To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Ogilvy στο Ράλλυ Ακρόπολις με την Toyota

Η Ogilvy στο Ράλλυ Ακρόπολις με την Toyota

Η Ogilvy «πάτησε γκάζι» αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση της επικοινωνίας για τη χορηγία της Τoyota Ελλάς στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, σε συνεργασία με την EssenceMediaCom.

Ακολουθώντας το κεντρικό μήνυμα «Let’s go beyond», που διατρέχει όλη την επικοινωνία του brand, έβαλε στο επίκεντρο το πάθος που χαρακτηρίζει την Toyota για την ασφάλεια, την ηλεκτροκίνηση, το περιβάλλον και την εξέλιξη ακόμα καλύτερων αυτοκινήτων για όλους μας, με μια 360ο καμπάνια που έτρεξε πριν και κατά την διάρκεια του εθνικού μας αγώνα.

Let's Go Beyond | 70 χρόνια πάθος για το Ράλλυ Ακρόπολις:



Μια digital καμπάνια πριν τον αγώνα επικοινώνησε την συμβολή της Toyota στον αγώνα ως χορηγό αλλά και το πώς μέσα από τους αγώνες πάει ένα βήμα παραπέρα τα αυτοκίνητα που οδηγάμε.

Let's Go Beyond | Πάθος για την αυτοκίνηση:



Let's Go Beyond | Πάθος για την ηλεκτροκίνηση: 



Let's Go Beyond | Πάθος για ασφάλεια: 




Παράλληλα, η Ogilvy επιμελήθηκε την παρουσία της Toyota Ελλάς στην υπερειδική που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου στην Πλατεία Νερού, τόσο στο χωριό των χορηγών, όσο και μέσα στη διαδρομή, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο, ανατρεπτικό Toyota C-HR. Οι εικόνες του νέου C-HR έκαναν τον γύρο του κόσμου μέσα από την live αναμετάδοση του αγώνα μέσω του WRC.

Σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και την In The Loop, η Ogilvy «έτρεξε» μια σειρά από περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις για την ασφάλεια των θεατών και του αγώνα, την πρόληψη των πυρκαγιών και την προστασία των βουνών από τα σκουπίδια.

Let's Go Beyond | Φροντίζουμε το περιβάλλον με πάθος:


Τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα η καμπάνια περιελάμβανε διαγωνισμούς για τους φίλους και τους θεατές του αγώνα με πρωτότυπα έπαθλα: Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τον αγώνα από VIP θέσεις και να τον περιγράψουν μέσα από τα social media της Toyota Ελλάς, αλλά και συλλεκτικά αναμνηστικά για εκείνους που ανέλαβαν δράση για την προστασία των βουνών.

Ταυτόχρονα, σε όλη τη διάρκεια του αγώνα η ομάδα της Ogilvy παρακολουθούσε τις ειδικές από κοντά και δημιουργούσε περιεχόμενο γεμάτο πάθος για το Ράλλυ Ακρόπολις, για τους followers της Toyota Ελλάς που ήταν στα βουνά αλλά και για εκείνους που δεν είχαν καταφέρει να ταξιδέψουν στον αγώνα.