To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Heineken: Νέο διαφημιστικό για το Champions League

Heineken: Νέο διαφημιστικό για το Champions League
Η τελευταία έκδοση της νέας παγκόσμιας marketing καμπάνιας της Heineken, εστιάζει στις μοναδικές στιγμές που χαρίζει στους φιλάθλους το UEFA Champions League.

Το διαφημιστικό που δημιούργησε η Publicis Italy και φέρει τίτλο "World’s most unmissable moments", προβάλει τη χορηγική συνεργασία που διατηρεί η μάρκα ζύθου με το γνωστό ποδοσφαιρικό τουρνουά.

Επιπρόσθετα, η Heineken θα λανσάρει μια ψηφιακή πλατφόρμα, που δημιουργήθηκε από την Poke, η οποία περιλαμβάνει highlights από τα παιχνίδια και εργαλεία για να κρατήσει μακριά από τους φιλάθλους τους περισπασμούς.

Η δουλειά αυτή αποτελεί μέρος μιας σειράς διαφημιστικών, που επικεντρώνονται στις διάφορες χορηγικές συνεργασίες της Heineken και ακολουθούν την αλλαγή του tagline από "Open your world" σε "That's Heineken".
TAGS: Heineken