To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γιώργος Νιάρχος, CEO, Media Strom: «Enjoy the Sleep Intelligence: Η νέα εποχή»

Γιώργος Νιάρχος, CEO, Media Strom: «Enjoy the Sleep Intelligence: Η νέα εποχή»

Ο Γιώργος Νιάρχος αποκαλύπτει στο adbusiness πώς η Media Strom ενώνει την τεχνητή και την ανθρώπινη νοηµοσύνη για µια νέα εµπειρία ύπνου.

adb: Κύριε Νιάρχο, τι σηµατοδοτεί η νέα καµπάνια της Media Strom;

Η καµπάνια αυτή δεν είναι απλώς µια ακόµα διαφήµιση· είναι η διακήρυξη µιας νέας εποχής για εµάς. Πρωτοπορώντας, δηµιουργήσαµε ένα spot εξ ολοκλήρου µε εργαλεία τεχνητής νοηµοσύνης. Θέλαµε µε αυτόν τον τρόπο να δείξουµε ότι η Media Strom συνδέει τη νοηµοσύνη του ύπνου µε τη νοηµοσύνη της τεχνολογίας σε ένα εντυπωσιακό ραντεβού. Το µήνυµα «Enjoy the Sleep Intelligence» συµπυκνώνει όλη µας τη φιλοσοφία: ο ύπνος δεν είναι µόνο ανάγκη· είναι εµπειρία, είναι απόλαυση, είναι προσωπική φροντίδα για καλύτερη ζωή.

adb: Η έννοια της νοηµοσύνης είναι στο DNA της Media Strom εδώ και χρόνια. Τι εννοείτε;

Πολύ πριν να γίνει µόδα το AI, εµείς ήδη συλλέγαµε και αναλύαµε εκατοµµύρια ύπνους. ∆ηµιουργήσαµε το πρώτο Sleep Innovation Lab στην Ελλάδα, επενδύσαµε σε συνεργασίες µε επιστήµονες και πανεπιστήµια, µελετήσαµε σε βάθος το πώς κοιµάται ο άνθρωπος.  Έχουµε «κοιµίσει» πάνω από 3 εκατοµµύρια ανθρώπους στα 58 χρόνια της πορείας µας και συνεχίζουµε. Αυτή η «πρώιµη νοηµοσύνη ύπνου» ήταν για εµάς µια δεξαµενή γνώσης, που µετατρέπεται σε λύσεις και καινοτοµίες.

Γιώργος Νιάρχος, CEO, Media Strom

adb: Πώς συνδέετε την τεχνητή νοηµοσύνη µε τον ανθρώπινο παράγοντα;

Η τεχνολογία µάς δίνει γνώση, αλλά οι άνθρωποί µας δίνουν κατανόηση και άποψη. Από τους Sleep Coaches στα καταστήµατά µας, που καθοδηγούν προσωπικά τον κάθε πελάτη, εµπνευστήκαµε τον «Φοίβο», τον πρώτο AI Sleep Coach στην Ελλάδα - έναν άγρυπνο φρουρό στο mediastrom.com. Εκεί υποδέχεται κάθε ενδιαφερόµενο, απαντά, καταλαβαίνει, καθοδηγεί - µε γνώση αλλά και µε χιούµορ. Ο Φοίβος δεν αντικαθιστά τους ανθρώπους µας, αλλά κάνει την εµπειρία του πελάτη πιο άµεση και προσιτή.

adb: Ο ύπνος είναι σήµερα παγκόσµιο ζητούµενο ευεξίας. Ποιο ρόλο φιλοδοξεί να παίξει η Media Strom;

Η Media Strom ήταν η πρώτη που ανέδειξε το ρόλο του ύπνου στην υγεία και την ευεξία, και σήµερα αυτό επιβεβαιώνεται από την επιστήµη. Γι’ αυτό συνεχίζουµε να επενδύουµε στην καινοτοµία, στη βιωσιµότητα, στη δηµιουργία ολοκληρωµένων λύσεων που βελτιώνουν την καθηµερινότητα των ανθρώπων. Από τις βραβευµένες σειρές στρωµάτων Optimum, µέχρι τα κρεβάτια, τα µαξιλάρια και τα λευκά είδη, αποδεικνύουµε ότι δεν φτιάχνουµε απλώς στρώµατα· δηµιουργούµε εµπειρίες ύπνου που κατανοούν τον άνθρωπο και τις ανάγκες του µέσα από ένα ολοκληρωµένο, εξατοµικευµένο οικοσύστηµα.


adb: Η νέα διαφηµιστική ταινία της Media Strom δηµιουργήθηκε εξ ολοκλήρου µε τεχνητή νοηµοσύνη. Ποιο είναι το σκεπτικό πίσω από αυτή την επιλογή;

Θέλαµε να κάνουµε ένα άλµα, όχι µόνο στα προϊόντα, αλλά και στην επικοινωνία µας. Το spot µάς δίνει τη µοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουµε την εξέλιξη του ύπνου παρέα µε κάποιες από τις µεγαλύτερες προσωπικότητες της ανθρώπινης ιστορίας - που µελετούν τον ύπνο από τη δική τους σκοπιά, πάντα µε ένα σύστηµα Media Strom δίπλα τους. Στο τέλος, όλοι καταλήγουν στο ίδιο συµπέρασµα: όπως και να το δεις -ιστορικά, επιστηµονικά, φιλοσοφικά, υπαρξιακά ή καλλιτεχνικά- για να κοιµάσαι σαν άνθρωπος, επιλέγεις Media Strom. Ακόµα κι αν είσαι ένα χαριτωµένο ΑΙ ανθρωποειδές! Το spot αυτό είναι ένα πολιτισµικό statement για την τεχνητή νοηµοσύνη που δηµιουργεί, παράλληλα όµως υποκλίνεται και καθοδηγείται από την ανθρώπινη.

adb: Με λίγα λόγια, ποιο είναι το όραµά σας για τον ύπνο του αύριο;

Είναι απλό: να προσφέρουµε «τον ύπνο του αύριο, σήµερα» - όχι ως µια βιολογική ανάγκη αλλά ως ένα σύστηµα πληροφορίας, µια εµπειρία ευφυΐας, που η Media Strom προσφέρει - µε σεβασµό στον άνθρωπο, πάθος για καινοτοµία και οδηγό τη νοηµοσύνη.


TAGS: Media Strom