Η imba δημιούργησε για το LUX
Το LUX επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το «Art of Senses»
- Fashion Edition, συνεχίζοντας την επιτυχημένη περσινή digital
ενέργεια που σημείωσε επιτυχία διαφημιστικά αλλά και εμπορικά.
Τη νέα καμπάνια του LUX «Art of Senses - Fashion Edition» ενσαρκώνει και φέτος η Ευαγγελία Συριοπούλου έχοντας στο πλευρό της επτά απόφοιτους designers της σχολής μόδας PANSiΚ, οι οποίοι καλούνται να εμπνευστούν από τα αφρόλουτρα του LUX και να δημιουργήσουν επτά μοναδικά φορέματα υψηλής ραπτικής.
Η ενέργεια εξελίσσεται σε 4 διαφορετικές φάσεις με διαδοχικά βίντεο να αποκαλύπτουν την ανάθεση του «Τhe Τask», την έμπνευση «The Ritual», τη δημιουργία “The Making of” και τελικά να κορυφώνουν την επικοινωνία με λανσάρισμα νέου προϊόντος στην τελική φάση «Τhe Creations».
Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει όλη αυτή τη μοναδική διαδρομή μέσα από τα social media του LUX και δημοφιλή γυναικεία sites και να συμμετάσχει ενεργά μέσα από το www.artofsenses.gr, ψηφίζοντας την καλύτερη δημιουργία της LUX collection!
Υπεύθυνη για τη συνολική στρατηγική και τα Social κανάλια του LUX είναι η Initiative.
Και η φετινή καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την imba που αποτελεί τη δημιουργική μονάδα του ομίλου IPG MEDIABRANDS.