To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H νέα καμπάνια της Another Circus που ταξιδεύει σε 8 χώρες

H νέα καμπάνια της Another Circus που ταξιδεύει σε 8 χώρες
Η νέα καμπάνια της Stoiximan φέρνει τον παίκτη μέσα στην καρδιά του παιχνιδιού, για να αναδείξει την διασκεδαστική εμπειρία που μπορεί να ζήσει ο χρήστης μέσα από το app της Stoiximan. Ο κόσμος των σπορ, του καζίνο, των virtuals και των fantasy τουρνουά μέσα σε ένα app.



N
άσος Aπολλωνάτος
Creative Director

Πείτε μας λίγα λόγια για την ιδέα της νέας καμπάνιας.

Το διαφημιστικό σποτ ξεκινάει με τον ήρωα να ετοιμάζεται να φύγει από το σπίτι του και καθώς ανοίγει την πόρτα βρίσκεται σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου. Πριν προλάβει να καταλάβει τι γίνεται περνάει σε ένα γήπεδο τένις και μετά στο ημίχρονο ενός αγώνα μπάσκετ. Στο “ταξίδι” του μέσα στον φανταστικό κόσμο του app της Stoiximan, ο ήρωάς μας φτάνει στο Live Casino της Stoiximan που και εκεί τον περιμένει μια ακόμα διασκεδαστική εμπειρία. Μετά την καλοκαιρινή καμπάνια με τον αξιαγάπητο σκυλάκο Ρεξ, όπου η μουσική ήταν των Jackson 5 - I want you back, την διασκεδαστική περιπέτεια του ήρωα της επόμενης φετινής καμπάνιας, “ντύνει” με τέλειο τρόπο το τραγούδι της γνωστής μπάντας Jet - Are you gonna be my girl. Μεγάλο ευχαριστώ στην Bounce που μας βοήθησε και πάλι να βρούμε το τέλειο τραγούδι.

Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίσατε στην δημιουργία της καμπάνιας;

Πολλές. Αυτή την φορά θέλαμε να δώσουμε στις σκηνές με τα σπορ, την αίσθηση ότι είναι μέρα και αυτό κάνει πιο δύσκολα τα πράγματα γενικά. Γιατί όταν είναι νυχτερινός ο φωτισμός σε ένα γήπεδο μπορείς να κρύψεις πολλά. Πάρα πολλά. Άλλη δυσκολία ήταν, ότι θέλαμε να θυμίζουν μεγάλα αθλητικά γεγονότα όπως τα wimbledon, premier league κλπ. Για να γίνουν όλα αυτά απαιτείται πολύ και ρεαλιστικό κάστινγκ. Γνωρίζαμε από την αρχή ότι η υλοποίηση θα ήταν πρόκληση. Μια ακόμα δυσκολία ήταν η μετάβαση από το σπίτι του πρωταγωνιστή, μέσα στο γήπεδο. Από την αρχή είχαμε ζητήσει να γίνει με single shot αυτή η σκηνή για να είναι πιο εντυπωσιακό το εφέ της εισόδου και να δοθεί επιπλέον έμφαση στο παράδοξο του να βρεθεί κάποιος μέσα στο γήπεδο, από τον καναπέ του σπιτιού του. Με ένα απλό cut δεν θα ήταν το ίδιο. Αλλά ήμασταν τυχεροί που παρέα με την Filmiki, τον σκηνοθέτη Augusto Fraga και τον Γιάννη Γεωργίου D.O.P., βρήκαμε λύσεις σε όλα τα μέτωπα γιατί από την αρχή αγάπησαν την ιδέα και ήθελαν και αυτοί να βγει τέλειο αποτέλεσμα.

Ξέρουμε ότι η καμπάνια θα βγει σε περισσότερες χώρες εκτός από Ελλάδα. Μπορείς να μας πεις λίγες παραπάνω πληροφορίες;

Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε συνηθίσει οι καμπάνιες μας να βγαίνουν σε παραπάνω από μια χώρες. Συνήθως οι καμπάνιες μας “βγαίνουν” το λιγότερο σε 4-6 χώρες. Εκεί να δείς δυσκολίες, με διάφορα θέματα όπως προσαρμογές των voice overs, supers, νομικά κλπ. Αυτή την φορά η καμπάνια θα πάει σε 8 χώρες. Ελλάδα, Ρουμανία, Κύπρο, Γερμανία, Πορτογαλία, Βραζιλία, Χιλή, Βουλγαρία. Άρα καλή μας τύχη! (γέλια).


Και τι άλλο θα δούμε από την νέα καμπάνια;

