Heineken: Νέο διαφημιστικό για το Champions League

Η τελευταία έκδοση της νέας παγκόσμιας marketing καμπάνιας της Heineken, εστιάζει στις μοναδικές στιγμές που χαρίζει στους φιλάθλους το UEFA Champions League.
Το διαφημιστικό που δημιούργησε η Publicis Italy και φέρει τίτλο "World’s most unmissable moments", προβάλει τη χορηγική συνεργασία που διατηρεί η μάρκα ζύθου με το γνωστό ποδοσφαιρικό τουρνουά.
Επιπρόσθετα, η Heineken θα λανσάρει μια ψηφιακή πλατφόρμα, που δημιουργήθηκε από την Poke, η οποία περιλαμβάνει highlights από τα παιχνίδια και εργαλεία για να κρατήσει μακριά από τους φιλάθλους τους περισπασμούς.
Η δουλειά αυτή αποτελεί μέρος μιας σειράς διαφημιστικών, που επικεντρώνονται στις διάφορες χορηγικές συνεργασίες της Heineken και ακολουθούν την αλλαγή του tagline από "Open your world" σε "That's Heineken".
Το διαφημιστικό που δημιούργησε η Publicis Italy και φέρει τίτλο "World’s most unmissable moments", προβάλει τη χορηγική συνεργασία που διατηρεί η μάρκα ζύθου με το γνωστό ποδοσφαιρικό τουρνουά.
Επιπρόσθετα, η Heineken θα λανσάρει μια ψηφιακή πλατφόρμα, που δημιουργήθηκε από την Poke, η οποία περιλαμβάνει highlights από τα παιχνίδια και εργαλεία για να κρατήσει μακριά από τους φιλάθλους τους περισπασμούς.
Η δουλειά αυτή αποτελεί μέρος μιας σειράς διαφημιστικών, που επικεντρώνονται στις διάφορες χορηγικές συνεργασίες της Heineken και ακολουθούν την αλλαγή του tagline από "Open your world" σε "That's Heineken".