To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kάποια Στιγμή: H νέα καμπάνια της McCann για την Elpedison

Kάποια Στιγμή: H νέα καμπάνια της McCann για την Elpedison

Οι συντελεστές της νέας καμπάνιας της McCann Athens για την Elpedison μιλούν στο adbusiness για την ξεχωριστή πρόκληση της απαιτητικής αυτής παραγωγής, η οποία όμως στο τέλος τους δικαίωσε.



Σε ποιο insight βασίζεται η νέα καµπάνια της Elpedison που υπογράφει η McCann Athens; Ποιο το µήνυµα που θέλατε να περάσετε;


Α. Παπαδία: Αν έπρεπε να χρησιµοποιήσω µια λέξη για το insight όλης της καµπάνιας, αυτή θα ήταν η αναβλητικότητα. Πάνω σε αυτό το στοιχείο, που λίγο πολύ χαρακτηρίζει πολλούς από εµάς, βασίστηκε όλη η ιδέα, από την πρώτη στιγµή. Ξεκινώντας, λοιπόν, από εκεί οδηγηθήκαµε στον κόσµο του µυαλού, που τον ονοµάσαµε «Κάποια στιγµή», τη συνηθισµένη φράση που χρησιµοποιούµε όλοι, όταν θέλουµε να αναβάλλουµε κάτι και να το αφήσουµε για το µέλλον. Έτσι, θέλαµε να περάσουµε το µήνυµα ότι πολλά µπορείς να αναβάλλεις για κάποια στιγµή, αλλά το να αλλάξεις πάροχο ενέργειας και να έρθεις στην Elpedison, είναι κάτι που σε συµφέρει τόσο πολύ, που δεν έχεις κανέναν λόγο να το καθυστερείς. Κάποιος, µάλλον, θα µπορούσε να πει ότι χρησιµοποιήσαµε την αναβλητικότητα, για να δηµιουργήσουµε µια καµπάνια ενάντια στην αναβλητικότητα.

Ποιες προκλήσεις υπήρξαν όσον αφορά την παραγωγή του spot και ειδικά το post-production;

Κ. Ρουσσάκης:
Όλη η διαδικασία της παραγωγής ήταν µια τεράστια πρόκληση για εµάς. Θα το χώριζα σε τρία µέρη. Αρχικά, στο κοµµάτι της εισόδου στο µυαλό, όπου έπρεπε µε 3d post, να σχεδιάσουµε από το µηδέν έναν ολόκληρο κόσµο, που θα έβγαζε όλη την πολυπλοκότητα του ανθρώπινου εγκεφάλου και θα ήταν eye-catching. Έπειτα, ήταν η περιήγηση στις διάφορες «κάποιες στιγµές» και η επίσκεψη στον διαστηµικό χώρο της Elpedison, όπου δώσαµε µεγάλη έµφαση στο κοµµάτι της αισθητικής και του art direction, ώστε να αποδώσουµε όσο το δυνατόν καλύτερα τις διάφορες καταστάσεις και να χτίσουµε µια εικαστική ταυτότητα. Και στο τέλος, ήταν το κοµµάτι της επαναφοράς στην πραγµατικότητα, όπου µε ένα ιδιαίτερα τεχνικό και δύσκολο γύρισµα, καταφέραµε να το δέσουµε µε την υπόλοιπη ταινία, προκειµένου να έχουµε µια πολύ οµαλή αφήγηση. Οπότε συνολικά, θα λέγαµε ότι ήταν µια µεγάλη, επίπονη και απαιτητική παραγωγή, που όµως στο τέλος µας δικαίωσε.

Πώς καταλήξατε στη συγκεκριµένη µουσική επιλογή για το spot και πώς θεωρείτε ότι επηρέασε το αποτέλεσµα;

Α. Παπαδία: Ξέραµε από την αρχή, ότι η µουσική θα έπαιζε κοµβικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσµα. Γι’ αυτό, ψάξαµε πάρα πολύ να βρούµε το κοµµάτι εκείνο που θα δέσει µε την καµπάνια και θα τη βοηθήσει να αποκτήσει τη δική της ταυτότητα. Με γνώµονα, λοιπόν, την ανάγκη αυτή, καταλήξαµε στο “Electricity” των OMD, ένα πολύ γνωστό κοµµάτι από τα 80s, που είχε την ενέργεια και τη δυναµική να έρθει να δέσει µε την εικόνα µας και µε την pop αισθητική που χαρακτηρίζει την καµπάνια, βοηθώντας την, παράλληλα, να γίνει ακόµα πιο memorable.



Πέρα από το τηλεοπτικό spot ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαµβάνει η καµπάνια;

Κ. Ρουσσάκης: Αρχικά, εκτός από την πρώτη ταινία της καµπάνιας, θα ακολουθήσουν και άλλες. Όµως, πέρα από την τηλεόραση, το concept θα απλωθεί και σε άλλα µέσα µε outdoors, καταχωρήσεις, radio spots και digital και social media υλικά. Έτσι, µέσα από ένα 360ο επικοινωνιακό πλάνο, θέλουµε να συναντήσουµε το κοινό µας, σε όσο το δυνατόν περισσότερα touchpoints, ώστε να µεγιστοποιήσουµε το buzz και το impact της καµπάνιας.

Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην ΜcCann Athens; Τι θέλατε να προβάλλετε;

Elpedison: Το brief που δόθηκε στην οµάδα της McCann Athens, αφορούσε στην ανάγκη µας για ένα επόµενο δυνατό επικοινωνιακό βήµα της Elpedison, που θα υπενθύµιζε στους καταναλωτές τη σηµασία της σωστής και συµφέρουσας επιλογής παρόχου ενέργειας και, παράλληλα, θα τους παρότρυνε να συνεργαστούν µαζί της. Κι επειδή βρισκόµαστε σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό επικοινωνιακό περιβάλλον, µε έντονες προωθητικές ενέργειες, για να επιτευχθεί ο στόχος µας, χρειαζόµασταν ένα δυνατό insight, που θα µιλούσε κατευθείαν στο κοινό µας και πάνω στο οποίο θα στηριζόταν η νέα µας επικοινωνιακή πλατφόρµα. Επιπλέον, χρειαζόµασταν µία επικοινωνιακή κατεύθυνση που θα ήταν ανάλαφρη και µε φρέσκια οπτική, ώστε να µπορέσει να χαρίσει χαµόγελο στο κοινό, κάτι που όλοι χρειαζόµαστε στη δύσκολη αυτή περίοδο που διανύουµε, επιτυγχάνοντας, την ίδια στιγµή, να µας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισµό.

Ποιο είναι το USP και το brand proposition της Elpedison και πώς αποτυπώνονται στη νέα καµπάνια;

Elpedison: Σε µία κατηγορία που εξελίσσεται διαρκώς, µε τις ανάγκες του κοινού να είναι πολλές και διαφορετικές, η Elpedison αποτελεί τον µοντέρνο και φιλικό πάροχο ενέργειας, ο οποίος έχει τον τρόπο να τις αφουγκράζεται και να απαντάει σε αυτές µε τον καλύτερο τρόπο, µέσα από προγράµµατα και υπηρεσίες, ειδικά σχεδιασµένα για τον καθένα ξεχωριστά. Άλλωστε, η Elpedison έχει µια λύση για κάθε ενεργειακή ανάγκη. Έτσι, µέσα από τη νέα µας καµπάνια, δείξαµε ότι η αλλαγή ενεργειακού παρόχου και η επιλογή της Elpedison συµφέρει και σου ταιριάζει τόσο πολύ, που δεν αναβάλλεται. ∆εν είναι κάτι που θα κάνεις κάποια στιγµή, αλλά τώρα.



Ο χώρος της ενέργειας χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα δηµιουργικές προτάσεις όσον αφορά την επικοινωνία. Πού θα πρέπει κατά τη γνώµη σας να πιστωθεί αυτό;

Elpedison: Η ενέργεια αποτελεί έναν από τους πιο δυναµικούς και πολύπλευρους κλάδους στην Ελλάδα αυτή τη στιγµή, προσφέροντας στον καταναλωτή διαρκώς νέα ερεθίσµατα και επιλογές που µπορούν να διευκολύνουν την καθηµερινότητά του. Μέσα, λοιπόν, σε αυτό το έντονο περιβάλλον, αν θέλεις να ξεχωρίσεις και να κάνεις τη διαφορά, η δηµιουργικότητα είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη. Κι εµείς στην Elpedison, αναγνωρίζουµε τη σηµασία της και επενδύουµε σε αυτή.



Ποιο είναι το feedback που λαµβάνετε για την καµπάνια; Πώς την έχει υποδεχθεί το κοινό;

Elpedison: Η καµπάνια «Κάποια στιγµή» κέρδισε από την πρώτη στιγµή τις εντυπώσεις και την αγάπη του κοινού. Και ο λόγος είναι ότι βασίζεται σε ένα πραγµατικά δυνατό insight, την αναβλητικότητα. Κάτι µε το οποίο όλοι ταυτιζόµαστε και όλοι αναγνωρίζουµε τον εαυτό µας µέσα του. Πέρα, όµως, από αυτό, η καµπάνια έχει καταφέρει να ξεχωρίσει για τη φρεσκάδα της, την αισθητική της, αλλά και το λεπτό της χιούµορ, που σε συνδυασµό µε το µουσικό κοµµάτι που την ντύνει, έχουν καταφέρει πραγµατικά να δηµιουργήσουν ένα αποτέλεσµα που έχει µιλήσει στην καρδιά του κοινού. Αυτό, δηλαδή, που ήταν και ο στόχος µας εξαρχής.



Συντελεστές:

McCann Athens

Γιώργος Τριδήµας - Business Director
Αλέκα Παπαδία - Executive Creative Director
Κωνσταντίνος Ρουσσάκης - Creative Director
Κωνσταντίνος Τσαγάνης - Associate Creative Director
Κώστας Σεµερτζάκης - Senior Copywriter
Στέφανος Κατσαφούρης - Group Account Director
Ναταλία Συµεωνίδου - Head of Strategy
Ελένη Μουτσάτσου - TV Producer
Μανώλης Μάτα - Assistant TV Producer

Elpedison

Στάθης Βωβός - Commercial Director
∆ηµήτρης Καλλίγερος - Head of Marketing
Άννα Βρεττού - Communications Manager

Takes 2 Production House

Μανώλης Κονταρίνης - Εxecutive Producer
Αλεξάνδρα Ντούµα - Producer
Keito Directors (Βιολέτα Τσέλη - Μανώλης Μαυρής) - Σκηνοθέτες

Musou Μusic Group - Sound Studio


TAGS: McCann, Elpedison