Η Cream για το Ινστιτούτο Prolepsis ενάντια στη μοναξιά των ηλικιωμένων.

«Η μοναξιά δεν συνηθίζεται, όσο κι αν το προσπαθείς». Αυτό είναι το κύριο μήνυμα της επικοινωνίας, που στόχο έχει να ενημερώσει για τα νέα προγράμματα του Ινστιτούτου Prolepsis για την αντιμετώπιση της κοινωνικής απομόνωσης και της μοναξιάς των ηλικιωμένων καθώς και την τόνωση της αυτοπεποίθησης τους, μέσα από την ανθρώπινη επαφή με εθελοντές και τη δημιουργία δεσμών φιλίας.
Κεντρικός άξονας της καμπάνιας είναι το τηλεοπτικό, με την επιβλητική παρουσία της κυρίας Τζένης Ρουσσέα, πρωταγωνίστριας του θεάτρου και του ελληνικού κινηματογράφου.
Η καμπάνια «απλώνεται» στο ραδιόφωνο αλλά και στο digital περιβάλλον.
Η παραγωγή του τηλεοπτικού πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Avion με σκηνοθέτη τον Θάνο Μήτσιο και του ραδιοφωνικού από το ΜUSOU Studio
Δείτε τη καμπάνια