Η imba υπέγραψε τη νέα digital ενέργεια του LUX
Η φετινή digital καμπάνια του LUX «Αrt of Senses – Fashion Edition» ολοκλήρωσε την επιτυχημένη διαδρομή της στα μέσα Ιουλίου του 2018. Το sequel της περσυνής επιτυχημένης ενέργειας ξεκίνησε την πορεία του στα τέλη Μαΐου του 2018, αφήνοντας ανεξίτηλο αποτύπωμα στον ψηφιακό κόσμο και κατ’ επέκταση στους καταναλωτές.
Η ενέργεια εξελίχθηκε σε 4 συναρπαστικές φάσεις με διαδοχικά βίντεο, τα οποία παρουσίασαν στο κοινό, πώς το γνωστό brand το οποίο και αναδεικνύει τον πιο υπέροχο εαυτό της κάθε γυναίκας, συνδύασε τα 7 αρωματικά αφρόλουτρα, την τέχνη, αλλά και την μόδα.
Ξεκινώντας με το ”Τhe Task”, το κοινό παρακολούθησε τη συνεργασία της Ευαγγελίας Συριοπούλου με 7 απόφοιτους designers από τη σχολή μόδας PANSiK, με στόχο τη δημιουργία επτά εντυπωσιακών φορεμάτων εμπνευσμένων από το LUX. Η δεύτερη φάση της ενέργειας με τίτλο “The Ritual”, ταξίδεψε το κοινό στην ατμοσφαιρική διαδικασία έμπνευσης των 7 σχεδιαστών με πρωταγωνιστές τα επτά αφρόλουτρα του LUX και τα μοναδικά αρώματά τους. Το ”Τhe Ritual” διαδέχθηκε η επόμενη φάση ”The Making of, στην οποία το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει τη δημιουργία των 7 φορεμάτων. Στην τέταρτη φάση της καμπάνιας με τίτλο ”The creations”, η ενέργεια κορυφώθηκε με την αποκάλυψη της LUX fashion collection και το λανσάρισμα του 7ου νέου προϊόντος ” LUX - Love Forever”.
Το κοινό κλήθηκε να παρακολουθήσει αυτή τη συναρπαστική διαδρομή από την ανάθεση του project μέχρι την έμπνευση και τη δημιουργία, μέσα από το www.artofsenses.gr και τα social media του LUX. Το ταξίδι του LUX έκρυβε μοναδικά δώρα: οι τυχεροί που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, κέρδισαν ένα από τα επτά εκπληκτικά φορέματα της collection, δημοφιλή μαντίλια Sartorial καθώς και προϊόντα LUX.
Υπεύθυνη για τη συνολική στρατηγική και τα Social κανάλια του LUX είναι η Initiative.
Η νέα καμπάνια δημιουργήθηκε από την imba που αποτελεί τη δημιουργική μονάδα του ομίλου IPG MEDIABRANDS.