Χμμμ… Tο μόνο που μπορώ να πω τώρα είναι ότι αυτή την φορά δεν είχαμε έναν σκηνοθέτη να μας βοηθάει. Είχαμε και το Χρήστο Κανάκη και πάλι το Γιάννη Γεωργίου σαν D.O.P.. Μαζί με το Χρήστο ετοιμάσαμε τη δεύτερη φάση της καμπάνιας, η οποία είναι μια εξέλιξη αυτού που βλέπετε αυτή την στιγμή στις οθόνες σας. Και για να το εξηγήσω λιγο καλύτερα: Ο ήρωας περνάει από μια πόρτα (που για εμάς είναι το κινητό του και το app της Stoiximan/Betano) και κάθε φορά βγαίνει σε έναν χώρο που περνάει ωραία και μπορεί να βρει κάτι που θα τον διασκεδάσει. Ε, αυτή η ιδέα παίρνει στην ουσία σάρκα και οστά στην δεύτερή της φάση, που φτιάξαμε με τον Χρήστο. Ο ήρωας περνάει μια πόρτα και βρίσκεται σε κάτι νέο, κάθε φορά. Για παράδειγμα, θα βρεθεί δίπλα σε ένα κύπελλο που μοιάζει με αυτό της Premier League γιατί θα παίξει στο Boxing Day. Θα βγει από ένα τζάκι γιατί να μας δείξει τις Χριστουγεννιάτικες προσφορές κ.α. Ήταν όμως τρομερός πονοκέφαλος να φτιαχτεί αυτή η δεύτερη φάση. Πρέπει να φανταστείτε ότι τα 2 brands Stoiximan & Betano έχουν εντελώς διαφορετικό branding, μπλε και πορτοκαλί αντίστοιχα. Οπότε, όποιο πλάνο γινόταν με μπλε branding, έπρεπε να γίνει και με πορτοκαλί. Εγώ να πω ότι είχα ζαλιστεί στα μέσα του γυρίσματος. Ο Χρήστος και όλη η υπόλοιπη ομάδα, εκεί… Συνέχιζαν. Οπότε, απλά  respect σε όλους!


Ευάγγελος Καραπέτσας
CEO / Co-Founder

Πώς φτιάχνεται μια καμπάνια για τόσες χώρες;

Συνήθως ξεκινάμε τη διαδικασία με την ομάδα της Kaizen (Stoiximan-Betano) περίπου 6 μήνες νωρίτερα. Πρώτα, θα γίνουν μια σειρά από συζητήσεις με την ελληνική ομάδα και όλες τις χώρες, ώστε να βρούμε μαζί τη στρατηγική. Μετά από λίγο καιρό παρουσιάζουμε ιδέες και αυτές που περνάνε από το πρώτο κύμα τις βλέπουμε και με τις τοπικές ομάδες κάθε χώρας, ώστε να μας δώσουν feedback και διορθώσεις, προφανώς. Μετά έχουμε 2ο κύμα, ώσπου φτάνουμε στο να μπούμε σε διαδικασία παραγωγής. Με τα χρόνια, έχουμε στο μυαλό μας όλες τις ιδιαιτερότητες όλων των χωρών και προσπαθούμε να τις βάζουμε στις ιδέες μας. Εξάλλου οι καμπάνιες μας πρέπει να έχουν απήχηση σε τόσο πολύ κόσμο αλλά και τόσο διαφορετικό. Τι σχέση έχει ένας Γερμανός με έναν Χιλιανό; Δεν είναι λίγες οι φορές που θα κάνουμε 4-5 takes την ίδια σκηνή για να μπορεί να “κάτσει” καλά στο τελικό τηλεοπτικό της κάθε χώρας.


Γιάννης Παραράς
Account Manager

10 μήνες στην AC και έχω την τιμή να είμαι μέρος της μεγαλύτερης καμπάνιας μέχρι τώρα τόσο για την εταιρεία, όσο και για την Kaizen…Μέχρι την επόμενη φυσικά! Μοναδική εμπειρία, από το brief και την ιδέα, μέχρι την υλοποίηση και την προσαρμογή που έγινε για να ταξιδέψει σε όλες αυτές τις αγορές. Όμως τίποτα από αυτά δεν θα γινόταν αν δεν υπήρχε άριστη οργάνωση και εξαιρετικοί συνεργάτες σε μια παραγωγή που τα είχε όλα! Τον Νάσο φυσικά, ταλαντούχο cast, 2 εξαιρετικούς σκηνοθέτες -ένας εκ των οποίων ετοιμάζει την 1η του σειρά για το Netflix τώρα που μιλάμε- DoP οσκαρικών προδιαγραφών… Και όλα αυτά έχοντας δίπλα μας σε κάθε βήμα την εξαιρετική Filmiki Productions.


Δήμητρα Καζαντζοπούλου
Αrt Director

Ήταν μια ιδιαίτερη και μεγάλη παραγωγή, μια από τις πιο σημαντικές που έχω συμμετάσχει. Νιώθω πολύ υπερήφανη για το αποτέλεσμα αλλά και για την εμπειρία, γιατί η χημεία λειτούργησε 100% και η συνεργασία μας σαν ομάδα ήταν άψογη! Για εμένα προσωπικά, η πρόκληση ήταν ακόμα μεγαλύτερη, καθώς ήταν η πρώτη φορά που εμπλεκόμουν τόσο ενεργά σε τέτοιου είδους project. Πάντα οι καμπάνιες με τη Stoiximan είναι δυνατές και απαιτητικές, και πάντα έχουν να σου δώσουν κάτι.


Αριστοτέλης Μιχαηλίδης
Programme Manager

Η συμμετοχή στην υλοποίηση μιας τόσο πολυσύνθετης και απαιτητικής καμπάνιας αποτελούσε μια πρόκληση συνολικά για την ομάδα μας, τόσο σε επίπεδο σύλληψης της ιδέας όσο και σε επίπεδο παραγωγής. Χρειάστηκε να συντονίσουμε-οργανώσουμε πολλά πράγματα και να φροντίσουμε το τελικό αποτέλεσμα να ανταποκρίνεται στο όραμα και το επίπεδο της Kaizen σε μία πλειάδα υλικών και εφαρμογών. Το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει τον καθένα μας ξεχωριστά αλλά και το σύνολο της ομάδας της Another CircusKαι συνεχίζουμε με την ίδια όρεξη!

Δείτε περισσότερα στο www.anothercircus.com/campaign