To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H Touchpoint Strategies με καμπάνια για την EAEE

H Touchpoint Strategies με καμπάνια για την EAEE

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσίασε τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;», με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης και την ευαισθητοποίηση του κοινού.

Η καμπάνια βασίζεται στην παραδοχή ότι όλοι μας αντιδρούμε έντονα και υπερβολικά σε μικρά, καθημερινά απρόοπτα, όπως ένας λεκές στα ρούχα ή ένα ατύχημα που μας στερεί την απόλαυση του πρώτου πρωινού καφέ. Τα τηλεοπτικά σποτ καταλήγουν με τον προβληματισμό: αν αντιδρούμε έτσι για κάτι τόσο μικρό, πώς θα αντιδράσουμε αν συμβεί κάτι μεγάλο, όπως μια φυσική καταστροφή, που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο το σπίτι ή την επιχείρησή μας;

Με κεντρικό μήνυμα «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο», η ΕΑΕΕ παρουσίασε δύο τηλεοπτικά σποτ με χιουμοριστική αλλά ουσιαστική προσέγγιση, καλώντας τόσο το ευρύ κοινό όσο και τους επιχειρηματίες να αναλογιστούν την αξία της ασφάλισης ως μέσο πρόληψης και προστασίας. Ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, δήλωσε σχετικά: «Μέσω αυτής της καμπάνιας θέλουμε να μιλήσουμε με τρόπο κατανοητό και προσιτό προς το ευρύ κοινό, αναδεικνύοντας την ασφάλιση ως μέσο πρόληψης που μπορεί να διασφαλίσει την ανθεκτικότητα απέναντι σε ένα απρόβλεπτο γεγονός, όπως μια φυσική καταστροφή, που μπορεί να επιφέρει σημαντικές επιπτώσεις».

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την ΕΑΕΕ, η Touchpoint Strategies είχε τον κεντρικό συντονισμό και τη στρατηγική καθοδήγηση της νέας καμπάνιας, που «τρέχει» σε τηλεόραση και digital. Το δημιουργικό concept και το σενάριο υπογράφει η διαφημιστική εταιρεία Common People, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Play Productions, σε σκηνοθεσία Μπάμπη Μακρίδη.