To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#GoalSta90 από την Publicis

#GoalSta90 από την Publicis

Publicis, creative communication brand του Publicis Groupe Greece, δημιούργησε και επιμελήθηκε τη νέα digital-first, integrated καμπάνια Goal στα 90’’ που συνυπογράφουν τα brands Merenda και Oreo της Mondelēz Hellas.

Με αφορμή το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, η Publicis σχεδίασε ένα digital activation που παρακινεί τους καταναλωτές να «βάλουν» γκολ στα 90’’ στο www.goalsta90.gr. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα αγαπημένα τους προϊόντα Merenda και Oreo, scanάρουν το barcode και μέσα σε 90 μόλις δευτερόλεπτα μαθαίνουν αν κέρδισαν!

Το activation επικοινωνείται με integrated καμπάνια η οποία είναι ήδη στον αέρα με μεγάλες πιέσεις και αποτελείται από τηλεοπτικό σποτ και πλαισιώνεται από μια πλούσια γκάμα από social media assets, σε YouTube, Instagram και Facebook.

Για την παραγωγή της καμπάνιας, η Publicis και η Mondelēz Hellas συνεργάστηκαν με την POP Studio του Publicis Groupe.

TAGS: Publicis