To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η καμπάνια «Speak Aθenian» στην αμερικανική Vogue

Η καμπάνια «Speak Aθenian» στην αμερικανική Vogue
Η ηλεκτρονική έκδοση της Vogue επιλέγει την καμπάνια για να συστήσει στο κοινό τη σύγχρονη και ταυτόχρονα ιστορική πλευρά της Αθήνας.
 
Η καμπάνια «Speak Aθenian. Be an Aθenian.», μια κοινή πρωτοβουλία της Marketing Greece και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για την προώθηση της Αθήνας ως ελκυστικός city break προορισμός, επιλέχθηκε από την ηλεκτρονική έκδοση του κορυφαίου γυναικείου περιοδικού παγκοσμίως, Vogue.com, ως σύμβολο της μοντέρνας, νεανικής και ζωντανής πλευράς της Αθήνας.
 
Η δημοσιογράφος Alison Beckner χρησιμοποιεί το concept της καμπάνιας «Speak Athenian. Be An Athenian» για να υπερτονίσει τη μεταμόρφωση της Αθήνας σε παραλιακό Brooklyn, δηλαδή μια μοντέρνα πόλη με έντονο παλμό και δημιουργικές ανησυχίες, που στη συγκεκριμένη περίπτωση βρίσκεται δίπλα στη θάλασσα. Όπως αναφέρει η Beckner, «η καμπάνια χρησιμοποιεί ένα υβριδικό λεξιλόγιο το οποίο αναμειγνύει με ένα δημιουργικό τρόπο το παρελθόν με το παρόν, επικαλούμενο την εκλεκτική και δυναμική φύση της σύγχρονης Αθήνας, από το κέντρο της πόλης ως την παραλία».
 
Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τη λέξη «Hipstorical», διαπιστώνει ότι το ιστορικό τρίγωνο της Αθήνας είναι ταυτόχρονα μοντέρνο και σύγχρονο. Στο πλαίσιο αυτό, παραθέτει ένα πλήθος προτάσεων για φαγητό, ψώνια, διασκέδαση και διαμονή για όσους επισκεφθούν την Αθήνα το καλοκαίρι.