To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

hellas online - Cream: Μια αισιόδοξη καμπάνια

hellas online - Cream: Μια αισιόδοξη καμπάνια

AD BUSINESS: Σε ποιους επικοινωνιακούς άξονες στηρίζεται η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Cream για την hellas online; Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλατε να περάσετε στο κοινό;

Cream:
Από την πρώτη μέρα σχεδιασμού αυτής της καμπάνιας, θέσαμε ένα πολύ συγκεκριμένο άξονα πάνω στον οποίο έπρεπε να κινηθούμε: Ότι η hol σήμερα, δεν είναι μια «εταιρεία» που προσφέρει απλώς ανταγωνιστικά προϊόντα τηλεφωνίας και internet, αλλά ένας σύγχρονος πάροχος ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και οικιακής διασκέδασης που καλύπτει εύρος αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή σε καθημερινό επίπεδο. Κυρίως, όμως, παρέχει την δυνατότητα στον πελάτη της, να χρησιμοποιεί όπως εκείνος επιθυμεί, τόσο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ίδιας της hellas online, όσο και τις συνέργειες που έχει αναπτύξει με ισχυρούς συνεργάτες της ελληνικής οικονομίας (όπως η Vodafone), ώστε να πετυχαίνει πραγματική οικονομία στην καθημερινότητά του. Αυτό, ήταν και το μήνυμα που θέλαμε να επικοινωνήσουμε.

AD BUSINESS: Πως καταλήξατε στην δημιουργική ιδέα που έχει χρησιμοποιηθεί;

Cream:
Όταν το ζητούμενο είναι μια καμπάνια που να σηματοδοτεί μία μεγάλη αλλαγή στην επικοινωνιακή πολιτική μιας μάρκας, περνάς από πολλά στάδια μέχρι να καταλήξεις στη δημιουργική ιδέα. Αυτό που θέλαμε, λοιπόν, ήταν να αλλάξουμε το επικοινωνιακό προφίλ, να αναδείξουμε την πληθώρα των δυνατοτήτων που απολαμβάνει ο συνδρομητής της hellas online, να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό, να μπορεί η corporate ταινία να υποστηρίξει και τις προϊοντικές, να προκαλεί χαμόγελο μέσα στο γενικό κλίμα της εποχής, να είναι οικονομικά υλοποιήσιμη και πολλά άλλα ακόμα, που για λόγους οικονομίας χώρου θα πρέπει να συμπεριληφθούν σε υπόμνημα! Σε μία εποχή που όλοι νιώθουμε με δεμένα τα χέρια σκεφτήκαμε πως οι δυνατότητες που σου δίνει η hellas online στην καθημερινότητά σου σε επίπεδο ψυχαγωγίας και επικοινωνίας σε απελευθερώνουν. Έτσι, μας ήρθε η ιδέα ενός μαγικού κόσμου όπου μπορείς να φέρνεις τα πράγματα στα μέτρα σου, αφού όλες οι δυνατότητες είναι στα χέρια σου.

AD BUSINESS: Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε όσον αφορά την υλοποίηση της καμπάνιας; Υπήρχαν ιδιαίτερες απαιτήσεις όσον αφορά την παραγωγή;  Ειδικά, όπως φανταζόμαστε, στο κομμάτι της χρήσης τεχνολογίας;

Cream:
Χρόνος και χρήμα. Καθοριστικοί παράγοντες σε κάθε παραγωγή. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μία απαιτητική επικοινωνία σε post production και έναν ανταγωνιστικό κλάδο που αν αργήσεις να βγεις στον αέρα κινδυνεύεις να σε ξεπεράσει η ζωή... και ο ανταγωνισμός. Άρα εκ των πραγμάτων η πρόκληση είναι να βρεις τη μαγική χρυσή τομή, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι αυτό που πρέπει, στο χρόνο που πρέπει.

AD BUSINESS: Θα λέγατε πως ο χώρος των τηλεπικοινωνιών επιτρέπει τις δημιουργικές διαφημιστικές καμπάνιες ακόμη και αν η τιμή είναι σε πολλές περιπτώσεις το βασικό χαρακτηριστικό, που πρέπει να προβληθεί;

Cream:
Ο χώρος των τηλεπικοινωνιών όχι απλά επιτρέπει, αλλά λόγω έντονου ανταγωνισμού απαιτεί να είναι οι διαφημιστικές καμπάνιες ιδιαίτερα δημιουργικές, είτε πρόκειται να προβληθεί μία τιμή είτε μία υπηρεσία. Και, αλήθεια, έχουν γίνει τόσες καμπάνιες τιμών που πραγματικά σε ένα τόσο κεκορεσμένο κομμάτι είναι δύσκολο να ανακαλύψεις ένα κενό, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει, αλλά αυτή είναι και η πρόκληση στη δουλειά μας.

AD BUSINESS: Πως θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με μια φράση;

Cream:
Θα λέγαμε πως είναι μια αισιόδοξη καμπάνια που γυρίζει σελίδα στην επικοινωνία της hellas online!
 

