Ogilvy: Στην νέα καµπάνια η Toyota γίνεται «όχημα διαφυγής» από την έμφυλη βία
Τα επίπεδα ενδοοικογενειακής βίας εξακολουθούν να
βρίσκονται σε ανησυχητικά υψηλά επίπεδα στη χώρα µας,
ενώ τα µέτρα υποστήριξης για τις επιζώσες έµφυλης βίας
αποδεικνύονται ανεπαρκή. Την ίδια στιγµή, χρηµατοδοτήσεις
για σχετικές Μ.Κ.Ο. µειώνονται διεθνώς, αφήνοντας πολλές
επιζώσες χωρίς ουσιαστική βοήθεια.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η Toyota Hellas πήρε την πρωτοβουλία να στηρίξει οικονοµικά το έργο της ΔΙΟΤΙΜΑ - µίας Μ.Κ.Ο. που παρέχει δωρεάν νοµική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη σε γυναίκες που βιώνουν βία - και να γίνει κυριολεκτικά και συµβολικά «όχηµα διαφυγής».
Η ταινία της καµπάνιας, που δηµιουργήθηκε από την Ogilvy, αποτυπώνει τη δύσκολη και γενναία στιγµή που µια γυναίκα αποφασίζει να φύγει από τον κακοποιητικό σύντροφό της. Λίγο πριν ξηµερώσει, παίρνει το παιδί της, ελάχιστα πράγµατα και φεύγει οδηγώντας… ένα Ford. Η ανατροπή έρχεται όταν τελικά η Toyota υπογράφει το µήνυµα που συγκίνησε χιλιάδες: «Σηµασία για εµάς δεν έχει µε ποιο όχηµα θα φύγεις. Φτάνει να ξεφύγεις.»
Ένα μήνυμα μεγαλύτερο από brands και εταιρείες
Από τις πρώτες κιόλας ώρες της δηµοσίευσής της, η ταινία έγινε viral, συγκεντρώνοντας εκατοντάδες χιλιάδες προβολές, χιλιάδες shares και σχόλια - πολλά από αυτά ιδιαίτερα συγκινητικά.
Η καµπάνια προκάλεσε σηµαντική συζήτηση όχι µόνο στο κοινό, αλλά και στην αγορά της επικοινωνίας: Άλλα brands και άλλες διαφηµιστικές εταιρείες µοιράστηκαν οργανικά το φιλµ στα social media, χαιρετίζοντας τόσο το θάρρος της Toyota όσο και τη δηµιουργική τόλµη της Ogilvy.
Πολυάριθµα industry accounts, opinion leaders, ακόµα και celebrities αναδηµοσίευσαν την ταινία, αναδεικνύοντας το µήνυµα ενδυνάµωσης που φέρει - χωρίς καµία πληρωµένη προώθηση.
Διεθνής αντίκτυπος
Η δυναµική της καµπάνιας δεν άργησε να ξεπεράσει και τα ελληνικά σύνορα.
Το φιλµ παρουσιάστηκε σε διεθνή industry media - όπως το Shots, το Little Black Book και το Culture Pub - υπογραµµίζοντας το θάρρος µε το οποίο η Toyota Ελλάδας και η Ogilvy επέλεξαν να τοποθετηθούν απέναντι σε ένα παγκόσµιο κοινωνικό ζήτηµα.

H Αγγελική Τσενέ, Consumer Experience Director, Toyota Hellas δήλωσε:
«Στην Toyota, ο σεβασµός προς τον άνθρωπο, η δύναµη της συνεργασίας και η δέσµευση για ένα καλύτερο µέλλον αποτελούν θεµέλια της φιλοσοφίας µας. ∆εν δηµιουργούµε απλώς οχήµατα· επιδιώκουµε να είµαστε το “όχηµα” που κινεί την κοινωνία µπροστά, προς έναν κόσµο πιο βιώσιµο, πιο δίκαιο και πιο ανθρώπινο. Γι’ αυτό, ως Toyota Ελλάς, σε συνεργασία µε το Κέντρο ∆ιοτίµα, στηρίζουµε έµπρακτα τις γυναίκες που βιώνουν έµφυλη βία, προσφέροντάς τους τα µέσα και τη δύναµη να «δραπετεύσουν» από κακοποιητικές σχέσεις. Η καµπάνια µας, που αρχικά θυµίζει διαφήµιση άλλης µάρκας, αναδεικνύει ότι για εµάς δεν έχει σηµασία τι αυτοκίνητο οδηγεί µια γυναίκα, αρκεί να οδηγεί προς την ελευθερία της. Μαζί, κάνουµε την αλλαγή πραγµατικότητα».

