ότι η συγκεκριμένη αγορά κινείται αρκετά με word of mouth, αλλά και ότι το ποσοστό ικανοποίησης εντός της πελατειακής βάσης της nrg είναι αρκετά υψηλό. Με αυτά τα «υλικά» ως βάση, έπρεπε να δημιουργήσουμε μία modular επικοινωνιακή πλατφόρμα για να επικοινωνήσουμε τις ολοκληρωμένες λύσεις ενέργειας της nrg. 

 


Κώστας
Καπετανάκης
, Creative Director, Frank & Fame:
Η ιδέα σχεδόν αναπήδησε μέσα από το προσωπικό μας βίωμα. Αναζητώντας τον ήρωα που θα μπορούσε να κινείται με άνεση σε όλο το οικοσύστημα της νέας καμπάνιας, να μιλά παντού με αμεσότητα και με κάθε ευκαιρία για τις λύσεις και την υπεροχή τής nrg, οδηγηθήκαμε σε ένα insight-universal truth: Η μαμά κάθε επαγγελματία είναι πιθανότατα ο καλύτερος διαφημιστής της δουλειάς του. 

Έτσι, φανταστήκαμε τη μαμά ενός κυρίου που δουλεύει στην nrg. Η μαμά του νομιμοποιείται να ξέρει πολλά γύρω από την nrg, και -ως Ελληνίδα μαμά- πιάνει κουβέντα και μιλά αυθόρμητα και με ειλικρίνεια γι’ αυτά, προωθώντας τα με κάθε αφορμή, χωρίς αυτό να είναι υπερβολικό και εκβιασμένο αλλά, αντιθέτως, αληθινό και χαριτωμένο. Δίκιο δεν είχαμε; 

 

 

adb Ποιες προκλήσεις κρύβει η επικοινωνία στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγοράς της ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία είναι σε μεγάλο βαθμό και price driven; 



Φανή Παπαδοπούλου, Group Account Director, Frank & Fame:
Στο νέο περίπλοκο και ιδιαίτερα δυναμικό ενεργειακό τοπίο, όπου κυριαρχεί η πολυφωνία και η σύγχυση, ο καταναλωτής στην προσπάθειά του να κατανοήσει και να δράσει, δαπανά πολλή ενέργεια. Καταναλώνει χρόνο και σκέψη, είναι μπερδεμένος και αρκετά ταλαιπωρημένος από τις εξελίξεις, που πλέον δεν μπορεί να παρακολουθήσει. Η επικοινωνία οφείλει να είναι ξεκάθαρη, μονοσήμαντη και αξιομνημόνευτη, ώστε να μειωθεί η αμηχανία που έχει προκληθεί στο κοινό.  

Έτσι, η μεγάλη πρόκληση για την επικοινωνία της nrg ήταν ο σχεδιασμός μίας καμπάνιας που θα ξεχωρίσει, δεν θα μιλάει με τους διαφημιστικούς όρους της κατηγορίας, θα είναι απλή, αυθεντική και ελληνική. Αυτή η επικοινωνία δημιουργήθηκε για να μιλήσει στο κοινό και να απαντήσει στις ανάγκες και στους προβληματισμούς του. Επιλέξαμε να δημιουργήσουμε μία ιστορία και όχι να κάνουμε μία διαφήμιση αραδιάζοντας μια σειρά προϊοντικών χαρακτηριστικών και ποσοστών έκπτωσης. Στόχος μας ήταν να βρούμε κάτι φρέσκο σε ιδέα και εκτέλεση, ώστε να θυμάται ο καταναλωτής το μήνυμά μας και να το ταυτίζει με την nrg 

Καθοριστικής σημασίας στη μεταφορά της ιδέας στα μέσα -ως ιστορία και όχι ως ένα ακόμα διαφημιστικό-ήταν η επιλογή της πρωταγωνίστριάς μας κ. Δάφνης Λαμπρόγιαννη, που με το εκτόπισμά της ανέδειξε τον μοναδικό χαρακτήρα της μαμάς που εμπνευστήκαμε. 


 

adb Πόσα σποτ έχουν δημιουργηθεί και τρέξει μέχρι στιγμής; Θα υπάρξουν και άλλα κύματα στην επικοινωνία; 

Φανή Παπαδοπούλου: «Η μαμά του κυρίου που δουλεύει στην nrg» είναι μία επικοινωνιακή πλατφόρμα που σχεδιάστηκε για να ισχυροποιήσει το brand στον επικοινωνιακό χάρτη και να το διαφοροποιήσει στη γλώσσα της διαφήμισης. Πρόκειται για μια ευέλικτη καμπάνια που μπορεί να μας προσφέρει πολλές ιστορίες και να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.  

Μέχρι σήμερα έχουν τρέξει 7 διαφορετικά spot που προβάλλουν προγράμματα, offers αλλά και μηνύματα που σχετίζονται με συγκεκριμένες εμπορικές περιόδους όπως τα Χριστούγεννα και τη Black Friday. 

Stay tuned, καθώς υποσχόμαστε την πρωταγωνίστριά μας σε νέες περιπέτειες! 




