To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η απήχηση του Give Greece a Chance

Η απήχηση του Give Greece a Chance
Η απήχηση του Give Greece a Chance

H καμπάνια εμφανίστηκε πανευρωπαϊκά στους Financial Times, την The Wall Street Journal και την International Herald Tribune, αλλά και σε τοπικές εκδόσεις στη Γαλλία (Le Monde, Le Figaro, Les Echos, Le Parisien), την Γερμανία (Bild Deutschland, Frankfurter Allgemeine Zeitung F.A.Z., Süddeutsche Zeitung GA, Der Tagesspiegel, Die Welt), την Ολλανδία (De Telegraaf, NRC, Handelsblad, NRP, AD) και το Bέλγιο (Le Soir).

Πέρα, όμως, από την έντυπη προβολή της, η συγκεκριμένη ενέργεια παρουσιάζει σημαντική κίνηση και στην ηλεκτρονική της μορφή, στην ιστοσελίδα www.greeceischanging.com, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η εταιρεία Bakers Digital Communication.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, την ιστοσελίδα της καμπάνιας έχουν επισκεφθεί – μέχρι και την περασμένη Τρίτη (28/02/2012) 97.790 μοναδικοί χρήστες, το 94,64% από τους οποίους είναι νέοι επισκέπτες. Η ιστοσελίδα προβλήθηκε επίσης 404.206 φορές, γεγονός που καταδεικνύει την αποτελεσματικότητα και την απήχηση που είχε αρχικά η ενέργεια.
 
Ένα ακόμη εντυπωσιακό στοιχείο της ανάλυσης είναι και το γεγονός πως, ειδικά σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία και η Ολλανδία, ο αριθμός των  impressions (σ.σ το πόσες φορές εμφανίστηκε η καμπάνια σε κατοίκους των χωρών αυτών) άγγιξε το εντυπωσιακό επίπεδο των 462 εκατομμυρίων. Σύμφωνα μάλιστα με τα web analytics, η ιστοσελίδα greeceischanging.com, είχε ιδιαίτερη απήχηση σε χρήστες από την Γαλλία (34.081 επισκέπτες),τη Γερμανία (28.872 επισκέπτες), την Ολλανδία (14.149 επισκέπτες), την Ελλάδα (9.355 επισκέπτες), το Ηνωμένο Βασίλειο (4.680 επισκέπτες) ενώ 1.394 επισκέπτες προέρχονταν από τις ΗΠΑ.

Η επιτυχία στα Social Media

Η καμπάνια έτυχε επίσης εντυπωσιακής αποδοχής από τους χρήστες των social media. Χαρακτηριστικά, μετρήθηκαν μέχρι την περασμένη Τρίτη 976 tweets από 706 διαφορετικές πηγές. Παράλληλα, 108 αναφορές καταμετρήθηκαν από blogs και 78 διαφορετικά ειδησεογραφικά sites είχαν σαν θέμα στην κεντρική τους σελίδα την ενέργεια. Εντυπωσιακή είναι, παράλληλα, η απήχηση που έχει η καμπάνια και στους χρήστες του facebook, όπου ήδη το Group Give Greece a Chance, μετρά 13.500 φίλους. Ενδεικτικό τέλος, της σημασίας που δόθηκε στην συγκεκριμένη ενέργεια από τα μέσα πανευρωπαϊκά είναι και το γεγονός πως οι ηλεκτρονικές εκδόσεις των Spiegel, La Tribune και Spits, έτρεξαν την καμπάνια στην κεντρική σελίδα τους.