Αγγελική Τσενέ, Consumer Experience Director, Toyota Hellas
Ο Πάνος Σαµπράκος, Chief Creative Officer, Ogilvy Greece δήλωσε:
«Είµαι υπερήφανος που στην Ogilvy Greece παραµένουµε συντονισµένοι µε όσα απασχολούν πραγµατικά την κοινωνία και συνεχίζουµε να δηµιουργούµε καµπάνιες που εµπλέκουν συναισθηµατικά το κοινό, το εκπλήσσουν µε την τόλµη τους και χτίζουν φήµη για τα µεγάλα brands που διαχειριζόµαστε. Μπράβο στον πελάτη µας, την Toyota Hellas, στην ταλαντούχα οµάδα της Ogilvy, στον Αργύρη Παπαδηµητρόπουλο και σε όλο το cast & crew, καθώς και στους πολύτιµους συνεργάτες µας στη Foss Productions και το Musou Music Group για αυτή τη µεγάλη επιτυχία».

Πάνος Σαµπράκος, Chief Creative Officer, Ogilvy Greece

Συντελεστές:
TOYOTA
Αγγελική Τσενέ, Consumer Experience Director
Γιώργος Χρυσίνης, Brand Experience Senior Manager
Μαρία Βασιλειάδου, Social Media & Brand Manager
OGILVY
Πάνος Σαµπράκος, Chief Creative Officer
Γιάννα Κατωπόδη, Creative Director
Αλέκα Καµπέρη, Senior Art Director
Αγγελική Κορνελάτου, Executive Creative Director
Βίκυ Καλαφάτη, Associate Creative Director
Χριστίνα Αληφακιώτη, Client Service Director
Γιώργος Ξηντάρας, Business Unit Director
Άρτεµις Κατσάρη, Account Director
Ερατώ Πρωίµου, Senior Account Manager
Άντζυ Κυρίκου, Social Media Executive
FOSS Productions
Μιχάλης Αλεξάκης, Executive Producer
Ολυµπία Κάππου, Producer
Αργύρης Παπαδηµητρόπουλος, Σκηνοθέτης
Χρήστος Καραµάνης, ∆ιευθυντής Φωτογραφίας
Λάµπης Χαραλαµπίδης, Εditor
Ευγενία Λάβδα, Ηθοποιός
Τάσος Βρεττός, Φωτογράφος
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η Toyota Hellas πήρε την πρωτοβουλία να στηρίξει οικονοµικά το έργο της ΔΙΟΤΙΜΑ - µίας Μ.Κ.Ο. που παρέχει δωρεάν νοµική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη σε γυναίκες που βιώνουν βία - και να γίνει κυριολεκτικά και συµβολικά «όχηµα διαφυγής».
Η ταινία της καµπάνιας, που δηµιουργήθηκε από την Ogilvy, αποτυπώνει τη δύσκολη και γενναία στιγµή που µια γυναίκα αποφασίζει να φύγει από τον κακοποιητικό σύντροφό της. Λίγο πριν ξηµερώσει, παίρνει το παιδί της, ελάχιστα πράγµατα και φεύγει οδηγώντας… ένα Ford. Η ανατροπή έρχεται όταν τελικά η Toyota υπογράφει το µήνυµα που συγκίνησε χιλιάδες: «Σηµασία για εµάς δεν έχει µε ποιο όχηµα θα φύγεις. Φτάνει να ξεφύγεις.»
Ένα μήνυμα μεγαλύτερο από brands και εταιρείες
Από τις πρώτες κιόλας ώρες της δηµοσίευσής της, η ταινία έγινε viral, συγκεντρώνοντας εκατοντάδες χιλιάδες προβολές, χιλιάδες shares και σχόλια - πολλά από αυτά ιδιαίτερα συγκινητικά.
Η καµπάνια προκάλεσε σηµαντική συζήτηση όχι µόνο στο κοινό, αλλά και στην αγορά της επικοινωνίας: Άλλα brands και άλλες διαφηµιστικές εταιρείες µοιράστηκαν οργανικά το φιλµ στα social media, χαιρετίζοντας τόσο το θάρρος της Toyota όσο και τη δηµιουργική τόλµη της Ogilvy.
Πολυάριθµα industry accounts, opinion leaders, ακόµα και celebrities αναδηµοσίευσαν την ταινία, αναδεικνύοντας το µήνυµα ενδυνάµωσης που φέρει - χωρίς καµία πληρωµένη προώθηση.
Διεθνής αντίκτυπος
Η δυναµική της καµπάνιας δεν άργησε να ξεπεράσει και τα ελληνικά σύνορα.
Το φιλµ παρουσιάστηκε σε διεθνή industry media - όπως το Shots, το Little Black Book και το Culture Pub - υπογραµµίζοντας το θάρρος µε το οποίο η Toyota Ελλάδας και η Ogilvy επέλεξαν να τοποθετηθούν απέναντι σε ένα παγκόσµιο κοινωνικό ζήτηµα.