 

adb Σε ποιες άλλες πλατφόρμες και μέσα «τρέχει» η καμπάνια; Ποια είναι η στρατηγική στο digital περιβάλλον; 


A
νδρέας Παπαχριστόπουλος, Διευθυντής Marketing, nrg: Η καμπάνια έχει αγγίξει όλα τα touchpoints ενός καταναλωτή, τόσο σε παραδοσιακά μέσα, όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο και τύπο, όσο και σε όλο το φάσμα σχεδόν του ψηφιακού κόσμου, όπως Social Media και web TV στις περισσότερες πλατφόρμες και, φυσικά, έχει προβολές στους ιστότοπους υψηλού ενδιαφέροντος του κοινού μας. Υπάρχουν ακόμα μέσα που δεν έχουμε χρησιμοποιήσει και θα τα ενεργοποιήσουμε στο άμεσο χρονικό διάστημα για συγκεκριμένα κοινά. O καταναλωτής είναι πλέον always on και εμείς θα είμαστε εκεί μαζί του. 

adb Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της nrg; Τι την κάνει να ξεχωρίζει και να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό στην άκρως απαιτητική αγορά της λιανικής ηλεκτρικής ενέργειας; 

Aνδρέας Παπαχριστόπουλος: Η nrg έχει στο επίκεντρο τον καταναλωτή. Προσπαθεί να καταλάβει συνεχώς τις αγωνίες του, τους προβληματισμούς του και όχι μόνο να απαντήσει στις καθημερινά μεταβαλλόμενες ανάγκες του. Στόχος είναι να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά και, ταυτόχρονα, να προβλέπει τις μελλοντικές συνθήκες τις οποίες αυτός αύριο θα αντιμετωπίσει, προσφέροντας turnkey λύσεις. Δεν είναι ένας απλός πάροχος ενέργειας, είναι ένας πάροχος ολοκληρωμένων ενεργειακών λύσεων.  

To USP της nrg στη λιανική αγορά του ρεύματος έγκειται στον πυρήνα της ύπαρξής της: ελκυστικά ανταγωνιστικά προγράμματα, φτιαγμένα για τις ανάγκες των καταναλωτών, διαρκής επάρκεια εξυπηρέτησης των καταναλωτών, αυτοδέσμευση για καινοτόμες πρωτοβουλίες χωρίς εξάρσεις ή έντονες διακυμάνσεις στην πορεία του χρόνου. Είμαστε μία εταιρεία με υψηλή δέσμευση στο στρατηγικό πλάνο μας, καταλαβαίνουμε τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται και μιλάμε τη γλώσσα τους.  

 

adb Πώς έχει υποδεχθεί το κοινό, μέχρι στιγμής, την καμπάνια; Ποιο feedback και τι σχόλια έχετε λάβει;  Έχετε παρατηρήσει αντίκτυπο και στο ενδιαφέρον για συμβόλαια και λύσεις;   

Aνδρέας Παπαχριστόπουλος: Με το λανσάρισμα της επικοινωνιακής καμπάνιας παρατηρήθηκε άμεσα αυξημένη αναγνωρισιμότητα τόσο της nrg αλλά και της ίδιας της καμπάνιας και των προϊόντων, γεγονός που αποδεικνύει το πόσο αγαπήθηκε, άγγιξε αλλά και αποτυπώθηκε στο μυαλό των καταναλωτών.  

Είδαμε αυξημένο interaction στις επικοινωνίες, θετικά μηνύματα, βελτιωμένη αντίληψη για τη μάρκα και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, αλλά και πολύ μεγαλύτερους χρόνους παρακολούθησης των υλικών μας στα ψηφιακά μέσα που είναι μετρήσιμα. Χαρακτηριστικό είναι ότι τα βίντεο στα ψηφιακά μέσα έλαβαν πάνω από 7εκ προβολές στις πρώτες εβδομάδες.  

Αντίστοιχα, παρατηρήσαμε αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μας αλλά και προώθηση της nrg από στόμα σε στόμα (Word of Mouth συνολικά. Εξίσου σημαντικό, είδαμε την καμπάνια να επηρεάζει θετικά τη συνολική στάση των καταναλωτών απέναντι στο brand και να βοηθάει να επιτευχθούν αυξημένα επιχειρηματικά αποτελέσματα. 

 

 

Συντελεστές 

nrg 

Ανδρέας Παπαχριστόπουλος: Διευθυντής Marketing nrg 

Θεοδώρα Κονταξή: Brand & Communication Associate 

 

Frank&Fame 

Θανάσης Παπαθανασίου: Creative Chairman 

Σάκης Μελισσάρης: General Manager 

Νόρα Μαλαμίδου: Strategic Planning Director 

Φανή Παπαδοπούλου: Group Account Director 

Νικολέτα Θεοδωράκη: Account Supervisor 

Μάγκυ Λάτους: Senior Account Manager 

Πάνος Μουζακίτης: Creative Head 

Κώστας Καπετανάκης: Creative Director 

Mυρσίνη Μόκκα: Senior Art Director 

Mυρτώ Κωνσταντέλου: Art Director 

Aλέξανδρος Αθανασίου: Copywriter 

Πάνος Πανταζόπουλος: Copywriter 

 

Top Cut Modiano 

Μπάμπης Μακρίδης: Σκηνοθέτης 

Mίκης Μοδιάνο: Executive Producer  

Πάκο Καράμπαμπας: Producer 

Νικήτας Ραφαήλ: Producer 

Κρυσταλλία Ζησιοπούλου: Assistant Producer 

 

Moυσική / ήχος  

Rabbeats 

 

Φωτογραφία  

Παντελής Ζερβός 

 

Special thanks στην πρωταγωνίστριά μας 

Δάφνη Λαμπρόγιαννη