H+K Strategies: Kαμπάνια «EU in my region» στη Μυτιλήνη

Την ολιστική καμπάνια «EU in my region» στη Μυτιλήνη με concept «Μυτιλήνη, ένας νέος τρόπος ζωής» υλοποίησε η Hill+Knowlton.
Συγκεκριμένα, η Hill+Knowlton υλοποίησε το δημιουργικό concept, τα δημιουργικά υλικά, το επικοινωνιακό πλάνο δημοσιότητας, τη δημιουργική έκφραση σε banners, καταχωρήσεις σε ΜΜΕ, social media strategy και το «ντύσιμο» υπεραστικών λεωφορείων.
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Η Ευρώπη στην Περιοχή μου», πραγματοποιήθηκε διήμερο Φεστιβάλ (18 – 19 Ιουνίου) στη Μυτιλήνη όπου συμμετείχαν όλοι οι κάτοικοι, μικροί και μεγάλοι.
Την πρωτοβουλία υποστήριξε και η γνωστή Ολυμπιονίκης Κλέλια Πανταζή, η οποία είναι η πρωταγωνίστρια σε βίντεο που υποστηρίζει την καμπάνια.
Συγκεκριμένα, η Hill+Knowlton υλοποίησε το δημιουργικό concept, τα δημιουργικά υλικά, το επικοινωνιακό πλάνο δημοσιότητας, τη δημιουργική έκφραση σε banners, καταχωρήσεις σε ΜΜΕ, social media strategy και το «ντύσιμο» υπεραστικών λεωφορείων.
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Η Ευρώπη στην Περιοχή μου», πραγματοποιήθηκε διήμερο Φεστιβάλ (18 – 19 Ιουνίου) στη Μυτιλήνη όπου συμμετείχαν όλοι οι κάτοικοι, μικροί και μεγάλοι.
Την πρωτοβουλία υποστήριξε και η γνωστή Ολυμπιονίκης Κλέλια Πανταζή, η οποία είναι η πρωταγωνίστρια σε βίντεο που υποστηρίζει την καμπάνια.