To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

God/ Hill+Knowlton Strategies για την νέα καμπάνια Sustenium

God/ Hill+Knowlton Strategies για την νέα καμπάνια Sustenium
Mε τους Άλεξ Αντετοκούμπο, Γιάννη Αποστολάκη και Δανάη Παππά.

H God/ Hill+Knowlton Strategies δημιουργεί τη νέα καμπάνια Sustenium της Menarini Hellas με στόχο να παροτρύνει τον κόσμο να αποκαλύψει τον πιο δυνατό του εαυτό. Αυτόν που απαιτεί η κάθε μας μέρα, η κάθε δοκιμασία, η κάθε πρόκληση. 3 «ήρωες» της καθημερινότητας μάς εμπνέουν, ώστε να γίνουμε εμείς, οι ήρωες της δικής μας:

Άλεξ Αντετοκούμπο. Γιάννης Αποστολάκης. Δανάη Παππά.

3 λέξεις συνδέουν τους 3 πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας Sustenium: Ευεξία, Αντοχή και Τόνωση.

Ο Άλεξ, ο βενιαμίν της οικογένειας Αντετοκούμπο, αναφέρεται στους δικούς του στόχους. Στον υψηλό πήχη που δε βάζουν οι άλλοι, αλλά ο ίδιος στον εαυτό του.

Ο Γιάννης Αποστολάκης αποκαλύπτει μια άλλη πτυχή του εαυτού του και εξομολογείται ότι δεν υπάρχουν μυστικές συνταγές, ή μάλλον υπάρχει μόνο μία. Αυτή της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης.

Η Δανάη Παππά, εκφράζεται μέσα από τον χορό, ο οποίος της δίνει τη δύναμη, την ενέργεια και την ευεξία για να συνεχίζει.

Η καμπάνια βγήκε στον αέρα την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021 και ήρθε για να μείνει, καθώς τα φρέσκα και δυναμικά της πρόσωπα πρόκειται να δημιουργήσουν και να μοιραστούν με το καταναλωτικό κοινό έναν ορίζοντα δημιουργικότητας. Stay tuned…!