To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Grey Athens: Νέα επικοινωνία για τα Super Market Κρητικός

Grey Athens: Νέα επικοινωνία για τα Super Market Κρητικός

Η νέα καμπάνια των super market Κρητικός, την οποία επιμελήθηκε η Grey Athens (εταιρεία του ομίλου Wunderman Thompson) αποτυπώνει με ένα ξεχωριστό και φρέσκο ύφος, όλα εκείνα που κάνουν τον Κρητικό να ξεχωρίζει καθημερινά για τους πελάτες του. Και να αναδείξει, ιδιαίτερα μέσα από τις τρεις ιστορίες που  αποτελούν τις ισάριθμες ταινίες της καμπάνιας στην τηλεόραση και τα SoMe, πόσο σύγχρονη μπορεί να είναι στις μέρες μας η ανθρώπινη σχέση φροντίδας και υποστήριξης που έχει με τους πελάτες του. Αυτή ενός φίλου Κρητικού, που είναι  κάθε μέρα δίπλα τους.

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αναζητούν τους τρόπους για να διατηρήσουν το επίπεδο ζωής τους σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ο διατηρήσουν το επίπεδο ζωής τους σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ είναι εδώ για να δώσει απαντήσεις. Απλά και καθαρά, με ειλικρίνεια και αισιοδοξία. Και κυρίως, απαντήσεις που μεταφράζονται σε ανθρώπινη υποστήριξη και φροντίδα, σαν αυτή που θα έδινε ένας φίλος.

Αυτή ακριβώς την ανθρώπινη σχέση έρχεται να επισημάνει η νέα καμπάνια, μιλώντας μέσα από τρεις διαφορετικές ταινίες για έναν φίλο Κρητικό. Έναν φίλο Κρητικό που πάντα σε καταλαβαίνει και είναι εκεί για να υποστηρίζει τις ανάγκες και τις επιθυμίες σου. Σε κάθε επίπεδο, αλλά και σε ό,τι αφορά την επιθυμία σου να γεύεσαι αυθεντικά προϊόντα του τόπου μας.  Έναν φίλο Κρητικό που σε κάνει να νιώθεις με την εξυπηρέτησή του σαν στο σπίτι σου. Ερχόμενος πλέον όλο και πιο κοντά σε περισσότερες γειτονιές σε όλη την Ελλάδα. Και, φυσικά, έναν φίλο Κρητικό που φροντίζει με κάθε δυνατό τρόπο να γεμίζει το καλάθι σου με όλα αυτά που χρειάζεσαι και επιθυμείς για τη ζωή τη δική σου και της οικογένειάς σου. Έναν φίλο Κρητικό που, όπως κάθε καλός φίλος, είναι κάθε μέρα δίπλα σου.  

Η καμπάνια περιλαμβάνει  3 τηλεοπτικά σποτ, in-store υλικά και μηνύματα σε digital και OOH. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο της καμπάνιας έχει υλοποιηθεί ένας ευρύς ανασχεδιασμός που αφορά κάθε επικοινωνιακό υλικό και ο οποίος εκπέμπει την συνεχή, εξελικτική πορεία του brand. Την παραγωγή των ταινιών ανέλαβε η Bright Shoe, σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη.