Gen Plus Group: Συνεργασία με την Παγωτά Δωδώνη

Στον αέρα είναι η νέα καμπάνια της Παγωτά Δωδώνη της εταιρείας Βενέτης, που σηματοδοτεί και την νέα εποχή για το brand με τo λανσάρισα και premium γεύσεων ειδικά στην κατηγορία του παρφέ.
Τη σκηνοθεσία ανέλαβαν οι Ιταλοί Giacomo και Laura, οι οποίοι εμπνεύστηκαν την καμπάνια σαν ένα έργο τέχνης, αντιμετωπίζοντας τα Παγωτά Δωδώνη ως μια αυθεντική καλλιτεχνική δημιουργία. Η επιλογή μουσικής χωρίς λόγια και η χορογραφία υλικών αναδεικνύουν τον μοναδικό χαρακτήρα του προϊόντος και ενισχύουν το μήνυμα ότι τα Παγωτά Δωδώνη είναι τέχνη. Το δημιουργικό της καμπάνιας υπογράφει η Gen Plus Group, με την NaF+ ως εταιρεία παραγωγής. Η καμπάνια προβάλλεται στην τηλεόραση, στα digital και στα social media.
Η συνεργασία προέκυψε έπειτα από πρόταση της Gen Plus Group προς την Παγωτά Δωδώνη με στόχο τη δημιουργία μίας ξεχωριστής και υψηλής αισθητικής διαφημιστικής καμπάνιας για την ελληνική αγορά. Η Gen Plus Group, μαζί με τη NaF+, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους δημιουργικούς και παραγωγικούς ομίλους στον κόσμο, με έδρα το Λονδίνο, γραφεία στην Αθήνα και παρουσία σε 20 χώρες. Πρόκειται για όμιλο ελληνικών συμφερόντων, που τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται δυναμικά στην Ελλάδα, έχοντας υπογράψει μερικές από τις πιο ποιοτικές παραγωγές για την ΕΡΤ, όπως οι σειρές «Cartes Postalles», «Μια νύχτα του Αυγούστου», «Έρημη Χώρα», «Απαραίτητο Φως» καθώς και τηλεπαιχνίδια όπως το «Switch».
Η συνεργασία με την Παγωτά Δωδώνη σηματοδοτεί το πρώτο μεγάλο βήμα του ομίλου στο κομμάτι της διαφήμισης στην Ελλάδα και είναι μόνο η αρχή. Υπάρχουν πολλά ακόμη που θα δημιουργηθούν και θα παρουσιαστούν, φέρνοντας τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία στην ελληνική αγορά.
Τη σκηνοθεσία ανέλαβαν οι Ιταλοί Giacomo και Laura, οι οποίοι εμπνεύστηκαν την καμπάνια σαν ένα έργο τέχνης, αντιμετωπίζοντας τα Παγωτά Δωδώνη ως μια αυθεντική καλλιτεχνική δημιουργία. Η επιλογή μουσικής χωρίς λόγια και η χορογραφία υλικών αναδεικνύουν τον μοναδικό χαρακτήρα του προϊόντος και ενισχύουν το μήνυμα ότι τα Παγωτά Δωδώνη είναι τέχνη. Το δημιουργικό της καμπάνιας υπογράφει η Gen Plus Group, με την NaF+ ως εταιρεία παραγωγής. Η καμπάνια προβάλλεται στην τηλεόραση, στα digital και στα social media.
Η συνεργασία προέκυψε έπειτα από πρόταση της Gen Plus Group προς την Παγωτά Δωδώνη με στόχο τη δημιουργία μίας ξεχωριστής και υψηλής αισθητικής διαφημιστικής καμπάνιας για την ελληνική αγορά. Η Gen Plus Group, μαζί με τη NaF+, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους δημιουργικούς και παραγωγικούς ομίλους στον κόσμο, με έδρα το Λονδίνο, γραφεία στην Αθήνα και παρουσία σε 20 χώρες. Πρόκειται για όμιλο ελληνικών συμφερόντων, που τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται δυναμικά στην Ελλάδα, έχοντας υπογράψει μερικές από τις πιο ποιοτικές παραγωγές για την ΕΡΤ, όπως οι σειρές «Cartes Postalles», «Μια νύχτα του Αυγούστου», «Έρημη Χώρα», «Απαραίτητο Φως» καθώς και τηλεπαιχνίδια όπως το «Switch».
Η συνεργασία με την Παγωτά Δωδώνη σηματοδοτεί το πρώτο μεγάλο βήμα του ομίλου στο κομμάτι της διαφήμισης στην Ελλάδα και είναι μόνο η αρχή. Υπάρχουν πολλά ακόμη που θα δημιουργηθούν και θα παρουσιαστούν, φέρνοντας τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία στην ελληνική αγορά.