Giraffes in the Kitchen: Eνώνει την Τέχνη με το AI για τα Wagamama

Η Giraffes in the Kitchen αξιοποίησε την τέχνη ως στρατηγικό εργαλείο επικοινωνίας, σχεδιάζοντας για τα wagamama μία εμπειρία που συνδυάζει αισθητική, αφήγηση και στρατηγική στόχευση, ενισχύοντας ουσιαστικά το brand equity.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας Hanami στα wagamama, η Giraffes in the Kitchen συνέπραξε με τον αρχιτέκτονα Κώστα Σπαθή (@Spathumpa) σε μια ενέργεια που δεν περιορίστηκε απλώς σε επίπεδο influence. Αντιθέτως, ανέπτυξε ένα ολοκληρωμένο visual storytelling, το οποίο λειτούργησε ως PR asset προκαλώντας τη συναισθηματική σύνδεση του brand με τα κοινά του. Η καμπάνια κατέγραψε εξαιρετικές επιδόσεις, αποδεικνύοντας τη δυναμική της σύμπραξης με premium creators και τη δημιουργική χρήση της AI σε experiential καμπάνιες.
Το Hanami στα wagamama αποτελεί πλέον case study στην προσέγγιση της Giraffes in the Kitchen για την αξιοποίηση της τέχνης ως εργαλείο storytelling, με στόχο να δημιουργεί πολιτισμική αξία και όχι απλώς διαφημιστικό αντίκτυπο.
Δείτε εδώ τη δημιουργική αφήγηση του Hanami στα Wagamama: https://www.instagram.com/reel/DKg3i2MKa9H/