H Αγγελική Τσενέ, Consumer Experience Director, Toyota Hellas δήλωσε:
«Στην Toyota, ο σεβασµός προς τον άνθρωπο, η δύναµη της συνεργασίας και η δέσµευση για ένα καλύτερο µέλλον αποτελούν θεµέλια της φιλοσοφίας µας. ∆εν δηµιουργούµε απλώς οχήµατα· επιδιώκουµε να είµαστε το “όχηµα” που κινεί την κοινωνία µπροστά, προς έναν κόσµο πιο βιώσιµο, πιο δίκαιο και πιο ανθρώπινο. Γι’ αυτό, ως Toyota Ελλάς, σε συνεργασία µε το Κέντρο ∆ιοτίµα, στηρίζουµε έµπρακτα τις γυναίκες που βιώνουν έµφυλη βία, προσφέροντάς τους τα µέσα και τη δύναµη να «δραπετεύσουν» από κακοποιητικές σχέσεις. Η καµπάνια µας, που αρχικά θυµίζει διαφήµιση άλλης µάρκας, αναδεικνύει ότι για εµάς δεν έχει σηµασία τι αυτοκίνητο οδηγεί µια γυναίκα, αρκεί να οδηγεί προς την ελευθερία της. Μαζί, κάνουµε την αλλαγή πραγµατικότητα».

Αγγελική Τσενέ, Consumer Experience Director, Toyota Hellas
Ο Πάνος Σαµπράκος, Chief Creative Officer, Ogilvy Greece δήλωσε:
«Είµαι υπερήφανος που στην Ogilvy Greece παραµένουµε συντονισµένοι µε όσα απασχολούν πραγµατικά την κοινωνία και συνεχίζουµε να δηµιουργούµε καµπάνιες που εµπλέκουν συναισθηµατικά το κοινό, το εκπλήσσουν µε την τόλµη τους και χτίζουν φήµη για τα µεγάλα brands που διαχειριζόµαστε. Μπράβο στον πελάτη µας, την Toyota Hellas, στην ταλαντούχα οµάδα της Ogilvy, στον Αργύρη Παπαδηµητρόπουλο και σε όλο το cast & crew, καθώς και στους πολύτιµους συνεργάτες µας στη Foss Productions και το Musou Music Group για αυτή τη µεγάλη επιτυχία».

Πάνος Σαµπράκος, Chief Creative Officer, Ogilvy Greece

Συντελεστές:
TOYOTA
Αγγελική Τσενέ, Consumer Experience Director
Γιώργος Χρυσίνης, Brand Experience Senior Manager
Μαρία Βασιλειάδου, Social Media & Brand Manager
OGILVY
Πάνος Σαµπράκος, Chief Creative Officer
Γιάννα Κατωπόδη, Creative Director
Αλέκα Καµπέρη, Senior Art Director
Αγγελική Κορνελάτου, Executive Creative Director
Βίκυ Καλαφάτη, Associate Creative Director
Χριστίνα Αληφακιώτη, Client Service Director
Γιώργος Ξηντάρας, Business Unit Director
Άρτεµις Κατσάρη, Account Director
Ερατώ Πρωίµου, Senior Account Manager
Άντζυ Κυρίκου, Social Media Executive
FOSS Productions
Μιχάλης Αλεξάκης, Executive Producer
Ολυµπία Κάππου, Producer
Αργύρης Παπαδηµητρόπουλος, Σκηνοθέτης
Χρήστος Καραµάνης, ∆ιευθυντής Φωτογραφίας
Λάµπης Χαραλαµπίδης, Εditor
Ευγενία Λάβδα, Ηθοποιός
Τάσος Βρεττός, Φωτογράφος
