To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η νέα καμπάνια της Ogilvy για την Anytime έχει πολύ δράμα

Η νέα καμπάνια της Ogilvy για την Anytime έχει πολύ δράμα

Η ασφάλιση, ενώ είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση, δεν πρέπει να είναι απαραίτητα… «δραματική». Η καινούργια καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy για την Anytime της Interamerican, αναδεικνύει ακριβώς αυτό.

Με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα.», η καμπάνια έρχεται να υπογραμμίσει την υπόσχεση της Anytime:

Ολοκληρωμένες και εξατομικευμένες ασφαλιστικές υπηρεσίες προσαρμοσμένες στη σύγχρονη εποχή, απαλλαγμένες από το «δράμα» που εμπεριέχουν παρωχημένες πρακτικές.

Οι χιουμοριστικές ταινίες σε παραγωγή της Foss Productions και σκηνοθεσία Μπάμπη Μακρίδη αναλαμβάνουν να περάσουν αυτό ακριβώς το μήνυμα μέσα από το σκηνικό – μία κλασική θεατρική σκηνή - και την υπερβολική δραματοποίηση των διαλόγων ενός ζευγαριού γύρω από την ασφάλεια και τις ανάγκες τους.