Η BBDO Greece για την Παγκόσμια Ημέρα Γονιμότητας
Η BBDO Greece δημιουργεί μια επετειακή καταχώριση για τον εορτασμό της 15ης Ιουνίου, Παγκόσμιας Ημέρας Γονιμότητας.
Η κίνηση αυτή έχει στόχο να αναδείξει μέσα από την ανατροπή, το μεγάλο θέμα της υπογεννητικότητας στη χώρα μας.
Η δημιουργική ματιά της BBDO Greece, φωτίζει αυτό το πρόβλημα που «όσο περνά ο καιρός γίνεται ακόμα μεγαλύτερο και πιο απειλητικό για το μέλλον της κοινωνίας, της οικονομίας και της χώρας» και αποτυπώνει εύστοχα την ανάγκη για ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση, «για να ξεκινήσει ένας γόνιμος διάλογος».
Η κίνηση αυτή έχει στόχο να αναδείξει μέσα από την ανατροπή, το μεγάλο θέμα της υπογεννητικότητας στη χώρα μας.
Η δημιουργική ματιά της BBDO Greece, φωτίζει αυτό το πρόβλημα που «όσο περνά ο καιρός γίνεται ακόμα μεγαλύτερο και πιο απειλητικό για το μέλλον της κοινωνίας, της οικονομίας και της χώρας» και αποτυπώνει εύστοχα την ανάγκη για ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση, «για να ξεκινήσει ένας γόνιμος διάλογος».