AD BUSINESS: Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην Cream για την νέα καμπάνια σας, που βρίσκεται στον αέρα; Τι θέλατε να επιτύχετε με τα spots;

hellas online:
Στόχος της νέας καμπάνιας υπήρξε καταρχάς η επανατοποθέτηση της hellas online στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, βάσει των αναγκών του καταναλωτή και των επιταγών της δύσκολης εποχής που διανύουμε. Μέσω της επικοινωνίας αυτής επιδιώξαμε να δείξουμε με έμπρακτο τρόπο ότι η hellas online βρίσκεται δίπλα στον συνδρομητή της, για να του προσφέρει προγράμματα και υπηρεσίες που τον βοηθούν να εξασφαλίζει οικονομία συνολικά στην καθημερινότητά του.

AD BUSINESS: Πως αποτυπώνονται στην καμπάνια οι αξίες του brand hellas online αλλά και τα βασικά χαρακτηριστικά των νέων προγραμμάτων «ευέλικτα»;

hellas online:
Βασικές αξίες του brand hellas online είναι ο πελατοκεντρικός προσανατολισμός και η οικονομία. Στη νέα εταιρική μας καμπάνια επικοινωνήσαμε τις αξίες αυτές με απλό, καθημερινό αλλά και τεκμηριωμένο τρόπο, παρουσιάζοντας συγκεκριμένα και έμπρακτα παραδείγματα οικονομίας στην καθημερινότητα κάθε συνδρομητή μας. Στο λανσάρισμα των νέων ευέλικτων προγραμμάτων μας, θέλαμε να καλλιεργήσουμε κλίμα εμπιστοσύνης και ξενοιασιάς μιας και δώσαμε τη δυνατότητα για πρώτη φορά στην αγορά της σταθερής, οι πελάτες να μπορούν να απελευθερώσουν τη χρήση τους και συνάμα να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες τους.

AD BUSINESS: Η καμπάνια έχει έναν ιδιαίτερα αισιόδοξο χαρακτήρα και προσανατολισμό. Θεωρείτε πως η εποχή και η συγκυρία επιβάλλουν την παρουσίαση θετικών μηνυμάτων όσον αφορά την επικοινωνία;

hellas online:
Ο αισιόδοξος χαρακτήρας υπήρξε βασικό ζητούμενο του brief. Η εποχή και οι δύσκολες συγκυρίες που διανύουμε, επιβάλλουν μια πιο θετική αντιμετώπιση των πραγμάτων. Η τοποθέτηση αυτή δεν αποτελεί απλά επικοινωνιακή στρατηγική για την hellas online, αλλά γενικότερη τοποθέτηση και δέσμευση απέναντι στους πελάτες της. Άλλωστε αυτό ακριβώς προβάλλει η εν λόγω καμπάνια: όλες τις διαφορετικές δυνατότητες σε επίπεδο προγραμμάτων (νέα ευέλικτα προγράμματα, hol video club, συνδυαστική προσφορά hol – Vodafone) και υπηρεσιών (online διαχείριση λογαριασμού my hol, πρόγραμμα προνομίων hol for you) που βοηθούν τον καταναλωτή να κερδίζει ακόμα μεγαλύτερη οικονομία στην καθημερινότητά του.

AD BUSINESS: Πως θα περιγράφατε γενικότερα την φιλοσοφία της hellas online όσον αφορά την επικοινωνία; Ποια στοιχεία χαρακτηρίζουν τις ενέργειες σας στο πεδίο της διαφήμισης και του marketing;

hellas online:
Η επικοινωνία είναι ένα σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθούμε. Θεωρούμε ότι, ως εταιρία επικοινωνίας, οφείλουμε να είμαστε εξωστρεφείς και να προβάλλουμε ξεκάθαρα και με συνέπεια τις αρχές που διέπουν όλες μας τις δράσεις. Σε αυτό το πλαίσιο, φροντίζουμε οι καμπάνιες μας να είναι πελατοκεντρικές και να προβάλλουν με σαφήνεια τα οφέλη που αποκομίζει ο συνδρομητής από τις υπηρεσίες που διαφημίζουμε.

AD BUSINESS: Ποιο είναι το πρώτο feedback που λαμβάνατε για την καμπάνια;

hellas online:
Keep walking……

AD BUSINESS: Πως θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με μια φράση;

hellas online:
Η hellas online δίπλα σου, κάθε μέρα.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Διαφημιστική εταιρεία: Cream
Δημιουργικό: Π. Παντελάτος, Α. Παπατσώνης, Γ. Προμπονάς
Client Service: Σ. Θεμελίδης, Λ. 
Βασαγιάννη, Ε. Κοπανάκη
Παραγωγή: Α. Μπαθέκα

Διαφημιζόμενος: Hellas Online
Ο. Σπίγγου - Brand & Marketing Communications Manager
Χ. Ηλιοπούλου - Advertising Supervisor
Γ. Κοτσώνης - Advertising Coordinator
Ν. Παλούκου - Advertising Administrator

Εταιρεία Παραγωγής: Central
Παραγωγός: Π. Κασκανιώτη
Σκηνοθέτης: Χ. Πατραμάνης