To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H χώρα των δωρεάν data γεννήθηκε από το What’s Up και την Ogilvy

H χώρα των δωρεάν data γεννήθηκε από το What’s Up και την Ogilvy

Η Ogilvy δημιουργεί για το What's Up μία καμπάνια από άλλη «χώρα»!


ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Είτε πρόκειται για μαθήματα εξ αποστάσεως, είτε για ανταλλαγή σημειώσεων, είτε για social networking με τους συμφοιτητές, τα data είναι αναμφισβήτητα ο απόλυτος σύμμαχος κάθε φοιτητή. 

Γι’ αυτό, το Whats Up ήρθε να δώσει σε όλους τους φοιτητές δωρεάν data, για όσο χρόνο εκείνοι παραμένουν στη σχολή τους, μέσα από τη λειτουργία του geolocation, που δίνει το στίγμα του κάθε χρήστη στον χάρτη.

Έτσι, όλοι οι Whats Up Students μπορούν να τσατάρουν, να σερφάρουν και να επικοινωνούν ελεύθερα κάθε φορά που βρίσκονται στο πανεπιστήμιο!

Η ΙΔΕΑ

Για να μιλήσουμε σε όλους τους φοιτητές εκεί έξω γι’ αυτά τα συναρπαστικά νέα, δοκιμάσαμε να δούμε μέσα απ’ τα δικά τους μάτια. Και είδαμε ότι η φοιτητική ζωή είναι ένας ολόκληρος, εντελώς διαφορετικός κόσμος!


Ένας κόσμος όπου κάθε φοιτητοπαρέα γράφει τη δική της ιστορία, μιλά τη δική της γλώσσα, έχει τις δικές της χαρακτηριστικές φορεσιές, τους δικούς της viral χορούς ακόμα και τους δικούς της «θεούληδες» που όλοι λατρεύουν. Όλα όσα έχει δηλαδή και μια πραγματική χώρα.

Για αυτό και αποφασίσαμε να συστήσουμε μέσα από την επικοινωνία μας τη WHATSUPIA! Tη χώρα των δωρεάν data, που βρίσκεται όπου υπάρχουν πανεπιστήμια!

Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ

Βασισμένοι στο concept της νέας αυτής φοιτητικής χώρας, δημιουργήσαμε μια 360ο καμπάνια που παρουσίασε τους νόμους, τις παραδόσεις, την ιστορία αλλά και τα ήθη και έθιμα της WHATSUPIA. Η επικοινωνία μας προσκάλεσε όλους τους φοιτητές να μπουν στο Whats Up App και να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία, ώστε να γίνουν πολίτες της και να απολαμβάνουν δωρεάν data κάθε φορά που πάνε σχολή.


Η παραγωγή της ταινίας αλλά και των digital υλικών που γυρίστηκαν μαζί, έγινε από την TopCut Modiano, σε σκηνοθεσία του Γρηγόρη Ρέντη, ενώ η φωτογράφιση του concept έγινε από τον Πάνο Δάβιο.

Τόσο στη main ταινία όσο και σε όλα υλικά που δημιουργήθηκαν, για παραδοσιακά και digital μέσα, ο ρεαλισμός της κάμερας συνδυάζεται με χρωματιστά και σουρεαλιστικά animation που τη μεταμορφώνουν, όπως ακριβώς η καθημερινότητα της φοιτητικής ζωής μεταμορφώνεται και εμπλουτίζεται μέσα από τη χρήση της τεχνολογίας και των social media.


Τον γρήγορο, δυναμικό ρυθμό της επικοινωνίας συνοδεύει η πρωτότυπη μουσική σύνθεση της Bounce Music, ενώ η φρέσκια φωνή της καμπάνιας είναι αυτή του δημοφιλούς ράπερ Solmeister.

ΤΟ STREET CASTING


Οι πρωταγωνιστές δεν θα μπορούσαν παρά να είναι νέοι της διπλανής πόρτας ή μάλλον της διπλανής τάξης ή εργαστηρίου στο πανεπιστήμιο. Έτσι, επιλέχθηκαν με street casting φρέσκα πρόσωπα 18-25 ετών, που θα μπορούσαν να είναι κι οι ίδιοι πολίτες της νέας αυτής «χώρας», που λέγεται WHATSUPIA.


Ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment του Ομίλου ΟΤΕ, δήλωσε σχετικά: «Στην COSMOTE απαντάμε στις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας. Γι’ αυτό και αναβαθμίσαμε δωρεάν το σταθερό τους internet, γι’ αυτό τους δώσαμε απεριόριστη ομιλία στην κινητή, γι’ αυτό και τώρα δίνουμε δωρεάν data στους φοιτητές όταν βρίσκονται στη σχολή τους. Ιδιαίτερα στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, όπου τα data είναι πολύ σημαντικά για τους φοιτητές όχι μόνο στο πλαίσιο των σπουδών τους, αλλά στην καθημερινή τους επικοινωνία γενικότερα. Ανταποδίδουμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας και στεκόμαστε δίπλα τους, φτιάχνοντας έναν κόσμο καλύτερο για όλους».


Ο Πάνος Σαμπράκος, CCO της Ogilvy Greece, δήλωσε: «Ένα έξυπνα στοχευμένο προϊοντικό offering απέκτησε μια επικοινωνία που μιλά άπταιστα τη γλώσσα του κοινού που απευθύνεται. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές αυτής της τόσο φρέσκιας επικοινωνίας. Στην ομάδα δημιουργικού της Κατερίνας Ανδρουλή, που με την καθοδήγηση της Αγγελικής Κορνελάτου έφτιαξαν μια ολόκληρη νέα χώρα που μας γοήτευσε. Στη Γεωργία Μαντίδου στο Planning, τη Δάφνη Λοκοβίτη, τον Γιάννη Ανδριόπουλο και τη Νάντια Διονυσοπούλου στο Account, την Αριάδνη Δοκίου στην παραγωγή αλλά και σε όλη την ομάδα της Ogilvy, και βέβαια στη σκηνοθεσία του Γρηγόρη Ρέντη και την ομάδα της TopCut Modiano για την καταπληκτική αυτή παραγωγή.»